Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Delano762

Wargame Airland Battle, multiplayer i poziom trudności

Polecane posty

Biorąc pod uwagę to, że World in Conflict ma teraz serwery w większości puste, a jeśli jest już jakiś niepełny, to jest on wypełniony samymi Pr0 na których wiele nie da sie zdziałać, więc jako fan* WiC Wargame'y dość łatwo zaczęły mnie interesować.

World in Conflict, w przeciwieństwie do takich Starcraftów czy Command & Conquerów charakteryzował sie tym, że lesery i nooby miały prawo wejść wogóle do multiplayera. W C&C to wiadomo, osoba nie siedząca w tym gatunku na multiplayerze była dosyć łatwo gaszona, weź wogóle ogarnij obrone bazy od ataku z północy, południa, wschodu, zachodu, z powietrza, zgarniaj zasoby, buduj baze, jednostki, odbudowywuj baze, jednostki, itd. i to wszystko rób jednocześnie.

W WiC można sobie było wejść spokojnie na serwer i rozegrać bezstresowo 20-minutowy meczyk - miałeś tam góra 10 jednostek, co za tym idzie można było z tego najwyżej kilka grup zrobić, więc dało się grę ogarnąć. Jedyne nad czym trzeba było sie zastanawiać to czas reakcji.

Pytania są następujące: Czy multiplayer Wargame Airland Battle może zastąpić WiCa? I przedewszystkim: Czy Wargame AB jest przystępny dla ludzi cienkich w RTSach tak jak WiC?

*Mocno mniej więcej.

Zapoznaj się zasadami zakładania i nazywania tematów.-mateusz(stefan)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...