Jump to content
Rankin

Temat growy

Recommended Posts

2 godziny temu, SilentBob napisał:

No naprawdę, masakryczne rozwiązanie. Powinni w tej NG+ usunąć wszystkie przedmioty, wyzerować poziom doświadczenia i w ogóle, żeby NG+ była jak zwyczajna Nowa Gra. Wtedy byłoby super, nie?

Ekhem, przedmioty fabularne, czyli masz coś na przykład znaleźć ale juz to masz wiec poszukiwania automatycznie się zaliczają, chyba nie o to chodzi nie? Jak sie gra w NG+ to wie się ze trzeba wszystko powtarzać a nie wszystko masz wyciągnięte jak na dłoni, imo taka gra nie warta świeczki. A to że zostają umiejętności/ekwipunek to wiadomo.

Że tego do  teraz nie naprawili.

Więc nie wypowiadaj się jak nie wiesz o co chodzi, próbowałem NG+ ale jak zauważyłem ze jak musiałem poszukać szakłaku i że od razu zaliczyło zadanie to od razu wiedziałem że jednak dam se spokój z tym trybem.

Edited by stach122

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stach122

Cóż, to rozwiązanie jest poniekąd sensowne, bo oszczędzasz sobie czasu spędzonego na bieganiu w grze, w którą już i tak zainwestowałeś mnóstwo godzin i masz szanse szybciej dojść do momentów dla których często uruchamiasz NG+, a więc decyzji jakie podejmujesz, kart do gwinta itd. 

Ani trochę mnie nie boli, że ktoś pomyślał "a może on nie chce znowu jechać przez pół mapy po jednego głupiego krzaka". Dałbym jednak graczom opcje zdecydować czy chcą to robić, bo opcje są zawsze na propsie.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jakby w NG+ Wieśka znieśli te poziomy levelowe różnych questów (np. ja NG+ zacząłem z około 50 levelem, a Krew i Wino jest od 80), to byłoby świetnie. Bo w sumie NG+ chciałem ograć głównie dla Krwi i Wina właśnie, a tak to muszę przechodzić prawie cały nudny wątek główny, żeby dojść do DLC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, Xardas80 napisał:

Jeszcze jakby w NG+ Wieśka znieśli te poziomy levelowe różnych questów (np. ja NG+ zacząłem z około 50 levelem, a Krew i Wino jest od 80), to byłoby świetnie. Bo w sumie NG+ chciałem ograć głównie dla Krwi i Wina właśnie, a tak to muszę przechodzić prawie cały nudny wątek główny, żeby dojść do DLC.

Przecież jest opcja zagrania tylko w DLC więc w czym problem, i jeśli pamięć nie myli można z importować postać do tego.

Edited by stach122

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale chyba ekwipunek wtedy jest podstawowy, nie przenosi się ten, który miałeś.

Tak mi się wydaje. Nie sprawdzałem. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powoli kończę (chyba) pierwsze Darksiders i nasuwa mi się pytanie odnośnie dwójki. Czy w dwójce też są podobne "zagadki", co w jedynce? Jestem teraz na etapie Black Throne i penis mnie już strzela od tych durnych promieni i portali. Te zagadki nie są nawet w najmniejszym stopniu trudne, a tylko irytują, bo zajmują sporo czasu. Aż się grać odechciewa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dwojce jest tego znacznie wiecej i glownie daltego nie skonczylem tej gry. W zasadzie to nawet do polowy bylo daleko. I 120zl poszlo sie pasc. Jedynka is much better, bo ma tylko jedno takie miejsce. W sumie i tak masz dobrze. Ja przez zepsuty save musialem przechodzic 95% jedynki jeszcze raz, bo w tym zagadkowym poziomie na sekwencji z 3 platformami a la windy na roznych wysokosciach zepsul mi sie save i platformy ustawily sie wzgledem siebie tak, ze nie mozna bylo zadnej sprowadzic na dol. Ale gra byla poza tym tak dobra, ze przeszedlem ja jeszcze raz od poczatku.

Edited by RIP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Darksaiders 2 mnei już w 3/4 zaczynał nudzić, gra jest spoko jednakze w pewnym momencie to już klepanie tego samego. 

Zdecydowałem że jednak nie jestem aż taki hardkor i odpuściłem sobie najwyższy poziom trudności w W3 (innym razem moze NG+ z modem naprawiajacym to i owo) i gram sobie znowu na Krew Pot i łzy. Najlepiej wywazony poziom IMO (no w KiW to zmniejszyłem bo tam to jest trudno na normalu xd)

Za NG+ w batkach też brałem się za 3/4 razem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

UWIELBIAM, kiedy postacie w grach mówią "slangiem"...

Kurde, trudno mi zrozumieć cokolwiek z Child of Light. :P

Ale giera fajna.

Edited by Arturzyn

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, SilentBob napisał:

Ale dwójka jest bardzo fajna!

noooope.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, SilentBob napisał:

Arturzyn jaki slang jest w Child of Light?

Wiesz, co znaczy słowo "slang" w ogóle?

W sumie masz rację, trochę źle się wyraziłem. Chodzi mi o te słowa zapełnione apostrofami, co to niby mają być skrótami (typu np. ol' zamiast Old etc.) Wkurza mnie to strasznie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W końcu znalazłem czas by ukończyć pierwsze mistrzostwa (1960s) w DiRT Rally. (Tak to jest jak się próbuje grac w 4-6 gier na raz :D ) Niemcy zdecydowanie najgorszy rajd. Te ciągłe square, square, hairpin, hairpin doprowadzają mnie do szalu i psują flow. Jeszcze rozumiem jak taki zakręt występuję po jakieś długiej prostej jako zaskoczenie albo po serii innych zakrętów, a tu czasami jeden po drugim. Rzygać się chce. Walia najfajniejsza. Góra, dól, szybko, wolno, niebezpiecznie.

Jedyne co mi się w Niemczech podobało to taki mega stromy zjazd, który robi się na czwartym biegu. Nie wiem jak to wygląda na monitorze ale w VR miałem wrażenie, ze stromizna jest jak na skoczni narciarskiej  Mega efekt. Zreszta podobny był na hopach w Finlandii. Mega strome niektóre są!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Quel Dlatego ja mam zasade, max 3 gry ale i tak rzadko kiedy gram w 2 naraz :P

A ktoś zauwazył jaka była inflacja na przestrzeni sagi (ksiazkowej i growej)? W ksiażkach 100 orenów to była kupa kasy, w W1 to nadal było dużo jednakze nie to co wtedy. A w W3 geralt po jakimś czasie taszczy po pare tysięcy (jak nie paredziesiąt) koron i rzuca nimi na prawo i lewo, a to na ekwipunek a to na broń :P

Wiem, wojna ale jednak taki fajny ekonomiczny smaczek :D

Edited by stach122

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Twórcy ostatnio hintowali wydanie gry na Switcha. Jakby faktycznie tak się stało to super, podoba mi się stylistyka i fajnie by się w to grało na handheldzie.

Czyli już w zapowiedzi jest Hollow Knight, Owlboy i jeszcze teraz to (mam nadzieję). Wygląda na to że Switch faktycznie dostanie przyjemne wsparcie z indyczej farmy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będzie lepsza konsola do indyczków niż Vita, bo tu nie pójdą tylko te najbardziej wymagające. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda bardzo dobrze, ale nie nakręcam się, bo jeszcze może utknąć w early-access-procedurally-generated limbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co zerkałem na streamy to jest już calkiem sporo contentu jak na early access. Chyba tylko muszą dodać więcej plansz i bossów. Ale sama stylistyka jest mega fajna, przypomina mi trochę Duelyst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Quel

Jesli ogrywac, to max 3 gry jednoczesnie. Chyba ze sa nastawione na multi, to wtedy lepiej wiecej niz 2 w tym samym czasie nie tykac.

Za mna kilkanascie godzin i troche ponad 50 rajdow w Tarkowie. Wciaz nie moge sie nadziwic jak tak male studio jak Battlestate Games z teoretycznie niedoswiadczona zaloga (no dobra, kilka lat temu zrobili jedna strzelanke F2P, a kilku devsow maczalo tez palce w Stalkerach i Metro) moglo sie porwac na tak ambitny projekt i jak dobrze im z nim idzie. To troche tak jakby CD Projekt RED najpierw zrobil Wiedzmina Versus, a potem od razu przywalil Dzikim Gonem.

Oprawa audiowizualna jest naprawde niezla, podobnie jak dobrze pomyslane projekty map i dbalosc o szczegoly. Duzo czasu spedzam w roznych strzelankach, ale w porownaniu do EFT mapki multi w COD, Battlefieldzie, Battlefroncie, Overwatch czy Rainbow 6 Siege wydaja sie byc sterylne i plaskie jesli chodzi o rozne drogi przemieszczania sie po nich. Podoba mi sie jak potraktowano shotguny. W wiekszosci strzelanek AAA sa niczym majace niesamowity rozrzut obrzyny zdejmujace kazdego jednym strzalem do 5 metrow, ale powyzej tej odleglosci zadaja sladowe obrazenia. W EFT sa skuteczne na ponad 20 metrow, a rozrzut amunicji jest wielokrotnie mniejszy. Podoba mi sie system kamizelek/pancerzy kuloodpornych. W innych grach sa zazwyczaj drugim paskiem zdrowia, w EFT odzwierciedlili ich przebijalnosc sprawiajac, ze tylko redukuja otrzymywane obrazenia i na dodatek robia to tylko na tych czesciach ciala, ktore chronia. Podoba mi sie to, ze kazda bron ma swoja fizyczna dlugosc, przez co nie da sie wyjsc bokiem przez drzwi z shotgunem gotowym do strzalu, bo z racji braku miejsca bron jest wtedy podnoszona do gory. Wreszcie bardzo podoba mi sie rozbudowany system modyfikowania broni. Na takim M4A1 czy AK-74N mozna zmodyfikowac az 16 roznych elementow broni, zastepujac stockowe innymi, z ktorych kazdy wystepuje w kilku odmianach i zmienia statystyki broni. Mozliwe dzieki temu jest np. usuniecie kolby i skrocenie lufy w kalachu, zeby byl bardziej poreczny podczas walk w budynkach.

Do tego dochodza jeszcze takie drobiazgi jak bardzo ograniczajace widocznosc mocno razace oczy swiatlo wschodzacego/zachodzacego slonca (efekt jest duzo mocniejszy niz w takim Wiedzminie 3, no chyba ze zalozy sie czapke z daszkiem lub lepiej okulary przeciwsloneczne), brak swiatla w nocy, przez co jesli nie mamy noktowizora czy dzialajacej na olow jak magnes latarki, to tak jak w "Seksmisji" widzimy w zasadzie tylko ciemnosc, rozwalanie zrodel swiatla (przez co szybko mozna np. zaciemnic jakis korytarz), zdradzajace pozycje pokaslywanie po postrzale w klatke piersiowa, nawet jesli rana zostala opatrzona, otepiajace dzialanie bolu pogarszajace ostrosc widzenia, glosnosc krokow zalezna od predkosci poruszania sie, wagi niesionego ekwipunku oraz podloza, mozliwosc wywazenia tylko tych drzwi, ktore otwieraja sie do wewnatrz...

Takich szczegolow wplywajacych na mechanike gry jest tu wiecej, a gra jest przeciez dopiero w alfie. Wciaz na uruchomienie czeka m.in. nieaktywny obecnie ekran z systemem ponad 50 perkow i skilli, rozwijanych tak jak w grach Bethesdy. 

Poki co EFT to moje prywatne zaskoczenie roku.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brzmi niesamowicie. W coś takiego bym pograł gdyby było single player. Niestety multi mnie nie interesuje. Zaawansowanie tej gry robi wrażenie. Najbardziej realistyczny FPS w jaki grałem to pierwszy Operation Flashpoint i bawiłem się świetnie. To było jednak dawno temu i oczywiście koło EfT stać nie może.

Sent from my Samsung Galaxy S7 Edge using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Quel

Kampania fabularna polegajaca na tym, co znajduje sie w tytule tez bedzie. Tyle tylko, ze o ile zdecydowana wiekszosc przeciwnikow stanowic w niej beda NPC, to od czasu do czasu natknac sie w niej bedzie mozna tez na innych graczy. Niekoniecznie wrogow, bo wedlug zapowiedzi tworcow EFT tak jak w pierwszym trailerze gry gracze reprezentujacy fabularnie wrogie sobie grupy rosyjskiego BEAR i miedzynarodowego USEC beda mogli stac sie sojusznikami i wspolnie wyczyscic jakis obiekt kontrolowany przez boty. Ten swoisty jagged alliance ma dodawac pikanterii calej rozgrywce. Teren gry ma byc olbrzymi. W tej chwili sa trzy duze mapy, wlasnie zapowiedziano czwarta, ktora ma byc wieksza od dotychczasowych, a caly Tarkov ma sie skladac lacznie z kilkunastu obszarow.  

Co do pewnego podobienstwa do pierwszego Operation Flashpoint (przy ktorym tez sie swietnie bawilem i przechodzilem wielokrotnie) to masz racje. Z tym ze oczywiscie EFT kazdy z elementow OP rozwija niesamowicie.

EDIT:

@Quel

Przyjrzyj sie galerii z nowej lokacji, jest klimatycznie.

http://forum.escapefromtarkov.com/topic/22867-lokacja-linia-brzegowa/

 

 

Edited by Tesu
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...