Jump to content
Rankin

Temat growy

Recommended Posts

56 minut temu, Arturzyn napisał:

A więc jestem po pierwszej sekwencji w The Way. Wyleciałem statkiem i wylądowałem na innej planecie.

 

Zajęło mi to 80 minut.

 

 

Zazdroszczę, ja miałem dość jeszcze przed uruchomieniem statku. Z jednej strony żałuję, bo screeny wyglądają bardzo apetycznie, a z drugiej jeśli reszta gry ma tak samo "oporną" mechanikę, to może i dobrze że dałem sobie spokój po godzinie.

On the bright side: Snake Pass jest całkiem sympatyczny, choć twórcy nie idą na żadne skróty i wąż w tej grze jest fizycznie bardzo wierny oryginałowi. Mięśnie mają ograniczoną siłę, łuski określone tarcie, ciało swoją masę itd. Wszystko to sprawia że nie możemy po prostu prześliznąć się jak strzała przez poziomy; każdy stopień i słupek to praca. Ale jest przyjemnie i z satysfakcją.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rankin Uwielbiam tę kupowatą grę, nie wiem czemu. Ukończyłem ją całą będąc małym berbeciem i nawet odkryłem ten sekretny zamek na północy, o którym wspomina jeden z podróżników w grze.

Dink miał też kilka naprawdę niesamowitych modów. Moim ulubionym była dosyć długa przygoda (chyba dłuższa od oryginalnej gry) gdzie Dink zwiedza m.in królestwo, gdzie wszyscy są zmuszeni porozumiewać się śpiewem i wioskę, w której wszyscy umierają z zimna. Sęk w tym, że ta wioska znajduje się na środku pustyni, a ludzie mieszkają w jakichś cementowych domach w których jest zimno i nie chcą z nich wychodzić (rozwiązanie przygody było chyba takie, że należało ściąć cały las, tak by mieszkańcy... mogli sobie wybudować piece i się ogrzewać... na pustyni). Niestety nie pamiętam jak się ten mod nazywał.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minut temu, Sergi napisał:

On the bright side: Snake Pass jest całkiem sympatyczny, choć twórcy nie idą na żadne skróty i wąż w tej grze jest fizycznie bardzo wierny oryginałowi. Mięśnie mają ograniczoną siłę, łuski określone tarcie, ciało swoją masę itd. Wszystko to sprawia że nie możemy po prostu prześliznąć się jak strzała przez poziomy; każdy stopień i słupek to praca. Ale jest przyjemnie i z satysfakcją.

Warto za obecną cenę? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Arturzyn napisał:

A więc jestem po pierwszej sekwencji w The Way. Wyleciałem statkiem i wylądowałem na innej planecie.

 

Zajęło mi to 80 minut.

To jestes dokladnie tam gdzie ja... od jakichs szesciu tygodni. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Elano napisał:

Warto za obecną cenę? 

Na spółkę. Samemu bym zdecydowanie tyle nie dał.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Noobirus napisał:

Uwielbiam tę kupowatą grę,

Cytuj

kupowatą

772.jpg

 

Dink jest dobry i tyle. Tak 7/10 spokojnie, a z sentymentem to i pod 9/10. DModów dużo nie ogrywałem, ale sam dłubałem w edytorze, wyuczyłem się dinkC i w ogóle spędziłem nad tym mnóstwo czasu aby wyprodukować absolutnie nic.

Edited by Rankin
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bo ETS2 nie jest dla każdego, jeżeli nie kręcą cię ciężarówki i/lub nie szukasz ,,nudnej" gry do odprężenia to nie ma co grać. Ja tam nabiłem już ponad 280h i nie czuje żeby to był koniec :v
Czemu Assetto Corsa jest taka droga, i to sama podstawka a co tu mówisz o DLC z samochodami. Pograłbym w jakąś dobrą ścigałke, GRIDy już obcykane, DIRTy też, Forza H3 za droga, Project Cars nie wart tych 60zł, ehh

AC jest warta tych pieniędzy bo to dobry sim jest ale nie bardzo dobry. Ciekawi mnie dlaczego uważasz że pCARS nie jest wart 60zl. Obie gry prezentują podobny model jazdy gdy ustawimy je na pełną symulację. Ja nie potrzebuję 'okresu przejsciowego' by jeździć w pCARS, AC czy R3E.

Jednak to pCARS moim zdaniem jest lepszy. Lepsza kariera single player, dynamiczna pogoda i cykl dobowy, live track, lepsza implementacja VR (world scaling), większe zróżnicowanie samochodów w klasach (gt4 czy gt3), więcej samochodów wyścigowych (może być minusem jak ktoś woli drogowe), możliwość ustawienia AI przed każdą sesją nawet w trakcie trwania mistrzostw, możliwość ustawienia długości każdej z sesji nawet w trakcie trwania mistrzostw. Lepsza AI - bardziej agresywne, multi-class racing - to jest killer bo dzięki dobremu AI to wszystko świetnie działa szczególnie w długich 3h+ wyścigach. Gdy jedziesz LMP2 i musisz nie tylko walczyć o pozycję ale i dublowac GT3 i GT4, a dodatkowo uważać na LMP1, które dublują Ciebie - miód i malina :)

Z minusów to FFB, którego dobre ustawienie pochłania sporo czasu i wymaga trochę wiedzy z tego zakresu. Ale da się też znaleźć gotowce pod różne modele kierownic.

Jak nie chcesz wydawać kasy na start to R3E bo podstawowy pakiet jest darmowy. Dobry sim, który ciągle się rozwija, a jak się wciągniesz to możesz sobie dokupić co Cię tam interesuje.

Sent from my Galaxy S7 Edge using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, Sergi napisał:

Nie znosisz QTE, ale chcesz port Bayonetty?

 

ten napis w sygnie ma co najmniej z 6 lat... poza tym dobrze zaimplementowane QTE nie są złe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, to jest niezłe.

Arika dała gameplay z nowego Street Fighter EX w prima aprilis

Wszyscy myśleli, że to żart i fani bijatyk są wkurzeni, że to nie powstaje

Okazuje się, że to był podwójny trolling - żart żartu. Nabrali ludzi, że to żart, po czym się okazało że to nie żart.

Gra naprawdę istnieje i był livestream z rozgrywki.

Tylko teraz jest dziwna sytuacja, twórcy Street Fightera EX nie posiadają praw do postaci... ze Street Fightera. A Capcom nie posiada praw do postaci ze Street Fightera EX (przez to np. w Street Fighter V nie pojawił się Skullomania oraz Doctrine Dark, mimo iż fani błagali o te postacie).  Nie mam pojęcia jak to rozwiążą, jeśli zechcą to wydać.

Ale najzabawniejsze jest to, że EX wygląda lepiej niż SFV. Nie tylko pod względem grafiki ale i rozgrywki.

 

 

Edited by Noobirus

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Noobirus said:

Ok, to jest niezłe.

Arika dała gameplay z nowego Street Fighter EX w prima aprilis

Wszyscy myśleli, że to żart i fani bijatyk są wkurzeni, że to nie powstaje

Okazuje się, że to był podwójny trolling - żart żartu. Nabrali ludzi, że to żart, po czym się okazało że to nie żart.

Gra naprawdę istnieje i był livestream z rozgrywki.

Tylko teraz jest dziwna sytuacja, twórcy Street Fightera EX nie posiadają praw do postaci... ze Street Fightera. A Capcom nie posiada praw do postaci ze Street Fightera EX (przez to np. w Street Fighter V nie pojawił się Skullomania oraz Doctrine Dark, mimo iż fani błagali o te postacie).  Nie mam pojęcia jak to rozwiążą, jeśli zechcą to wydać.

Ale najzabawniejsze jest to, że EX wygląda lepiej niż SFV. Nie tylko pod względem grafiki ale i rozgrywki.

 

Arika chce zrobić nową część serii, którą robili jako spin-off do cudzej gry, ale nie mogą, bo nie mają praw. Hmm...

https://i.ytimg.com/vi/XZpeNQVKXao/maxresdefault.jpg

;_;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Integracja z częścią pierwszą wskazuje na duży samodzielny dodatek wydany jako druga część. Trochę to nie ma sensu. To tak jak by Blizz wydał zergow jako sc3, a protossow jako sc4. Z drugiej strony Blizz kasował za te dodatki chyba tak samo jak za podstawkę.

Sent from my Galaxy S7 Edge using Tapatalk


Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacząłem grać w AC:Brotherhood.

Mój poziom plebejstwa wynosi ponad 9000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zagrałem sobie pierwszy mecz w multi Titanfalla 2. Nie za bardzo wiem co się działo, ale zająłem trzecie miejsce pomimo przegranej sześcioma punktami, no i spodobało mi się :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie to do żali powinienem z tym iść, ale niech będzie tutaj. Dzisiaj dostępny był znajomy na Battle.necie, którego nie było już ponad rok i zaczął mnie męczyć odnośnie DiabloIII. Co tam nowego i czy bym mu co nieco wytłumaczył z tych nowych rzeczy, bo do diabeła też się sporo czasu nie logował. No i te "tłumaczenie" skończyło się na tym, że trzaskaliśmy od 14 do 21 kończąc dopiero na 35 poziomie mistrzowskim. Tzn ja skończyłem, bo skubaniec dalej gra. Ech, a miałem już w to nie grać, ale przynajmniej wesoło było.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...