Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mikmik90

Turning Point Fall of Liberty-przecina się

Polecane posty

Mam pewien problem. Otóż gdy uruchamiam grę wszystkie filmiki lecą normalnie a gdy pojawia się menu wszystko sie zatrzymuje. Wygląda to jak pokaz slajdów tyle, że co 10 sekund wszystko stoi i nagle działe normalnie z sekundę i potem znowu zatrzymuje się na te10 sekund. A gdy jakoś uda mi się włączyć kampanię to pierwszy filmik na silniku gry działa bez żadnych ścięć potem jest ładowanie i natępny filmik i sama gra to MakAbra. Znowu pojawiają się te skoki płynności.

Na kompie mam dużo bardziej wymagających gier np. Crysis 2, Far Cry 3, BfBC 2, Mass Effect 3, GTA 4, GRID, Saints Row The Third i działają one płynnie na wysoko-średnich. Miałem parę gier na Unrealu 3, bez problemu i płynnie działały na najwyższych ustawieniach wraz z rozdzielczością HD.

Mój sprzęt to:

Procesor-Dual Core 2,3 Ghz

Ram-2gb

Grafika-Nvidia Geforce 8600gt 256mb

System-Win XP service pack 3

Ps

Grę mam z ostatniego numeru Cd Action 13/2013

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem z Turning Point - Fall of Liberty. Gdy pojawia się menu, gra dostaje czkawki tak jak opisał to kolega wyżej... Zmiana ustawień grafiki nic nie zmienia. Spotkałem się już kiedyś z podobnym problemem i wiem że jest na to banalne rozwiązanie - niestety go nie pamiętam...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie, banalne. Teraz przypomniałem sobie pewną rzecz z Juiced 2. Tam było identycznie. Wystarczyło wyłączyć przyspieszenie sprzętowe w dxdiag'u. Może oto ci chodziło Dj Ogi. Jak zadziała to rozwiązanie to je opisze i dam znać.

EDIT

No i kicha, nie działa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale wydaje mi się, iż należało edytować i zmienić jakąś wartość/mnożnik w plikach konfiguracyjnych gry. Niestety po ich przejrzeniu nie otworzyła mi się w głowie żadna klapka... Jestem jednak pewien, iż problem jest rozwiązywalny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem rozwiązanie. Wystarczy kliknąć ppm na pliku .exe gry (ten co się grę z niego uruchamia) , wejść w właściwości następnie zakładka zgodność, tam włączyć zgodność z Windows 95 i wyłączyć kompozycje. Jeśli zadziała u innych to temat będzie do zamknięcia ;) .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...