Torton Posted November 3, 2013 Report Share Posted November 3, 2013 Witam Mam problem z dyskiem Western Digital WD10EARX ,który jest podłączony do komputera o takiej specyfikacji:Procesor: intel i5 2500KPłyta główna: ASUS P8H77-M PRORam: GOODRAM 8GB 1333MHzZasilacz: BeQuiet 550WProblem jest taki,iż kiedyś gdy miałem na nim zainstalowany system operacyjny strasznie muliło komputer, mimo że był to świeży system, więc postanowiłem zrobić test dysku za pomocą programu CrystalDisk Info i wyszło mi przy "Ilości realokowanych sektorów " komunikat UWAGA. Więc postanowiłem oddać dysk na gwarancje i tam powiedzieli mi, że po sprawdzeniu go jakimś tam programem wyszło , iż dysk jest w pełni sprawny. Po podłączeniu go do komputera i zainstalowania na nim na nowo systemu cały czas problem z zacinaniem się komputera powtarzał. Postanowiłem więc zainstalować system na innym dysku tj. Seagete Baracuda i na nim komputer w ogóle nie mulił. Dopiero jak podpiąłem mój dysk Western Digital jako drugi to problem z zacinaniem zaczął się na nowo. Więc ponownie zrobiłem test dysku programem CrystalDisk info (plik w załącznikach), zrobiłem też test płytą hirens tj. programem Western Digital Data Lifeguard Diagnostics (zarówno szybki i długi test) i wyszło , że na szybkim skanie występuje error 210(na stronie Western Digital pisze , żeby wymienić dysk bo jest zepsuty) , a znowu na długim skanowaniu nie wystąpiły żadne problemy co mnie zdziwiło. Dysk jest podłączony kablem 6Gb/s do gniazda 6Gb/s na płycie(dysk obsługuje SATA III).Więc co radzicie mi , żebym zrobił z tym problemem ? Mam iść kłócić się z gośćmi by oddali mi dysk na gwarancje ? czy jest jakiś inny sposób by to naprawić ?Troszku się rozpisałem, ale wolałem szczegółowo opisać problem xDZ góry dziękuję za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
[Ekspert] antros22 Posted November 4, 2013 Report Share Posted November 4, 2013 Tak, masz się kłócić, dysk jest uszkodzony (zresztą sam widzisz jak działa) i nadaje się do wymiany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torton Posted November 7, 2013 Author Report Share Posted November 7, 2013 O.K dysk poszedł na gwarancję. Sprawdzili go w serwisie i nawet go nie wykrywało xD więc teraz czekam na nowy. Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gofer Posted November 7, 2013 Report Share Posted November 7, 2013 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. Link to comment Share on other sites More sharing options...