Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

krzydalek

World of Tanks - visual c++ error (nie runtime!)

Polecane posty

Hej od pewnego czasu (właściwie od początku) borykam się z takim problemem, że przy starcie bitwy lub w momencie kiedy ma pojawić się wynik końcowy gra wywala do pulpitu, program przestał odpowiadać lub pojawia się visual c++ error. Nie mam pojęcia od czego zależy, nieraz potrafi tak wywalać co 2-3 bitwy, nieraz przez 4h nic się nie dzieje. Sterowniki i Directx najnowsze, nawet na świeżym systemie bez zmian. Może ktoś wie o co kaman? bialaflaga.gif

Dodam jeszcze parametry kompa:

Procek: Intel Core 2 Duo E4600 2x2.4 Ghz

Pamięć: 2GB RAM

Grafika: GIGABYTE GT640 2GB DDR3

PS: Gra śmiga na średnich ustawieniach, ustawiałem dla pewności na minimum i to samo.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nic. Pewnie jakaś błahostka skoro nieraz kilka dni jest ok a jednego co chwila. A jeszcze jedna naszła w międzyczasie sprawa, być może związana z tym. Po wyjściu z gry około 1 minuty prawie nie da się korzystać bo tak coś miele jakby z 5 GB przerzucał.

Jest coś nowego po około godzinie grania, tym razem blue screen + opis błędu:

Podpis problemu:

Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen

Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1

Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:

BCCode: 4e

BCP1: 00000099

BCP2: 00065170

BCP3: 00000003

BCP4: 0003E010

OS Version: 6_1_7600

Service Pack: 0_0

Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:

C:\Windows\Minidump\102713-19359-01.dmp

C:\Users\Krzysiek\AppData\Local\Temp\WER-58515-0.sysdata.xml

Dodam, że tylko przy WoT dzieją się takie sytuacje, nieraz gram w dużo bardziej wymagające zasobów gry po kilka godzin i jest ok.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...