SirRez Posted September 21, 2013 Report Posted September 21, 2013 Mam problem z za szybkim internetem, do tej pory miałem 2mb/s ale kiedy przyszło do przedłużania umowy okazało się że w nowej ofercie neostrady jest od 10 mb/s w górę. Przez to że internet jest za szybki połączenie ciągle się zrywa, neostrada niestety ma w [ciach] prośby o zwolnienie internetu (mają taką możliwość). Miał ktoś podobny problem? Wiecie czy da się cokolwiek zrobić? Może jest jakiś dobry zamiennik dla neostrady, np lte od plusa?Na forum obowiązuje zakaz używania słów wulgarnych oraz uważanych powszechnie za obraźliwe. - politan
xswistaqx Posted September 21, 2013 Report Posted September 21, 2013 Z LTE jest problem z zasięgiem - nie wszędzie on jest, poza tym opóźnienia jak to przy połączeniu bezprzewodowym. Do tego dochodzą kiepskie opinie o tej usłudze.Podstawowym problemem z nowymi prędkościami w orange jest to, że nie ma już podziału na konkretną prędkość a są przedziały. Efektem tego jest to, że na łączu, które technicznie nie jest w stanie utrzymać łącza 10mb/s ustawia się synchronizację na taką prędkość czego efektem jest zrywanie połączenia.Jedyne co można zrobić to zerwać umowę albo spamować linię techniczną telefonami to zapewne za każdym razem będą resetować połączenie co zazwyczaj pomaga na pewien czas.
OrangeEkspert Posted September 23, 2013 Report Posted September 23, 2013 @SirRez, taka możliwość istnieje jedynie w przypadku braku możliwości technicznych. Jeżeli korzystasz z opcji do 20Mbps, tym sposobem zostanie ona zmniejszona do 10Mbps.Podaj proszę dokładne parametry techniczne takie jak tłumienie i prędkość, z jaką synchronizuję się Twoje urządzenie. Jeżeli napiszesz, z jakiego routera korzystasz, podpowiem gdzie tego szukać.@xswistaqx, w obecnych promocjach ustalana jest maksymalna prędkość, z jaką usługa może działać stabilnie. W przypadku opcji do 10Mbps jest to przedział 1-10Mbps. Dzieje się tak za sprawą DLM. Dlatego problem opisany przez SirRez nie powinien mieć miejsca. W przypadku resetu połączenia, nie ma już konieczności kontaktu z infolinią, wystarczy wyłączyć router a reset portu wykona się automatycznie. Taka funkcjonalność została wprowadzona z pierwszym września tego roku.
SirRez Posted September 24, 2013 Author Report Posted September 24, 2013 Downstream Line Attenuation: 48 db Upstream Line Attenuation: 11 db Chodzi zapewne o to, sprawdzałem już dawno, że przy takich tłumieniach maksymalna prędkość to 2mb/s, a prędkość automatycznie ustawia się na 4mb/s, co powoduje zrywanie połączenia...
OrangeEkspert Posted September 25, 2013 Report Posted September 25, 2013 W przypadku braku stabilności połączenia i słabych parametrów DLM powinien automatycznie zmniejszyć prędkość synchronizacji. Od jakiego czasu trwa już ten problem? Miną już okres 10 dni od wejścia umowy w życie?
OrangeEkspert Posted September 25, 2013 Report Posted September 25, 2013 W obecnej sytuacji pozostaje kontakt z infolinią i ponowne zgłoszenie problemu z brakiem stabilności połączenia. Z mojej strony mogę jednak zaproponować kontakt poprzez adres facebook.pomoc@orange.com. W treści wiadomości podaj link do tego postu oraz numer usługi.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.