EliteWarriorV13 Posted September 7, 2013 Report Posted September 7, 2013 Witam w tym temacie chciałbym podyskutować o systemach walki w grach RPG podajcie tytuł gry w której podobał wam sie system walki i powiedzcie w jakiej grze może jeszcze być cie chcieli go zobaczyć
Idanraell Posted September 9, 2013 Report Posted September 9, 2013 Temple Of Elemental Evil miało przykładne odwzorowanie walk na podstawie D&D. Jeden z najlepszych systemów walk turowych ever. Chaos Chronicles ma posiadać bardzo podobną mechanikę. Podoba mi się też system walki z Two Worlds 2, głównie użycie magii i samodzielne tworzenie czarów.
wh1sky Posted September 10, 2013 Report Posted September 10, 2013 Final Fantasy XII - bardzo udane odejście od typowo turowego stylu walki, a jednocześnie zaniechanie przejścia do typowej walki w czasie rzeczywistym.KOTOR - pamiętam, że to był jeden z tych systemów, którym walczyło mi się absolutnie świetnie po wstępnym ogarnięciu, a nieczęsto się to zdarza w przypadku RPGów.
EliteWarriorV13 Posted September 14, 2013 Author Report Posted September 14, 2013 mi podoba sie system walki z Wiedźmina drugiego z chęcią zobaczył bym ten system w Dragon Age : Inquisition
DeathlyLord Posted September 15, 2013 Report Posted September 15, 2013 Czy można by tu wspomnieć of "Prince of Persia 4"Mi bardzo się podobały kombinacje ciosów wykonywane z Eliką.
EliteWarriorV13 Posted September 15, 2013 Author Report Posted September 15, 2013 zgadzam sie kombinacje były ciekawym rozwiązaniem jednak wolałbym zobaczyć ten system w walce z wieloma przeciwnikami
DeathlyLord Posted September 15, 2013 Report Posted September 15, 2013 Właśnie nie podobał mi się system "areny" podczas walki.
Wiatrownik320 Posted September 22, 2013 Report Posted September 22, 2013 Mi najbardziej spodobał się system walki w Gothicu 2(w jedynce gorzej) oraz w Jade Empire.
Muchotrix Posted September 25, 2013 Report Posted September 25, 2013 Tydzień temu udało mi się dorwać Blade & Sword od kumpla mojego kuzynaNiby kolejny klon Diablo, ale jest w nim bardzo fajnych rzeczy np system kombosów czy ataki specialne pełniące role czarów.
EliteWarriorV13 Posted September 26, 2013 Author Report Posted September 26, 2013 Jade emipire tak ma fajny system walki ale chciałbym wprowadzić tam troche ulepszeń jeśli chodzi o kamere bo mnie denerwowała
rupecz Posted October 24, 2013 Report Posted October 24, 2013 Tak jak PolskiZiomal5 uważam że w G2 i Jade Empire przyjemnie się walczyło ale dodam do nich jeszcze Wiedźmina. Podobało mi się to "wstrzeliwanie" w kolejne sekwencje, w między czasie używanie znaków i jeszcze aktywna pauza, moim zdaniem bardzo przydatna.
Iselor Posted October 25, 2013 Report Posted October 25, 2013 Temple of Elemental Evil w izometrze, Drakensang: River of Time w 3D i Wizardry 8 w drużynowym FPP.
marcinb323 Posted October 25, 2013 Report Posted October 25, 2013 Mi sie podoba system z Fallouta 1 i 2 mozesz miec 95 % na trafienie a i tak mozesz se w oko strzelic i latac z jednym albo zlamac reke jak tego nie kochac.
TvSuperStar Posted October 25, 2013 Report Posted October 25, 2013 Gothic 3 hahaha Żartuje OFC, choć z alternatywa SL jest niezle
araevin Posted October 25, 2013 Report Posted October 25, 2013 Jeśli chodzi o wspomniane Wiedźminy, to mi bardziej podobał się system walki z pierwszej części. Nie mówię tu o animacjach, bo te niespecjalnie przypadły mi do gustu (trochę nienaturalne), ale wolę je niż schemat z dwójki (Queen, a potem cios-unik, cios-unik).Podoba mi się system z Dragon Age: Origins. Chodzi o możliwości taktyczne (zrób coś, jeśli zostanie spełniony jakiś warunek). Bardzo zgrywało to całą drużynę i faktycznie nawiązywała się współpraca między postaciami. Ponadto fajnebyły kombinacje zaklęć. Do tego gra na wysokich poziomach trudności wymagała już odrobinę kombinowania. Prynajmniej na początku.
cabal Posted October 28, 2013 Report Posted October 28, 2013 Bardzo podobał mi się system walki w Drakensang (ale nie tym ONLINE - w tym "normalnym" ). Klikało się na przeciwniku i obserwowało walkę. To tyle jeśli chodzi o kwestię systemu walki, który w grach RPG najbardziej mi podszedł. Po za tym lubię też walki rozrywane w turach.
EliteWarriorV13 Posted November 12, 2013 Author Report Posted November 12, 2013 Jeśli chodzi o wspomniany drakensag online to podobny system był w torchlight 1,2 gdzie bardzo przyjemnie się walczyło, walka potrafiła sprawić wiele radości według was gdzie jeszcze system mógł ''sprawiać radość''
AXat Posted December 7, 2013 Report Posted December 7, 2013 Mi najbardziej spodobał się system walki w Gothicu 2(w jedynce gorzej) oraz w Jade Empire.Tu cb popieram hyhy tylko gothica 3,4 tak zepsuli że może ta 5 będzie robiła taki szał jak 2 kiedyś XD
Winkielek Posted December 9, 2013 Report Posted December 9, 2013 Może nie jest to pełnoprawny RPG, ale mi do gustu przypadł system walki z Robin Hooda: Legenda Sherwood. Jaki ruch wykonaliśmy taki powtarzała nasza postać. Jak na tamte czasy system był świetny. Obecnie poorawilbym trochę precyzję i ddodał więcej kombinacji i miodzio.
EliteWarriorV13 Posted December 13, 2013 Author Report Posted December 13, 2013 obecnie ciężko jest znaleść grę z dobrym systemem walki rok 2011 12 13 jak znacie to wymieńcie
Sector Posted December 24, 2013 Report Posted December 24, 2013 Ja popieram DeathlyLord'a. Rozwiązania w Prince of Persia 2008 byłyby jeszcze lepszy, gdyby można było popisać się tymi kombinacjami w walce z wieloma przeciwnikami na raz.
HELIXMAN Posted December 24, 2013 Report Posted December 24, 2013 Najlepszy system walki był w Gothic'u 1,2 czyli walka z myśleniem, gdzie nie idzię się na pałę z 1 lvl na całe miasto.
EliteWarriorV13 Posted January 5, 2014 Author Report Posted January 5, 2014 Mówicie prince of persia 2008 a co sądzicie o innych odsłonach tej serii
MrThorne Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 Piaski Czasu sprowadzały się do praktycznie dwóch kombinacji: Wskoczyć na przeciwnika i dwa razy szybko go uderzyć (zbijało od razu). Lub wskoczyć na przeciwnika, raz go uderzyć i wcisnąć "E", wtedy wciągaliśmy delikwenta do sztyletu.Reszta walki to głównie korzystanie z odbicia się od ściany i walnięcie przeciwnika za pomocą miecza, a następnie pochłonięcie go sztyletem.
Devius Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 W stare odsłony Księcia grałem bardzo dawno temu, ale ostatnio pograłem trochę w Forgotten Sands i muszę przyznać, że ten system walki jak najbardziej mi odpowiadał: atak - blok - atak - unik - atak - przeskok - atak - blok. Mimo, że opierał się w większości na unikach czy blokach to był bardzo dynamiczny, a przy większej ilości przeciwników aż buzia sama się uśmiechała, tyle frajdy było.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.