Blackhand Posted September 3, 2013 Report Posted September 3, 2013 Mam problem z pobraniem aktualizacji do Visty, konkretnie tej. Przy próbie uruchomienia "narzędzia do sprawdzania oryginalności" jestem częstowany takim oto komunikatem:No więc, gdzie w tym śmietniku, który MS nazywa swoją stroną www, można znaleźć tą "najnowszą wersję", która umożliwi mi pobranie tej łatki? Trafiłem tutaj, ale poza zainstalowaniem (po kliknięciu na "Validate now") nie wiadomo czego i stwierdzeniem, że mój Windows jest oryginalny (no Amerykę odkryli normalnie ) nic ta strona nie dała, żadnego programu do wygenerowania kodu, nic kompletnie...
Sevard Posted September 3, 2013 Report Posted September 3, 2013 Ja bym sprawdził od sprawdzenia daty w systemie (czasem się to przestawi przez przypadek i potem są problemy). Najlepiej odpalić automatyczną synchronizację z serwerami czasu i wtedy sprawdzić, czy instalacja pójdzie.
Blackhand Posted September 3, 2013 Author Report Posted September 3, 2013 Data jest w porządku, czas zsynchronizowałem, komunikat nie zniknął, nadal nie da się pobrać poprawki .
Sevard Posted September 3, 2013 Report Posted September 3, 2013 Ok, w takim razie kolejne pytanie. Z jakiej przeglądarki korzystasz? Z walidacją mogą być problemy na innych przeglądarkach niż IE (MS jakiś czas temu zepsuł ActiveX odpowiedzialny za poprawną walidację na innych przeglądarkach i jakoś nie śpieszy im się, żeby to naprawić).Możesz spróbować użyć również Microsoft Genuine Advantage Diagnostic Tool. W części przypadków rozwiązuje on problem, jeśli tutaj nie rozwiąże, to wrzuć na forum logi, które on wypluje (możesz najpierw zamazać klucz, którego część będzie widoczna).
Blackhand Posted September 4, 2013 Author Report Posted September 4, 2013 Heh, nie pomyślałem w ogóle o możliwości skorzystania z IE . Może dlatego, że tą przeglądarkę mam trwale zablokowaną w firewallu i o niej całkiem zapomniałem. Z poziomu IE weryfikacja przeszła, łatka już pobrana i się instaluje .Dziękuję i proszę o kłódeczkę .
Sevard Posted September 5, 2013 Report Posted September 5, 2013 Problem rozwiązany, więc temat zamykam.W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.