aaaaaa Posted August 29, 2013 Report Posted August 29, 2013 A więc od początku, kupiłem ostatnio komputer, był składany w sklepie, chciałem zainstalować windowsa viste z płyty, włączam komputer, wkładam płyte, włączam ponownie i pokazuje się czarny ekran (monitor na pewno jest dobrze podłączony), próbowałem odpalić biosa, ale nic nie działało, niestety jestem kompletnym laikiem, może wiecie co jest nie tak? Z góry Wam dziękuje
BlueBloodDragon Posted August 29, 2013 Report Posted August 29, 2013 1.Podaj pełną konfigurację komputera.2. Skocz do serwisu w którym go kupiłeś i poproś o zainstalowania VistyKonfiguracja nie jest tu zbyt ważna ale zawsze lepiej się upewnić.
aaaaaa Posted August 29, 2013 Author Report Posted August 29, 2013 Seagate Barracuda 500GB SATA3 MSI B75MA-E33 Intel B75 LGA1155 Intel Core i3-3240 Ivy Bridge LGA1155 BOXGigabyte ATI Radeon HD7770 OC 1GB
BlueBloodDragon Posted August 29, 2013 Report Posted August 29, 2013 Tak więc poradzić Ci mogę jedynie wizytę w serwisie.
Omas Posted August 29, 2013 Report Posted August 29, 2013 Jak włączasz komputer bez płyty, to jest BIOS?
aaaaaa Posted August 29, 2013 Author Report Posted August 29, 2013 to samo, czarny ekran... i klawiatura się jakby zawiesiła, na jak włączam to wszystkie lampki się na chwila zapalają i gasną, wcześniej włączyło mi się do ładowania plików, ale nie mogłem nic wcisnąć ani dalej ani anuluj i pisało, żebym ustawi bootowanie płyty, trochę chyba nieskładnie pisze, więc sorki ; p
feleron Posted August 29, 2013 Report Posted August 29, 2013 Zacznijmy od nowa... Gdy uruchamiasz komputer to na monitorze nic się nie wyświetla czy pojawia się logo producenta płyty głównej? Albo jakieś sygnały dźwiękowe?
aaaaaa Posted August 29, 2013 Author Report Posted August 29, 2013 Żadnych obrazków, żadnych dźwięków tylko czarny ekran, a w prawym dolnym rogu małe "99" :x