Jump to content

The Division


Recommended Posts

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply
Posted

Olśniła graficznie.

Pod względem rozgrywki, sam nie wiem. To dopiero początek nowej generacji, a ja już mam dosyć wpychania wszędzie "sieciowości" na siłę. Taki setting The Division byłby świetny dla ciekawej, intensywnej, wciągającej singlowej historii. A tak? Mamy w praktyce MMO :P

Liczę, że rozgrywka sprawi, że zmienię nastawienie - system strzelania musi być idealny, gra musi odpowiednio oddzielać od trolli itp. Plus za to, że ukazuje się też na PC.

Posted

Cieszy, ze będzie na pc, ale system strzelania pozostawia wiele do zyczenia - przynajmniej na razie.

Kolejna gra sygnowana nazwiskiem fantastycznego Toma Clancy'ego jest sieciowym RPGiem

Przepraszam, czym?

@Edit

@DOWN

Oglądałeś w ogóle gempleje, czy opierasz swoje zdanie na głupotach napisanych na stronie? Trzeba poczekać do finalnej wersji, bo kto wie, a nuż się okaże, że będziemy mieć nowego Planescape'a.

  • 3 weeks later...
Posted

Proszę - od samego momentu ogłoszenia istnienia gry podejrzewałem, że zapowiedzą wersje na PCty i sprawdziło się, zrobili to nawet szybciej niż podejrzewałem biggrin_prosty.gif

iNN5VOls.jpg

>

>

>

Na dobry początek kilka linków dla osób, które może wcześniej nie słyszały o nowej produkcji Ubisoftu albo nawet jeśli coś obiło im się o uszy to nie widzieli materiałów z samej gry. Jak dla mnie warto je obejrzeć, żeby chociażby wiedzieć z czym mamy mieć do czynienia i albo podbudować sobie hype na tytuł albo wyliczać rzeczy, z których Ubi się nie wywiąże i stworzy jakiś szajs, tak też można ^_^ Ogólnie po tym jak Francuzi zaskoczyli ludzi niezapowiedzianym wcześniej Watch_Dogs to na następny rok naszykowali właśnie The Division - coś co sami nazywają sieciowym RPG (choć osobiście dodałbym jeszcze action), które znów zaskoczyło sporą ilość osób oraz zostawiło po sobie w miarę pozytywne wrażenie. Sam może nie latam za każdym, najmniejszym strzępkiem informacji, ale jestem pozytywnie nastawiony i chciałbym, żeby faktycznie gra okazała się dobra. I w sumie, żeby jeszcze można było maksymalnie unikać elementów PvP i jeśli już to tłuc się z kontrolowanymi przez sztuczną inteligencję przeciwnikami. W MMO bardziej wolę, przez swój brak skilla, współpracować z innymi graczami aniżeli się z nimi tłuc tongue_prosty.gif

  • 5 months later...
Posted
How is companion gaming going to work? We believe we are setting the bar for what companion gaming means for the next generation of consoles. Having applications which allow you to view and modify your character offline is not enough. Companion gaming will be a meaningful experience in this game, where players can feel that they influence the world from their tablets or smart phones and are able to truly interact with other players. Companion gamers will be able to join groups, act in combat situations and experience their own progression and storyline through the game. In addition, all of this will be free to play, because we want as many players as possible to be able to experience the game.

Za free. To chyba niezbyt dobrze.

Posted

2. Wystarczy, że wstawią sposób poruszania się postaci i strzelania jak w GR:FS i odrzuci to sporą część gimnazjalistów i innych dzieci.

Nie bardzo rozumiem. Myślałem, że ten target lubi uproszczone shootery.

Za free. To chyba niezbyt dobrze.

Nie chodzi tu przypadkiem o aplikację asystującą? Ona będzie za darmo i gracze z tabletami będzie mieli realny wpływ na wydarzenia w grze. Coś jak Commander w BF4 czy Overwatch w NFS:Rivals tylko na większą skalę, bo z własną progresją.

Posted

@up Fakt, nie doczytałem. A co do pkt. 2 to wpływ wagi broni na poruszanie się nazywasz uproszczeniem? Jeśli w BF można choć częściowo zniwelować odrzut, to w GR:FS celownik przy strzelaniu rwał jak głupi a w ruchu pływał. Przy niektórych broniach typu LMG postać przy ostrych zakrętach zwalniała do zera, można było się nawet przewrócić. Już nawet karabiny wyborowe i szturmowe mocno wpływały na ruch. Najmniej odczuwalny wpływ wagi był tylko w pistoletach maszynowych i karabinkach, minimalnie gorzej miały strzelby.

Posted

Jak się porówna Future Soldier do pierwszych paru Ghost Recon czy losowych dobrych taktycznych shooterów to mamy uproszczonego i prościutkiego TPS. To, że jest tam parę modyfikatorów wpływających na dynamikę poruszania i trochę recoilu tego nie zmienia. Nie mam nic przeciwko takim grom, bo sam lubię prościutkie shootery i Future Soldier (zwłaszcza w sieci) mi się bardzo podobał, a ten styl rozgrywki to druga po eyecandy rzecz jaką wyłapałem z Division.

Posted

Zastanawia mnie jak rozwiążą temat uzbrojenia. W trailerze widać jak postać podnosi karabin wyborowy. Moglibyśmy zaczynać z pistoletem a broń znajdować lub kupować.

Jaką broń chcielibyście zobaczyć? Ja:

- KAC Revoler Rifle

- KAC SR25

- Tomahawk (topór)

- kilka rodzajów noży i maczet

- VSS

- SVD, SVU

- MP9

- MP7

- MP5 w kilku wersjach

- Kriss Vector

- Kushnapup

- OC-14 Groza

Oraz mam nadzieję na możliwość używania sklejonych (łączonych) magazynków.

Posted

Myślę, że znajdowanie broni odegra większą rolę, niż jej kupowanie.

Mnie osobiście cieszy wydzielenie osobnych stref PvP. Tego mi trochę brakuje w DayZ - chwil spokoju :P W Division będzie można skupić się na fabularyzowanych misjach, a dla odmiany skoczyć na polowanie na innych ryzykantów. Może takie rozdzielenie nie jest "naturalne" i "realistyczne", ale mi się podoba.

BTW, czy tylko ja nie wierzę, że gra ukaże się przed końcem roku?

  • 1 month later...
Posted

Ten silnik powiadasz... Cóż, akurat w przypadku nadchodzących gier ostatnio staram się zbytnio nie łapać w pułapkę hype'u, ale z drugiej strony zachowywać pewien optymizm i wiarę w to, że faktycznie twórcy będą w stanie dostarczyć nam świetnej produkcji :D Wierzę, że The Division ma szansę być świetną grą jednakże mimo wszystko po tej całej "aferze" związanej z Watch_Dogs i downgradem grafiki nie nastawiam się na to, że wszystko będzie wyglądać tak świetnie i będzie robić takie wrażenie jak na pierwszej zajawce. Chciałbym się mylić ^_^

Posted

Ale czemu, tak fajne pomysły na grę są sprowadzane do gry sieciowej?! Tak samo z Tittanfall, cicho liczyłem na jakąś kampanię, a tu... nic. Może jakieś DLC z epizodycznymi misjami zostaną udostępnione, w każdym razie szkoda.

Posted

Żeby ciut zniechęcić piratów oraz - co ważniejsze - żeby zachęcić do zatrzymania egzemplarza, a nie sprzedaży na ebay czy allegro.

  • 1 month later...
Posted

Prezentacja tej gry na tegorocznych targach E3 powinna ożywić temat. Tak czy inaczej mi rozgrywka strasznie przypomina tą z Ghost Recon: Future Soldier, dlatego też niezbyt optymistycznie jestem nastawiony do The Division. Ghost Recon zapowiadał się dobrze, jednak produkt finalny mnie nie zadowolił.

Posted

Obejrzałem nowe fragmenty z rozgrywki. Gra wygląda bardzo ładnie, choć po pewnej, nowej grze, fragmenty z E3 zbytnio do mnie nie przemawiają (E3 2012 - kto pamięta?!). Mechanika, ok, grafika, świetna, ogółem - czuję hype.

Posted

Grę kupię przedpremierowo. Na 200%. Czy będzie tego warta? Jeśli będzie trzymać poziom Future Soldier - to na pewno. Zastanawia mnie jedynie ilość i rodzaje uzbrojenia - futurysyka (SCAR, ACR, M107, XM8) czy standard broń (AK, M4, M16, M24)

Jeśli oddali by broń typu Model 1887 lub Obrzyn, byłbym wniebowzięty. Oczywiście Barret'em M82A1 też nie pogardzę...

Posted

Przede wszystkim gra ma świetne intro. W mniej niż trzy i pół minuty gracz zostaje poinformowany o obecnym stanie świata. Gra zapowiada się interesująco (szczególnie zastanawia mnie element kooperacyjny i survivalowy) i znalazła się na mojej liście gier to zapamiętania, ale "Rainbow 6 Siege" nie przebiła. Gorzej, że za obie gry odpowiada Ubisoft, którego nie lubię, ale pożyjemy, zobaczymy.

Posted

Grę kupię przedpremierowo. Na 200%.

Ja bym odradzał takie posunięcie. Też mam chrapkę na tą grę, ale mimo wszystko logo Ubisoftu działa na mnie jak czerwone światło na skrzyżowaniu. Krążą plotki jakoby nawet wersja na PC miała zostać obłożona limitem 30 FPS (fuj!). Mam nadzieję, że to najzwyklejsza nieprawda, bo inaczej podziękuję.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...