Jump to content

Czy komputer poradzi sobie z kartą gtx 560TI

gemebrider

Recommended Posts

Posted

Witam :)

Czy mój procesor i zasilacz poradzą sobie z gtx 560ti, jeśli nie to ile będzie kosztował procesor / zasilacz spełniający wymagania ?? Dodam jeszcze że w ulepszaniu komputera jestem zupełnie zielony.

zasilacz:500w Powe Supply ( AC ~230V 50H)

procesor: Intel Xenon CPU 3ghz 3ghz

Posted

Podaj markę i model zasilacza. Przyda się też dokładny model procesora (do sprawdzenia np. programem CPU-Z). Rozumiem że karty jeszcze nie masz - ile możesz przeznaczyć na kartę?

Posted

tracer TRZ-503

A kartę graficzną już mam ale dość słabą gts 450 ;/

Co do karty to do ceny się dostosuje chciałbym żeby w bf4 jak najlepiej można było pograć

tracer TRZ-503

A kartę graficzną już mam ale dość słabą gts 450 ;/

Co do karty to do ceny się dostosuje chciałbym żeby w bf4 jak najlepiej można było pograć

Posted

Tracer Highlander - definitywnie do zmiany na coś porządnego, bo on koło zasilacza 500W to nawet nie stał. Ile masz kasy na kartę i zasilacz? No i podaj też model procka.

Posted

Do tego Highlandera nie wsadzałbym nic nowego. Nowy zasilacz, np. SilentiumPC Deus M1 550W.

Polecam GeForce GTX 660Ti od MSI ze sklepu esc.pl - przystępna cena, wysoka wydajność.

Jak za drogo, to podaj budżet.

Posted

Hmm, to w takim wypadku brałbym Radeona HD 7870/ HD 7870XT, bo do dwurdzeniowca nie ma co dawać GeForców.

Posted

Przecie E3110 to nic innego jak C2D E8400, gdzie do takiego procesora pchać HD7870 (tym bardziej XT)? To nie ma sensu, karta będzie za mocna w stosunku do procka. HD7790 to wg mnie maks., no chyba, że procesor będzie wymieniany.

Posted

czy zauważę znaczącą różnice gdy wymienię na radka HD7790 ? Obecnie jest gts 450,i czy w takim wypadku potrzebuję nowego zasilacza ? A i jaki model tego radeona (bit litte czy cuś, przepraszam naprawdę nie znam się zbytnio :P

Posted