Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

niziołka

[Planszówka] Descent - Pierwsza Wędrówka w Mroku

Polecane posty

descent-banner.jpg

DESCENT

Na peryferiach Terrinoth, z dala od wolnych miast, leżą sobie dwie baronie: Rhynnu i Carthridge. Baronowie Griegory i Zachareth żyli jak przyjaciele, wspierali się w czasach wojny i pokoju. Ale niestety nadciągnęły mroczne dni i od jakiegoś czasu w lasach i górach zaczęły pojawiać się przeróżne stwory. Ataki potworów były idealnie skoordynowane, ludzie zaczęli powiadać, że kieruje nimi okrutny i przerażający mroczny władca. Tak. To ja...

- Tak, tak, to mój pan!

- Toudi, czy ja czegoś ci nie mówiłem...?

- Tak, nie wolno mi przeszkadzać mojemu panu!

- I jeszcze jedno: nie "mojemu panu" tylko "Mojemu mrocznemu władcy"!

- Tak, mój panie!

- ...

- Tak mój najprzeokropniejszy i najmroczniejszy władco!

- Dobrze, więc wracam do mego dramatycznego monologu, bo tych trzech, co to chce mi przeszkodzić, już sobie wędruje traktem.

A więc, moi drodzy bohaterowie, co to wędrujecie leśną ścieżką, chcąc mi przeszkodzić w mym doskonałym planie zawładnięcia tymi krainami: Wyzywam was na pierwszy pojedynek!

Niech przeleje się "Pierwsza krew", me sługi dowodzone przez Zmiatacza już wędrują w stronę Arhynnu zaatakować barona Griegoriego! Czy uda wam się pokonać mego wiernego sługę, zanim przeprowadzi ukrytą ścieżką mych goblińskich łuczników-skrytobójców? A może jesteście bandą pseudobohaterskich tchórzy i postanowicie zawrócić?!

- Oj, ty mój przeboski Mroczny władco, czy twój sługa nie nazywał się Zgniatacz?

- Toudi, czy ja ci czegoś nie mówiłem?!

PIERWSZA KREW...

Mapa:

Descent0f0.jpg

Potwory

Goblińscy łucznicy, Ettin.

Ettin zwany Zmiataczem (Zgniataczem) ma dodatkowe 6 życia.

Specjalne zasady

Za każdym razem, kiedy gobliński łucznik ucieknie wyjściem, Mroczny władca kładzie tam żeton zmęczenia.

Wsparcie

Pod koniec każdej tury MW, może on umieścić 1 goblińskiego łucznika w Dzikich ogrodach(26A) obowiązuje limit grupy.

Zwycięstwo

Gracze - pokonają Zmiatacza(Zgniatacza).

Mroczny władca - ucieknie 5 goblińskimi łucznikami przez wyjście.

Bohaterowie rozstawiają się jako pierwsi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozejrzyjmy się. Ups, przepraszam, to było niechcący. Auu, uwaga na korzeń. Łaaa, te kamienie są śliskie. Och nie, znów utknął mi obcas... Hmmm, gdzie się podziało moje berło? O, tu leży, ale się z czegoś upaprało. Chodźcie, wszystko w porządku, możemy rozbić piknik.

Ashrian potykając się niemal na każdym kroku zmierza z P16 -> 016 -> N15 -> M14 -> N13 wydając 4 punkty zmęczenia. Atak na goblina O12. Heroic na całą resztę.

Stoi odwrócona plecami do goblinów i nawołuje towarzyszy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vEy0WUv.jpg

- Hm... - rozejrzałem się z uwagą, przyłożeniem zwinnej ręki do przystojnej twarzy wyrażając swoje zdanie o zręczności Ashrian. W tym momencie moje sokole oczy dostrzegły niedaleko coś, co może być skarbem. Skierowałem w tamtą stronę swoją niezwykle spostrzegawczą i oczywiście niezwykle skromną osobę.

Kieruję się w lewo na K17. Drugą akcję wykorzystuję na przeszukanie otoczenia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LOJ4O.jpg

Tura 1 - 4

Descent1f4.jpg

Dociągam 1 kartę Mrocznego władcy (4 na ręce).

- Czas na was moje drogie sługi. Ettinie rusz swoje poślady sprzed tego ogniska. Obiad ci biega pod nosem! Pyszna ludzinka, więc do roboty!

- Tak panieeeeeee!

- Idziemmmyyyyy paaanniiiiiiee!

- Z kobiety jest pyszne mięsko!

- Kotlety trzeba najpierw ubić!

Aktywuje Ettina.

Rzucam na niego kartę Furia.

frenzy.jpg

Ettin przechodzi na pozycje M11(1 punkt ruchu) i wykonuje atak przeciw Ashrian.

Atak Ettina:n4.jpgc5.jpg

Obrona Ashrian:os2.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LOJ4O.jpg

Ettin wykonuje drugi atak.

Atak Ettina:n4.jpgc4.jpg

Obrona Ashrian:os3.jpg

Ettin przechodzi na M12.

- Panie, mięsko wciąż się rusza.

Aktywacja goblińskich łuczników.

- Czas na was moi drodzy goblińscy słudzy, pokażcie jak działa akupunktu.... po prostu naszpikujcie ich strzałami.

Wszystkie gobliny tracą jedną akcję z powodu ogłuszenia.

Goblin O13 atakuje Ashrian.

Atak Goblina przywódcy:n5.jpgy6.jpg

Obrona Ashrian:os4.jpg

Przepływ zużywam na +2 do obrażeń.

Ashrian pada nieprzytomna na ziemię.

- Mięsko się przewróciło! Będzie szaszłyczek!

Mroczny władca dobiera kartę.

Rzucam na goblina P12 kartę Bieg.

dash.jpg

P12->J12(6 ruchu)->I12->H11(w sumie 10).

Goblin P13 wykonuje ruch na K13(5 ruchu).

Koniec aktywacji.

Na polu P12 pojawia się nowy goblin.

Koniec tury Mrocznego władcy.

Tura 2 - 1

Descent2f1.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...