Jump to content

Komputer do Gier 5000zł

ProGamer97

Recommended Posts

Posted

Witam! :)

Tak jak w temacie chciałbym złożyć komputer do 5000zł. Oczywiście Minimalnie przekroczyć cenę można gdyż i tak nie będe kupywał wszystkiego naraz dlatego iż zaczyna się rok szkolny i za dużo czasu nie będzie na Granie :) Będe kupywał części stopniowo ale w małym odstępie czasu . Nie znam się na komputerach. Do tej pory używałem gotowca, którego dostałem ok 3-4 lata temu. Dlatego też chce wkońcu złożyć coś porządnego co będzie mi służyć długo.

Komputer ma być Głównie do gier.

Z góry dziękuje za pomoc ! :)

Posted

Będziesz podkręcał procesor?

Nie ma sensu kupować tak na raty komputera, można w ten sposób upgradować.

Podaj więc swój stary sprzęt, jaki zasilacz, obudowa, wszystko.

Posted

Myśle,że tak ale nie w najbliższym czasie :)

Ta moja gotowa puszka już z dobre 2-3 mieś temu została sprzedana. Dlatego przepraszam ale nie pamiętam niestety nic co miał mój były komputer.

Posted

To przyjdź, jak będziesz miał całą kwotę. Kupowanie od nowa komputera na raty mija się z celem.

Posted

To i wtedy wpadnij, pewnie będą nowe Radeony już wtedy etc. Nie rozumiem sensu kupowania części na raty, chcesz je sobie na półce postawić?

Posted

I tak byś pc nie uruchomił gdyś nie dozbierał przynajmniej na procesor, ram, płytę główną, zasilacz, obudowę, dysk, więc co to za różnica ? tongue_prosty.gif

Posted

Właśnie, bez całości ci PC nie odpali to co teraz kupisz sobie procesor a za powiedzmy miesiąc płytę główną - nadal nie odpalisz bo jeszcze buda to moze dopiero w październiku a w listopadzie zasilacz i kartę graficzną? :D lol

Nowe Radeony może będą do listopada a jak będą to pewnie i GeForce stanieją trochę (mówię o 780) więc może nawet sie uda zestaw jakis wydajniejszy niż dzisiaj złożyć.

Posted