Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Black Shadow

Shadowrun Returns

Polecane posty

@ligant

Zakrywasz zmarnowany potencjał i głupie decyzje developerów mimo wszystko małym budżetem, podczas kiedy taka gra jak np. Expeditions Conquistador z budżetem 77tyś dolców próbowała zrobić ze sobą więcej niż Shadowrun.

Budżet nic nie usprawiedliwia.

I czy ktoś tu pisał coś o grafice 2D i romansach?

Z tymi 77k nie jest tak różowo:

While Kickstarter was a major part of this game becoming successful, and while we're super greatful to all those who backed us, it was still only a part of it. You can't make a game of this size and complexity with only $77,000. For us to survive as a company, and continue making games, it's na?ve to think we could have survived on the Kickstarter money alone. Investors and additional money HAS to be secured for a game like this to get made, unless you manage get much more than what you ask for on KS, and in fact we had to spend almost $70,000 of our own money to develop the prototype before we even launched the Kickstarter. And lets be honest here, if we had asked for something like $200,000, there would have been no game.

http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?threads/rpg-codex-report-expeditions-conquistador-logic-artists-and-kickstarter.80854/page-6#post-2516170

Pragnę też zauważyć, że zmarnowany potencjał i głupie decyzje developerów są zakrywane szczególnie często jeśli sprawa dotyczy gier AAA za 30+ mln $. No ale wtedy można, w końcu nikt nie chce podpaść zenimaxowi,bioware,acti i ea.

Jak ktoś krytykuje grafikę nie precyzując o co mu chodzi ( art design? 2d? iso?czysto techniczna strona grafiki? ) to najczęściej ( z tego co widzę na mainstremowych stronach) chodzi o 2d lub rzut iso.

Wracając do samej gry.

Fanem kreskówkowego art designu nie jestem, ale mimo to grafika szczególnie tła jest fantastyczna. Animacje trochę mniej smile_prosty.gif

Writing jest świetny, opcje dialogowe na poziomie bioware. Meh.

Walka przyjemna ale jest jej za dużo.

Fabuła na początku jest super, szkoda , że później podobno zmienia się w kolejną fabułę z cyklu bohater ratuje świat.

Klasykiem na poziomie fallout 1 to ta gra nie będzie. Ale też nikt kto śledził jej produkcję i updety na kickstarterze/ wywiady z twórcami tego nie oczekiwał.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam widać skrzywienie ale jak ktoś pisze mi "mainstrem" to od razu myślę, że mam do czynienia z hipsterem.

Wracając do meritum to grafika mnie zawsze prawie najmniej interesuje. Do tego od czasu BG1 i D1 jestem wielkim fanem rzutu izometrycznego.

Pierwsze co powinni dodać IMO to udźwiękowienie dialogów i poprawić animację postaci.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W skrócie:

- WYBITNY klimat

- piękna grafika (nie żartuję, te tła wyglądają obłędnie, modele postaci już mniej, ale w zasadzie na co to komu potrzebne ;) )

bardzo satysfakcjonująca walka, szczególnie jak np. straci się wszystkie apteczki na początku a potem już się człowiekowi nie chce cofać, tak właśnie przechodziłem etap z wykradnięciem Aegis, takich emocji nie zaznałem od lat icon_biggrin.gif przy tak niezabugowanej i stabilnej grze brak sejwów jest zdecydowaną zaletą icon_exclaim.gif

- sporo tekstu, którego chce się czytać, znakomite opisy postaci, co robią, jak wyglądają, świetny poziom, dużo lepszy od dialogów...

- klimatyczna muzyka, choć mogła by być bardziej zróżnicowana

- piękne portrety postaci

- początek gry: znakomity klimat cyberpunkowej detektywistycznej powieści noir

- w sumie nie taka krótka jak mówicie, 3 dni grałem i to tak dosyć intensywnie

Co na minus?

- po scenie z cmentarzem, fabuła robi sie tak beznadziejnie głupia, że to chyba najgłupsza opowieść jaką spotkałem w grach cRPG w historii icon_lol.gif

- miał być Berlin i co? oczywiście w DLC, a tak byłoby dużo dłużej i ciekawiej, swoją drogą to ostatni dialog z Jake był niezłym oświadczeniem twórców co powinno być jeszcze w podstawce ^^

- za mało scen do wykorzystania charyzmy, praktycznie do niczego nie potrzebni deckerzy (nie liczę etapów zaplanowanych przez twórców)

- taka trochę sterylna, mało sprzętu, ale to minus dla kogoś, kto oczekiwał nastepcy starych Falloutów, mnie to nie przeszkadzało, bardziej traktowałem tą grę jak przygodówkę z elementami crpg i walki szczerze powiedziawszy

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra sklada się z kilku(-nastu) misji. Masz oddzielna mape do kazdego zadania, zamkniety obszar, ktory musisz ukonczyc, zeby przejsc do nastepnego. wykonujesz zadania, wracasz do bazy, wynajmujesz najemnikow, kupujesz sprzet, wszczepy, czy tez konczysz poboczne misje.

Ogolnie male, zamkniete plansze.

Gra starcza na kilka godzin rozgrywki. Do tego edytor i mozliwosc wgrywania nowych misji czy calych kampanii. Oryginalna kampania niestety w pewnym momencie obniza strasznie swoj poziom, przez co robi sie niestety kiepska. Poczatkowe misje jednak to bajka, swietne sa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shadowrun returns to już chyba stare wieści po wyjściu Dragonfalla i Hong Kong-a, ale mam coś czym chciałbym się podzielić:

Od roku dłubałem kampanię w edytorze dołączonym do gry - wymyśliłem sobie, że osadzę ją w polskich realiach i  całość będzie w naszym rodzimym języku - w wakacje udało mi się ją nareszcie skończyć i jest gotowa do odpalenia - byłoby super gdybyście ją ściągnęli i odpalili/pograli/ocenili. Jakieś trzy - cztery godziny rozgrywki, trochę zagadek logicznych, trochę strzelania, dużo dialogów, a całość w kanonie Shadowrun-a. 

Link na steamie:

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=739851593&searchtext=Do+samego+konca

Link na nexus mod:

http://www.nexusmods.com/shadowrunreturns/mods/252/?

Pozdro & dzięki!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...