Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Immi

Rozwiązany: Laptop do... wszystkiego po trochu do 3000zł

Polecane posty

Od dłuższego czasu planuje kupić laptopa i przeglądając dziś ulotke MediaMarktu trafiłem na coś takiego:

Samsung

Procek - i7-3630QM 2,4 do 3,4 GHz

Matryca - led HD 15,6

RAM - 8 GB DDR3

Twardziel - 1 TB

Grafika - AMD Radeon HD 7670 2GB

Windows 8

Cena - 2699

I teraz tak: laptop by służył głównie do pracy/nauki/internetu, jednak od czasu do czasu (czasem częściej smile_prosty.gif ) chciałbym pograć w coś nowszego. Jako, że jestem kompletnym laikiem, jeśli chodzi o sprzęt, mam takie pytania:

warto brać za tą cenę z tymi parametrami, czy może polecilibyście coś lepszego (do 3000 zł)?

czy poszedłby na nim Skyrim/Far Cry 3/inne nowsze gry na... pełnej grafice lub prawie pełnej?

czy gry które wyjdą za rok/dwa pociągną?

Samsungi dają rade?

Jestem często w rozjazdach i laptop zajmuje dużo mniej miejsca od pieca, stąd wybór, a jako, że lubię czasem w coś pograć casualowo, to myślę nad kupnem laptopa do 3 tys.

O, znalazłem: http://www.mediamarkt.pl/gorzow-wielkopolski/oferta-specjalna/notebook-samsung-np350v5c,id-835821

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praca niezwiązana z komputerowymi rzeczami, pisząc to, myślałem o bardziej "przyziemnych" i "śmiertelnych" rzeczach (chociaż czasem lubię się bawić w grafice - hobby) :)

i7 tylko ze względu na gry, czasem lubię się zrelaksować, ale i to raczej jako laik. Mam budżet taki, a nie inny, a z komputera (właściwie to aktualnie netbooka) korzystam codziennie, więc też bym chciał zainwestować w sprzęt, który długo mi pociągnie. Nie znam się wcale na sprawach technicznych, stąd wątek na forum i prośba o pomoc.

Czy Windows potrzebny... mam oryginalny XP HE, więc teoretycznie nie jest potrzebny. Czy to dużo zmienia w cenie?

A to 'yhy' to odpowiedź ogólna na wszystkie pytania? Wybacz, że się czepiam :)

Link do komentarza