Jump to content

Recommended Posts

To kwestia konwencji. Tak się składa, że wciąż nie udało się nam ustalić, jak brzmieć powinien polski odpowiednik "instanced dungeon". Poprzestaliśmy więc na prostej kalce językowej - instant. Jeśli masz lepszy pomysł - sprzedaj go, na pewno wykorzystamy go w recenzji WotLK :)

Moim zdaniem lepszym odpowiednikiem jest "instancja", chociaż tu znowu polskie znaczenie troche nie pasuje... W sumie ciężko znaleźć dobry odpowiednik, może najlepsze byłoby po prostu "instance", w odmianie z apostrofami? :P Jeśli chodzi o "instant", to po prostu razi mnie jego angielskie znaczenie, nijak tutaj nie pasujące. ;)

Jeśli uważasz, że instant jest najlepsze, to niech i tak będzie.

BTW mam nadzieję, że uda Ci się "zgarnąć" reckę WotLKa, już na nią czekam. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
To kwestia konwencji. Tak się składa, że wciąż nie udało się nam ustalić, jak brzmieć powinien polski odpowiednik "instanced dungeon". Poprzestaliśmy więc na prostej kalce językowej - instant. Jeśli masz lepszy pomysł - sprzedaj go, na pewno wykorzystamy go w recenzji WotLK :)

Moim zdaniem lepszym odpowiednikiem jest "instancja", chociaż tu znowu polskie znaczenie troche nie pasuje... W sumie ciężko znaleźć dobry odpowiednik, może najlepsze byłoby po prostu "instance", w odmianie z apostrofami? :P Jeśli chodzi o "instant", to po prostu razi mnie jego angielskie znaczenie, nijak tutaj nie pasujące. ;)

Jeśli uważasz, że instant jest najlepsze, to niech i tak będzie.

BTW mam nadzieję, że uda Ci się "zgarnąć" reckę WotLKa, już na nią czekam. :D

Sprawdzilem. U mnie w gildii przewaza forma "inst". Sa insty i rajdy. I pewnie pozostane przy tym nazewnictwie piszac recke.

Co do WotLK - kolekcjonerka juz oplacona. Mam tez zamiar zalapac sie na nocna premiere. For the Horde, naturalnie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sprawdzilem. U mnie w gildii przewaza forma "inst". Sa insty i rajdy. I pewnie pozostane przy tym nazewnictwie piszac recke.

Ja aktualnie nie jestem w polskiej gildii (oczywiście się rozpadła :P), ale mówili bardzo różnie, uwzględniając chyba wszystkie wymienione przez nas opcje.

Co do WotLK - kolekcjonerka juz oplacona. Mam tez zamiar zalapac sie na nocna premiere.

W moim mieście niestety nie ma takiej możliwości. :( Ale mam nadzieję że kurier przyjdzie w dzień premiery. ^^

For the Horde, naturalnie ;)

ano :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sprawdzilem. U mnie w gildii przewaza forma "inst". Sa insty i rajdy. I pewnie pozostane przy tym nazewnictwie piszac recke.

Ja aktualnie nie jestem w polskiej gildii (oczywiście się rozpadła :P), ale mówili bardzo różnie, uwzględniając chyba wszystkie wymienione przez nas opcje.

My probujemy ponownie. Mamy... 40x70 PL (konta, nie postacie - tych jest wiecej), w planach szybkie levelowanie i rajdy. Bedzie sie dzialo :)

Co do WotLK - kolekcjonerka juz oplacona. Mam tez zamiar zalapac sie na nocna premiere.

W moim mieście niestety nie ma takiej możliwości. :( Ale mam nadzieję że kurier przyjdzie w dzień premiery. ^^

W naszym tez nie. Myslalem nawiedzic CDP w noc premiery i zobaczyc to szalenstwo na wlasne oczy (a przy okazji moze spotkac paru ludzi z gildii). Nie wyszlo :(

gem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj Gem

Od dłuższego czasu przymierzam się do kupna Dead Space. I mam jedno pytanie co do gry.Czy jest jak mówili twórcy najstraszniejszą grą w historii?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witaj Gem

Od dłuższego czasu przymierzam się do kupna Dead Space. I mam jedno pytanie co do gry.Czy jest jak mówili twórcy najstraszniejszą grą w historii?

podpisuje się pod pytaniem ;P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm też czekam na twoją recke o WoTLK :D

Co do pytań : Kogo pierwszego expisz? Tzn bo masz kilka postaci,

który już masz lvl, expiles w Borean czy Howling?

Jaka insta ci się podobała najbardziej - jeśli w jakiejś byłes, jaki styl prejerujesz? PvE czy PvP?

Jeśli grałes w W3,to czy też czujesz ''ten'' klimat? Ja szczególnie w Azjol'Nerub, chociaż nie byłem w CoT na stratholm.

O i na jakim typie servera grasz? PvP,PvE,czy RP? - Ja osobiście na Venture Co. Nie pytam cie o server,bo i tak nie odpowiesz - potem byś mial od graczy ''lekki'' spamik ;P.

Odpowiedz - o ile ci się chce, bo sporo pytań ci zadałem. Ale cieszę się, że w CD-A - mojej ulubionej gazecie jest taki sam fan WoWa jak ja...

No i ofc...

FOR THE HORDE!

Edited by Shadoww

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witaj Gem

Od dłuższego czasu przymierzam się do kupna Dead Space. I mam jedno pytanie co do gry.Czy jest jak mówili twórcy najstraszniejszą grą w historii?

podpisuje się pod pytaniem ;P

Na pewno warto zagrac. Na pewno tez mozna sie w niej wystraszyc. Ale czy jest najstraszniejsza gra w historii to juz zalezy od osobistych doswiadczen. Strasznosc przeciez to subiektywne odczucie. W moim przypadku Dead Space nie byla najstraszniejsza. Z drugiej strony slyszalem o ludziach, ktorzy nie dawali rady grac dluzej niz pol godziny dziennie.

Hmm też czekam na twoją recke o WoTLK :D

Co do pytań : Kogo pierwszego expisz? Tzn bo masz kilka postaci,

który już masz lvl, expiles w Borean czy Howling?

Jaka insta ci się podobała najbardziej - jeśli w jakiejś byłes, jaki styl prejerujesz? PvE czy PvP?

Jeśli grałes w W3,to czy też czujesz ''ten'' klimat? Ja szczególnie w Azjol'Nerub, chociaż nie byłem w CoT na stratholm.

O i na jakim typie servera grasz? PvP,PvE,czy RP? - Ja osobiście na Venture Co. Nie pytam cie o server,bo i tak nie odpowiesz - potem byś mial od graczy ''lekki'' spamik ;P.

Odpowiedz - o ile ci się chce, bo sporo pytań ci zadałem. Ale cieszę się, że w CD-A - mojej ulubionej gazecie jest taki sam WoWa jak ja...

No i ofc...

FOR THE HORDE!

Przyznam, ze ja tez czekam na swoja recenzje WotLK ;) Najchetniej pisalbym ja za jakies pol roku, jak juz bedzie mniej wiecej wiadomo, co i jak w kazdym aspekcie gry.

Co do pytan i odpowiedzi:

W pierwszej kolejnosci leveluje rogalinie; w drugiej - warka. Powody prozaiczne - tankowanie mi sie cokolwiek znudzilo (easy mode teraz - kazdy, kto kiedys tankowal w MC potwierdzi). Ponadto w gildii jest nadmiar wojownikow (i Death Knightow, ktorzy tez beda chcieli grac w rajdach), a nie ma prawie rogue'ow.

Jak na dzis to 73. Deadline mi przeszkadza levelowac :( Rogalinia gralem w BT, warkiem w HF.

Ostatnio jakby bardziej PvE znowu. Z instancji - Old Kingdom (jesli o ogolne doswiadczenia chodzi - Naxx w becie).

Klimat? Bardziej czuje klimat oryginalnego WoW-a. Przysiegam - w becie, w Grizzly Hills, poczulem sie jak w domu :)

Gramy redakcyjnie na zwyklym PvP. Nazwe z oczywistych wzgledow pozwole sobie zachowac w tajemnicy.

For the Horde, naturalnie.

gem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, warkow za dużo, a rogali za mało ;D? Oj rzadka sytuacja... Zawsze rogalków jest taka ilość, że szkok. A warkow brakuje, przynajmniej prot.

Fajnie, że koxasz rogala, właśnie nim zaczynałem przygode z WoWem. Rok z hakiem z nim spędziłem :D

Jakimi talentami expisz? Ja preferuje combat, z nastawieniem pod 2x sword.

Co sądzisz o Arcane Magu? Też masz dość, że zostajesz sciągany w 3 sekundy?

A, właśnie, zdradził byś mi kto jeszcze w redakcji gra w WoWa :D? Ciekawi mnie to.

Btw. Słyszałem, że macie jakieś awantury w redakcji, że za dużo w WoWa gracie xD - prawda to?

I jeszcze jedno pytanko... :P Sorry, że cie tak męcze:

Slyszałes o polączeniu SK gaming i Nihilum? Słyszałes o ich najnowszych ''wyczynach'' ?

Tam wszyscy 80 mają + szczyścili wszystkie insty, które dotychczas otwarto... No-Life :P

Edited by Shadoww

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co myślisz o tym, że "Kungeny" już zrobiły cały WotLK Raid Content?

Czy wg. Ciebie oznacza to, że jest on naprawdę prosty, i bardzo szybko inne gildie też go ukończą i PvE Content w WotLK szybko się znudzi (chyba że w patchach pojawią się jakieś bardziej wymagające raidy), czy po prostu oni są tacy uber-pro, a innym sprawi to trudność? :P Chociaż w sumie z oceną tego należałoby się chyba wstrzymać do czasu osobistego uczetsnictwa w jakimś raidzie. ^^ Dlatego ja na razie nie wiem co o tym myśleć (z braku czasu dopiero 71 ;)).

Edited by Piti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Co sądzisz o Blood Elfach? Sam gram Blood Elfem i często spotykam się z tekstami typu Blood Elf = Pedał lub powitaniami typu: ,,Witam panów, panie i Blood Elfy ''. Osobiście mi to nie przeszkadza i sam się z tego śmieje ale chciałbym wiedzieć co ty o tym myślisz.

A moje drugie i trzecie pytanie to:

Czy lubisz psy?

I czy posiadasz jakieś zwierzątko domowe?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam!

Co sądzisz o Blood Elfach? Sam gram Blood Elfem i często spotykam się z tekstami typu Blood Elf = Pedał lub powitaniami typu: ,,Witam panów, panie i Blood Elfy ''. Osobiście mi to nie przeszkadza i sam się z tego śmieje ale chciałbym wiedzieć co ty o tym myślisz.

A moje drugie i trzecie pytanie to:

Czy lubisz psy?

I czy posiadasz jakieś zwierzątko domowe?

Wiem, że to nie do mnie, ale dotyczy m.in. mnie. :P Tzn. też gram BE.

IMO są 2 sposoby:

a ) olewać tych !@#$

b ) odgryź się tak, żeby kolesia zatkało (ostatni raz w czwartek albo w piątek; jeszcze na następny dzień twierdził, że "się obraziłem", no bo jak ja śmiałem się sprzeciwić, nie? :P)

Edited by Piti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha, warkow za dużo, a rogali za mało ;D? Oj rzadka sytuacja... Zawsze rogalków jest taka ilość, że szkok. A warkow brakuje, przynajmniej prot.

U nas w gildii tankow jest az za duzo. I to nie tylko warkow, ale tez paladynow, a zwlaszcza druidow. Teraz zas dojda do tego DK i... podwojna specjalizacja wszystkich, uch.

Fajnie, że koxasz rogala, właśnie nim zaczynałem przygode z WoWem. Rok z hakiem z nim spędziłem :D

Jakimi talentami expisz? Ja preferuje combat, z nastawieniem pod 2x sword.

Kochasz? W sumie nie bardziej niz warka, maga czy priesta. Teraz gram nim, bo lubie bezposredni styl walki, a warek troszke mi sie znudzil. Co do speca - jestem sub od chwili, gdy wbilem na 50. Mobilnosc i wszechstronnosc ftw. Rajdowy combat jest przenudny.

Co sądzisz o Arcane Magu? Też masz dość, że zostajesz sciągany w 3 sekundy?

Eee, widzisz, mam tez maga na 70. I faktycznie troche gralem nim arc. Ale to bylo malo zabawne - przed 3.0 byl slaby, po 3.0 - op.

A, właśnie, zdradził byś mi kto jeszcze w redakcji gra w WoWa :D? Ciekawi mnie to.

Al, Jasko z DTP, od niedawna takze przedstawiciele nowego pokolenia redakcyjnego - Greg i enki.

Btw. Słyszałem, że macie jakieś awantury w redakcji, że za dużo w WoWa gracie xD - prawda to?

To bylo dawno i nieprawda ;) Nie wierz we wszystko, co uslyszysz :)

I jeszcze jedno pytanko... :P Sorry, że cie tak męcze:

Slyszałes o polączeniu SK gaming i Nihilum? Słyszałes o ich najnowszych ''wyczynach'' ?

Tam wszyscy 80 mają + szczyścili wszystkie insty, które dotychczas otwarto... No-Life :P

Niewielka sztuka - przy takiej ekipie i tak malej ilosci znanego juz wczesniej end-game'u PvE w WotLK... Inna rzecz, ze jesli Blizz nie wezmie sie szybko do roboty moze sporo stracic w oczach graczy.

Co myślisz o tym, że "Kungeny" już zrobiły cały WotLK Raid Content?

Czy wg. Ciebie oznacza to, że jest on naprawdę prosty, i bardzo szybko inne gildie też go ukończą i PvE Content w WotLK szybko się znudzi (chyba że w patchach pojawią się jakieś bardziej wymagające raidy), czy po prostu oni są tacy uber-pro, a innym sprawi to trudność? :P Chociaż w sumie z oceną tego należałoby się chyba wstrzymać do czasu osobistego uczetsnictwa w jakimś raidzie. ^^ Dlatego ja na razie nie wiem co o tym myśleć (z braku czasu dopiero 71 ;)).

Wiesz, juz w becie wiadomo bylo, ze Naxx to nic trudnego. PUG-i z premade'ow go czyscily. Blizz zreszta nie kryl przeciez, ze to ma byc nowy Karazhan, ktory caly robilo sie w 3-4 godzinki. Nie bylo zatem watpliwosci, ze ludzie pokroju Kungena rozwala go w pare godzin - to tak, jakby nas w tej chwili wpuscic do Scholomance mniej wiecej. Mnie martwi to, ze o ile TBC wystartowala z 6 bodaj instancjami rajdowymi, o tyle tu sa 3, z czego ta jedyna prawdziwa to remake, a dwie pozostale to mini-strefy :( Jak nie bedzie szybko patcha z Ulduarem - bedzie slabo.

Witam!

Co sądzisz o Blood Elfach? Sam gram Blood Elfem i często spotykam się z tekstami typu Blood Elf = Pedał lub powitaniami typu: ,,Witam panów, panie i Blood Elfy ''. Osobiście mi to nie przeszkadza i sam się z tego śmieje ale chciałbym wiedzieć co ty o tym myślisz.

A moje drugie i trzecie pytanie to:

Czy lubisz psy?

I czy posiadasz jakieś zwierzątko domowe?

Sam gram w tej chwili gejsza, znaczy BElfka ;) U mnie w gildii jednak okreslenie pedal jest zarezerwowane dla NElfow (i pozostalych aliantow, zwanych przez nas alienami).

Psy i tylko psy. Przez cale lata mialem jamnika (rak go zjadl).

Jeśli nie DS, to jaka w takim razie gra była najstraszniejsza w jaką grałeś?

Zdziwisz sie pewnie, ale chyba Thief. Tam to byl klimat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czemu w CDA 12/08 w Gamewalkerze 10 na 12 Twoich wypowiedzi tyczy się World of Warcraft Wrath of the Lich King? Czyżby ta gra zafascynowała Cię aż do tego stopnia, żeby aż 10 wypowiedzi poświęcić temu tytułowi? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpowiedź znajdziesz w poprzednich postach gema. Przecież on pisze w takim języku, że ja nie grający w wowa nie rozumiem ani słowa :P To chyba jakiś zapomniany dialekt orków czy coś :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy gdy przejdziesz grę to ją sprzedajesz i kupujesz następną? Czy może zostawiasz ją sobie,bo wiesz że kiedyś do niej wrócisz lub poprostu można powiedzieć że je kolekcjonujesz czy cos w tym stylu ? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

WITAJ Gem

Niedawno pytałem się ciebie czy Dead Space jest najstraszniejszą grą w historii.Gre kupiłem i przeszłem.I zgadzam się z tobą-nie jest (Silent Hill 2 wydaje się być niedoścignonym wzorcem pod tym względem).Ale wystraszayć potrafi i robi to naprawde dobrze.Zresztą jest to gra niezwykła. Dead Space jest bez watpienia najbardziej emocjonującym surrival horrorem w historii.Cóż nam graczom i fanom horrorów wypada czekać na Dead Space 2.Pozdrawiam Buzol.

Edited by buzol

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mam jeszcze pytanie odnosnie GTA : jezeli przeszedłem na x360 to oplaca sie kupowac na PC? Ze niby lepsza grafa i podobno mozna ustawiac gestosc zaludnienia i wozow... :> no i oczywiscie mozliwosc wgrania swoich mp 3

Ach i czemu w recenzji nie wspomniałeś o mnogosci odzywek ktore wypowiadaja przechodznie ? :D ( w tym polskie) :D

Edited by LARRY

Share this post


Link to post
Share on other sites
W numerze 12/2008 dodaliście na dvd gameplay-a WoW WoTLK. Możesz podać na jakim kompie był robiony ten gameplay?. (Dokładne dane plz : D) .

Nie mam pojęcia. Jednak z racji tego, że robił go Al-technofil na swoim prywatnym sprzęcie należy zakładać wszystko co najlepsze :)

Która gra twoim zdaniem tego roku jest najlepsza?

Jednak WotLK. Ale największą pozytywną niespodziankę sprawiła King's Bounty: Legenda.

Odpowiedź znajdziesz w poprzednich postach gema. Przecież on pisze w takim języku, że ja nie grający w wowa nie rozumiem ani słowa :P To chyba jakiś zapomniany dialekt orków czy coś :P

Throm-Ka. Aka'Magosh.

Czy gdy przejdziesz grę to ją sprzedajesz i kupujesz następną? Czy może zostawiasz ją sobie,bo wiesz że kiedyś do niej wrócisz lub poprostu można powiedzieć że je kolekcjonujesz czy cos w tym stylu ? ;)

Tak się składa, że nie sprzedałem w życiu żadnej gry. Parę (naście) oddałem w dobre ręce. Przez lata zrobiła się graciarnia, ale nie mam sumienia wywalić choćby tych najstarszych...

ja mam jeszcze pytanie odnosnie GTA : jezeli przeszedłem na x360 to oplaca sie kupowac na PC? Ze niby lepsza grafa i podobno mozna ustawiac gestosc zaludnienia i wozow... :> no i oczywiscie mozliwosc wgrania swoich mp 3

Ach i czemu w recenzji nie wspomniałeś o mnogosci odzywek ktore wypowiadaja przechodznie ? :D ( w tym polskie) :D

To zależy, jak wielkim fanem gry jesteś. Ja dla przykładu jestem dumnym właścicielem wersji kolekcjonerskiej na X360 i zaledwie zwykłej na PC. To oznacza chyba, że jest mnie jakieś 2,5 fana...

Co do odzywek jak "Moje auto!", czy "Krystyna z Polski" - czy to naprawdę ma wielkie znaczenie?

Który już masz poziom w WoWie? Jak tam twoja gildia? Mac Abra bardzo się wkur*ia jak grasz w WoWa?

Rogue 80. Mage 80. Warrior 75. Z gildia jest nieźle. Z Mac'kiem od kiedy nie ma elda (reszta gra w domu) też jakby lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok a nic też nie napisałeś o wodzie. chodzi mi ogolnie o wyglad plywanie itp Czy wkurza cie ze nie mozna nurkowac czy ci to pasuje? Ciekawi mnie twoja opinia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...