Jump to content

Recommended Posts

Trójka chętnych jest, więc temat zostaje założony. Owocnej dyskusji ninja.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evolution od graczy dostało wielki kredyt zaufania. Z każdym gameplay'em mam mieszane uczucia. Z jednej strony czuję, że to będzie kawał wybitnej zręcznościówki. Pesymistyczna strona podpowiada mi jednak, że celują zbyt wysoko (to nadal pre-alpha a chcą 60 FPS)

Post krótki, więc podsumowanie także.

#DriveClub>Forza 5

Edited by MajkelAMG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z pierwszy pokazów zapowiada się niezły zręcznościowy tytuł, który do momentu pojawienia się GT6 na PS4 będzie mógł zapewnić posiadaczom tej konsoli wiele frajdy. Do premiery pozostało jeszcze trochę czasu i do jej czasu twórcy powinni ten tytuł jeszcze w widoczny sposób poprawić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki Need For Speed na wyłączność trochę. Zgadzam się z Daedroth - jako przetarcie przed GT6 (i RACE) będzie jak znalazł na PS4 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wychodzą dwa tytuły, które mogą zmienić oblicze wirtualnego ścigania i te dwa tytuły to exclusive'y na Playstation, do którego nigdy nie byłem przekonany. Ale cóż za zbieg okoliczności, że Microsoft postanowił wypiąć się na graczy i zaserwuje odtwarzacz VHS w trochę zawyżonej cenie... Ja już wiem, że m .in. dla DriveClub zakupię PS4, bo po prostu kręci mnie sposób, w jaki gra jest przedstawiana na trailerach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

#DriveClub>Forza 5

Jabłka > gruszki tongue_prosty.gif

Dwa zupełnie różne tytuły idące w dwie strony. Forza idzie w prezentację (i ponoć fizykę), a DriveClub w społecznościową interakcję i szeroko pojęty "car culture". Forza będzie miała super graficzkę, cienie "zapieczone" w teksturach i 350~ samochodów, a DriveClub cykl dobowy, pogodę i 50 modeli do wyboru. Dwa różne produkty.

Sam się trochę boję. Do premiery wbrew pozorom mało czasu, a to demo z E3 było średnio atrakcyjne. Z drugiej strony Evolution to czarodzieje, którzy potrafią pracować pod presją. Jak się porówna Motorstorm z E3 2006 do finalnego produktu to można się nie zorientować, ze to ta sama gra. Za 2 miesiące na gamescom będzie lepiej.

GT6 na PS4

Nie wierz we wszystko co pisze CDA. Kaz zapytany o GT6 na PS4 odpowiedział, że będzie, ale Gran Turismo jako seria, a nie że "szóstka".

EDIT: Swoją drogą podoba mi się nacisk na europejską motoryzację. Na razie potwierdzono 18 samochodów. 17 to Europejczycy. Tylko Venom GT jest tworzony przez amerykańskiego Hennessey (choć i tak jest składany w Europie). I like it.

Edited by lubro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owszem, ale chyba nikt nie wierzy w to, że uwiną się oni z kolejną częścią serii w mniej niż 5-6 lat. Znając ich tempo prac jest to niemożliwe, więc naturalną rzeczą wydaje się wydanie po pewnym czasie GT6 na PS4. Ze wszystkimi DLC wydanymi do tego czasu w pakiecie. W momencie, gdy nowa konsola zdobędzie sporą grupę użytkowników kosztem PS3 z pewnością będą musieli się nad tym zastanowić.

Stawiam, że w ciągu roku od premiery nowej konsoli ukaże się na niej najnowsza część serii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znając ich tempo prac jest to niemożliwe

-laughing-

To, że niektórzy wypluwają gry co dwa lata pakując całą parę w pierdoły i olewając to co istotne nie znaczy, że wszyscy inni też powinni to robić. Zresztą Yamauchi jeszcze przed E3 mówił, że GT6 jest platformą testową dla przyszłych gier z serii. Nowe zawieszenie, nowe renderowanie, inna metoda nagrywania dźwięku, itp. Do tego Polyphony dostało teraz nowy europejski oddział, podjęli po raz pierwszy współpracę z zewnętrznymi devami (nie zdziwię się jak dostaną niektóre zasoby od Evolution).

GT6 na PS4 się nie pojawi. Nawet nie powinno się pojawić i piszę to jako niepoprawny fanboj GT. GT7 na PS4 zresztą prawdopodobnie powstaje równolegle z GT6.

Trochę offtop. lol.gif

Edited by lubro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mówię, że powinni wydawać gry co dwa lata. Długi proces produkcji wpływa pozytywnie na jakość ich dzieła i niech pozostanie tak jak jest. Kaz ciągle mówi, że na GT na next-genie nie będziemy czekać ani zbyt długo, ani zbyt krótko. Dlatego właśnie jestem pewien tego, że po jakimś czasie GT6 trafi na PS4.

DriveClub wygląda solidnie i z pewnością dostarczy graczom dużej frajdy, ale przez jak długi czas? Może to być świetny tytuł na rozruszanie tego segmentu gier na nowym PS, a po jakimś czasie wypadałoby aby Sony zainwestowało w poważniejszy tytuł na wyłączność. Dlaczego nie miałoby to być właśnie GT6? Sprawdzona marka, tytuł w miarę kompletny i gotowy(zawierający wszystkie patche i dlc wydane na PS3). Oczywiście to tylko gdybanie, ale czy nie wydaje się to całkiem sensowne?

Ale to nie jest temat o Gran Turismo, więc może przenieśmy naszą rozmowę do odpowiedniego tematu. smile_prosty.gif

Edited by Daedroth

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.ps3site.pl/ogromna-dawka-nowych-informacji-na-temat-driveclub/159824

Generalnie tytuł newsa trochę przesada, bo liczba wieści aż tak duża nie jest, ale czegoś ciekawego można się dowiedzieć. Zresztą dla potencjalnych fanów gier oraz kupujących w day1 ludzi im więcej wiadomo o grze tym lepiej... ogółem dla takiego laika jak ja brzmi nieźle :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na start gra będzie pozbawiona zmiennych warunków pogodowych

Why. Było mówione na PS Metting - "Ścigaj się w każdej porze dnia i nocy, w każdej pogodzie". To jest dla mnie niepojęte. Nextgen. DriveClub nie ma warunków pogodowych i jest w 30fps. Rivals na konsolach to 30fps. Forza ma niby 60fps, ale nie ma nocy, pogody, rajdów i ma cienie zapieczone w teksturach otoczenia. Jak tak dalej pójdzie to zostanę z GT6, który ma wszystko na 7-letnim sprzęcie.

Edited by lubro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na start gra będzie pozbawiona zmiennych warunków pogodowych

Why.

Gra ukończona w 35 % na kilka miesięcy przed premierą.

Coraz bardziej mam wrażenie że wszystkie gry next genowe są jeszcze daleko w polu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie. Wrażenie. Sam mam nieco podobne odczucia, ale kurde, jak to jest prawdą, to co z premierą konsol? Nie będzie gier, albo dostaniemy dema :]? Absurd, co nie? Dlatego mi się wydaje, że odczucia jedno, a rzeczywistość okaże się bardziej łaskawa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gra ukończona w 35 % na kilka miesięcy przed premierą.

To akurat normalka w przypadku Evolution. Wystarczy porównać dema Motorstorm z 2006 E3 i finalną wersję. Dwie różne gry. Już na Gamescom będzie nowy build DriveClub. Liczę, że będzie więcej AA i może lepsza fizyka po stłuczkach. O ile znaki drogowe w Szkocji faktycznie są twarde jak nieszczęście to koziołki po uderzeniu w bandę są nie do pomyślenia. Może jeszcze trochę pop-upy można byłoby ograniczyć.

Tak czy inaczej mogę się pogodzić z 30 FPS, ale jak się coś obiecuje (pogoda) to chcę to zobaczyć. No i fajnie byłoby zobaczyć te zapowiedziane modele kobiet za kółkiem, bo dotychczasowe modele kierowców są fenomenalne.

Edited by lubro

Share this post


Link to post
Share on other sites

[ciach]

Miejmy nadzieję. Ale pewnie w tych 35 % tkwi brak zmiennej pogody/nocy na start.

Edited by Black Shadow
Zasady cytowania postów...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem zmieszany DriveClub. Po pierwszym filmiku zakochałem się w tej grze - cykl dobowy, pogoda, wsiadanie do samochodów, ten klimat :3 Ale z czasem jakoś mi mina zrzedła. Pal sześć te FPSy (może jak porządnie pojeżdżę się w 60, to zmienię zdanie w tej kwestii), ale otoczka społecznościowa i ostatni gameplay mnie raczej zniechęciły. No i ujawniono GT6, które nie dość że jest pewniejsze, to jeszcze chodzi na moim sprzęcie.

Tak czy inaczej - z Day1 DriveClub spadł na "sprawdzić".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam z tą grą taki problem, że nadal nie wiem o niej na tyle dużo, aby przenieść ją z kategorii 'kot w worku' do 'oczekiwane'. Mam nadzieję, że bliżej premiery dostaniemy oficjalne gameplaye na tacy - prezentacje menusów, kariery, garażu, ogólne wizualne odczucia odnośnie jazdy, bla bla bla. Ponadto Evolution nie jest dla mnie gwarantem najwyższej jakości, a co za tym idzie kupowania gier w ciemno. Przekłada się to na dylemat, czy kupić PS4 w dzień premiery, ponieważ na 0day nie widzę tam exów, na które się ślinię, lub co najmniej regularnie o nich myślę (Killzone, czyli szuterek na parę godzin - please, Knack - pleaaase^2). Xbox jest droższy i nie wiem, czy będzie mnie na niego stać, ale szczerze, to wolałbym pośmigać w Forzie 5, jaka by ona nie była.

Edited by Yaper

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale otoczka społecznościowa

Co w związku z nią?

i ostatni gameplay mnie raczej zniechęciły

35% complete.

No i ujawniono GT6, które nie dość że jest pewniejsze, to jeszcze chodzi na moim sprzęcie.

Lubię jabłka, ale nie gardzę też gruszkami. Tymbardziej, że tych drugich, które nie są zgniłe, jest w ostatnim czasie jakby mniej.

Ja mam z tą grą taki problem, że nadal nie wiem o niej na tyle dużo, aby przenieść ją z kategorii 'kot w worku' do 'oczekiwane'. Mam nadzieję, że bliżej premiery dostaniemy oficjalne gameplaye na tacy - prezentacje menusów, kariery, garażu, ogólne wizualne odczucia odnośnie jazdy, bla bla bla.

A jaki konsolowy starter dostał tak dużo informacji? Może Battlefield 4 i od biedy Assassin's Creed 4. Problem w tym, że ten pierwszy to raczej Battlefield 3-2, a drugi to Assassin's Creed 3-2. DriveClub to zupełnie nowy koncept, który jest kompletny dopiero w 35%. Gamescom za tydzień. Będzie nowy build. Na chwile obecną wiadomo tylko, że Evolution podejmuje dobre decyzje zamiast blokować sobie miejsce na rozwój (cykl 24-godzinny i dynamiczne oświetlenie). Reszta to kwestia technicznego szlifu. Z tym problemu Evolution nigdy nie miało.

Ponadto Evolution nie jest dla mnie gwarantem najwyższej jakości, a co za tym idzie kupowania gier w ciemno.

Heh. Podoba mi się, że każdy wątpi w gry Evolution przed premierą, podczas gdy oni nic przeciętnego jeszcze nie zrobili.

Killzone, czyli szuterek na parę godzin - please

To akurat nieprawda. Teraz na to nie mam czasu, ale po powrocie do blogowania wstawię już gotowy tekst o tym dlaczego wszyscy się mylą wobec Killzone. Stay tuned.

to wolałbym pośmigać w Forzie 5, jaka by ona nie była.

Forza 5 = Forza 4 + 1080p + more polygons + laser scanned tracks. Każde kolejne Call of Duty oferuje więcej. Im mniej osób kupi Forzę 5, tym lepiej dla nas. Jeśli Microsoft zobaczy kiepskie wyniki sprzedaży to albo poleci Turn10 zrobić trochę inną grę, albo zabije Forzę i przywróci PGR z wysokim budżetem do wykorzystania. Wygrałby każdy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co w związku z nią? [otoczką społecznościową]

Boję się że nacisk zostanie położony na multi/share'owanie/soszal itp., a osoby z kiepskim łączem zostaną z jakimś tam singlem, zrobionym żeby się nazywało, że jest.

Lubię jabłka, ale nie gardzę też gruszkami.

Na razie najem się jednym owocem, a na obieraczkę to gruszek mnie i tak nie stać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boję się że nacisk zostanie położony na multi/share'owanie/soszal itp., a osoby z kiepskim łączem zostaną z jakimś tam singlem, zrobionym żeby się nazywało, że jest.

Welp. Jasne, że nacisk będzie położony na rozgrywkę sieciową. Z tego względu znowu uważam, że w związku z DriveClub podejmowane są same dobre decyzje. Będzie PS+ Edition, które co prawda będzie pozbawione części zawartości (choć jak jeszcze raz usłyszę, że to demo to przyjadę i wyśmieję w twarz), ale oprócz tego będzie w pełni funkcjonalną grą. PS+ powinien mieć każdy (nie tylko na freebies, ale i na rozgrywkę w sieci), więc chętnych do gry będzie masa. Druga dobra decyzja to postawienie dedykowanych serwerów.

Single też będzie. Wątpię w jakiś story mode, ale osoby nie lubiące się ścigać z innymi bezpośrednio nie będą miały powodów do narzekań. Mamy takie czasy, gdzie żeby uszczęśliwić społeczność wystarczy do gry wstawić kilkaset wyścigów, połączyć w małe kwadraciki, dać jakiś system progresji i pieniążki.

Na razie najem się jednym owocem, a na obieraczkę to gruszek mnie i tak nie stać smile_prosty.gif

Rozsądne podejście.

Edited by lubro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mogę się doszukać info - można gdzieś znaleźć spis i opisy trybów/rodzajów wyścigów, jakie znajdziemy w DriveClub?

Ogólnie to zapowiada się miło, wygląda na mniejszy arcade niż nowy NFS. Cykl dobowy, wygląd tras, wszystko to wygląda naprawdę nieźle. Co prawda zacznę od edycji PS+ i zobaczymy, czy naprawdę ograniczeniami będą tylko mniejsze liczby aut i miejscówek. Jeżeli tak, to świetnie - bo wiadomo, że zamiast od razu robić upgrade, będzie można dokupić np. ulubione auto czy jakąś trasę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gra zapowiada się niezwykle ciekawie. Najbardziej mi się podoba wsiadanie do samochodu, kluczykiem odpalanie silnika, dodaje to grze takiego realistycznego smaczku, i chyba nie było jeszcze czegoś takiego w grach samochodowych. Dodatkowo niezwykle mi się podoba oprawa graficzna, dużo detali, świetnie po prostu to wszystko wygląda smile_prosty.gif Bardzo mnie ciekawi ile będzie dostępnych tras oraz samochodów, ciekawi mnie ta produkcja i na pewno będę ją obserwował smile_prosty.gif

Edited by Koll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat przymiera, a premiera na jesieni, więc rzucę trochę info:

* W grze będą mikrotransakcje umożliwiające natychmiastowe zdobycie samochodów, które w innym wypadku można by odblokować dopiero po zdobyciu odpowiedniego poziomu. Twórcy twierdzą ż* zdają sobie sprawę, że to może grze zaszkodzić, ale samochody będą tanie (jeśli dobrze zrozumiałem to będą kwoty rzędu paru złotych), a progres szybki, więc to tylko skrót.

* 5 krajów (Indie, Chile, Norwegia, Wielka Brytania i Kanada), w każdym 11 tras. W wersji PS+ tylko ten pierwszy.

* 1080p@30fps, chcieliby więcej, ale PS4 nie da rady.

* Tak dokładnie odwzorowanych samochodów, w środku albo na zewnątrz, jeszcze nie było.

* Nie ma zapieczonych cieni ani dwuwymiarowych tłumów (prztyczek w stronę FM i GT?).

* Gra jest w równowadze pomiędzy arcade a sim :3

* Delay był ponoć w dużej mierze spowodowany szlifowanie integracji sieciowej.

[hype intensifies]

Edited by Sergi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sergi trochę mnie rozczarowałeś. Tras jak na początek sporo. Gra ogólnie zapowiadana jako jeden z tytułów mających sprzedać konsole, na razie zapowiada się bardziej na fail. Ograniczenie dla ps plus smutne, na dobrą sprawę dają wersję demo.30 FPS już na starcie nowej generacji też niestety optymizmem nie napawa, ale to już akurat nie jest problem samej gry. Pożyjemy zobaczymy. Dalej czekam na grę dla której będzie warto kupic PS4, DriveClub raczej nią niestety nie będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

30 FPS już na starcie nowej generacji też niestety optymizmem nie napawa

Przypominam tylko, że najlepsza gra samochodowa wszechczasów była w 30FPS.

Ogólnie, żeby DriveClub był już na dobre PGR5 brakuje mi tylko miejskich tras. To chyba największe rozczarowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...