Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

BigDaddy

Rozwiązany: Pobieranie plików: Niepowodznie - skanowanie antywirusowe nie powiodło się.

Polecane posty

Witam!

Od jakiegoś czasu mam problem z pobieraniem dowolnego pliku w Systemie Windows 8 - otóż gdy próbuję pobrać jakiś plik wyskakuje mi komunikat wymieniony w tytule założonego przeze mnie wpisu. Gdy przechodzę do sekcji pobranych plików, mam dłuższe wyjaśnienie:

"Podczas skanowania tego pliku w oprogramowaniu antywirusowym wystąpił nieoczekiwany błąd."

Próbowałem zastosować się do tych porad z pomocy od Google, niestety nie dało to oczekiwanego rezultatu. Przeskanowałem komputer programami antywirusowymi takimi jak Malwarebytes Anti-Malware, avast!, CCleaner niestety nadal nie osiągnąłem swojego celu. Dzisiaj nawet zmieniłem antywirusa z avast!, na AVG(nie przeskanowałem nim jeszcze komputera) i póki co efektów brak.

Dostałem informację, że może mieć to związek z Menedżerem załączników w Windows, lecz jak z niego korzystać, konfigurować i do czego służy nie udało mi się wywnioskować z zagmatwanej strony internetowej Microsoftu.

Toteż proszę was o pomoc, gdyż sam poza ponowną instalacją systemu nie widzę rozwiązania. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopuję, gdyż dalej mam problem z pobieraniem plików na Win8. Próbowałem kombinować z konfiguracją rejestru, ale to nic nie dało, tak samo jak przeskanowanie komputera AVG. Co ciekawe nigdy wcześniej nie miałem podobnego problemu, a na wirusopędne i infekujące strony nie zaglądałem. Ma ktoś jakiś pomysł? Może pogrzebać coś będąc w trybie awaryjnym, bądź przeskanować jakimś programem i zarzucić logi? Poniżej pokazuję co zrobiłem i nie dało żadnego efektu.

Zasady grupy Podklucz rejestru Wpis rejestru Wartość wpisu User Configuration\Administrative Templates\Windows Components\Attachment Manager

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Attachments

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Attachments

ScanWithAntiVirus

Wyłączone (1)

lub Opcjonalne (2) lub

Włączone (3)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie wygląda jak problem z rejestrem.

1. Próbowałeś ostatniego kroku z lika z oryginalnego postu?:

  1. Naciśnij skrót klawiaturowy klawisz Win + E, by otworzyć Eksploratora Windows.
  2. Po wyświetleniu okna Eksploratora Windows wpisz na pasku adresu: cmd.exe
  3. W oknie wiersza polecenia, które się otworzy, wpisz: regsvr32 urlmon.dll

2. CCleaner naprawia tylko podstawowe wpisy w rejestrze. Proponuje użyć jakiegoś bardziej rozbudowanego programu

3. Albo poprostu wyłączyć skanowanie (regedit wystarczy, ustaw ScanWithAntiVirus na 1)

4. Jak wszystko zawiedzie, zostaje położyć nowy system ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadziwiające, ale porada którą zacytowałem w poprzednim poście po restarcie systemu zaskoczyła!

W każdym razie dziękuję wszystkim za obszerną pomoc i poświęcony dla mnie czas. :) Windows 8 jednak nie jest taki zły jak się już go okiełzna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...