Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

wojtek

Dragon Ball (seria)

Polecane posty

Hej. Czym się różni DB Xenoverse na PS3 od wersji na PS4? Chciałem kupić i się zastanawiam, bo jednak jest dosyć znacząca rozbieżność w cenach(30,40zł a to już wysyłka z hakiem). No i która się bardziej opłaca, jeżeli ktoś miał do czynienia z obydwiema?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zatem Xenoverse 2 zostało zapowiedziane. Muszę przyznać, że chociaż zobaczyłem dopiero skromy trailer, gra już mi się podoba. Owszem, nie spodziewam się jakiejś diametralnej zmiany w mechanice rozgrywki, ale liczę na naprawienie/ulepszenie rzeczy, które nie grały w pierwszej odsłonie. Przede wszystkim, twórcy powinni popracować nad inteligencją botów. Z powodów technicznych nie mogłem grać w trybie multi, dlatego wszystkie Parrarel Questy musiałem męczyć właśnie z botami. Nie potrafiły one zupełnie korzystać z posiadanych zdolności, nigdy nie stosowały transformacji i jedyne co potrafiły, to wpychać się prosto na ataki Ultimate przeciwników(którzy, tak na marginesie, nie mieli oporów, żeby nimi bezustannie spamować). Było to szczególnie irytujące w misjach, w których trzeba było chronić komputerowego sprzymierzeńca(np. Potara Warrior). Będąc przy zadaniach, należy wspomnieć o jeszcze jednej rzeczy, którą twórcy powinni zmienić: generowany losowo loot. Przyznam, że odblokowywanie technik, strojów i dusz Z to prawdziwa katorga. Nie zliczę, ile razy rozgrywałem już niektóre questy, aby zdobyć techniki Super Vanishing Ball czy Rain Assault(chociaż nadal ich nie mam ;) ). Znacznie lepszym rozwiązaniem byłoby otrzymanie stałej nagrody za zadanie(czyli kapsułki, trochę Zeni i losowa część przypisanego do zadania stroju) oraz nagroda dodatkowa w postaci technik i dusz Z za spełnienie jakiegoś ukrytego warunku. Do poprawce powinien też być poddany balans postaci i ich umiejętności. Niektórym atakom Ultimate brakuje zwyczajnie "kopa" a inne są zbyt op. Podobnie z transformacją w Super Saiyana. Szerze, to nie odczułem specjalnej różnicy czy z niej korzystałem czy nie(podobnie jak w przypadku techniki Kaioken), za wyjątkiem możliwości ciągłego spamowania wspomnianymi wcześniej atakami.

No, to tyle jeśli chodzi o naprawianie. Teraz przydałoby się wspomnieć, jaką dodatkową zawartość byłoby miło zobaczyć w XV2. Na pewno ucieszyłbym się z większej możliwości personalizacji swojej postaci. Oprócz nowych fryzur i buziek fajnie byłoby dostać do dyspozycji nowe rasy(np. demony czy androidy), nowe akcesoria(kolczyki Potara, symbol Majin na czole, peruka SSJ3, cybernetyczna głowa Tao Pai Pai itp.) oraz możliwość dopasowania koloru aury i pocisków Ki. Niegłupim pomysłem byłoby dodanie nowych transformacji. O ile dla Majinów czy rasy Frieza byłby to problem(konieczność zmiany modelu postaci) o tyle dla Saiyanów można by dodać przemianę w USSJ(znacznie większa moc i jednocześnie znacznie zmniejszona prędkość poruszania się) a dla pozostałych ras możliwość opętania przez Babidiego i przemienienia postaci w wojownika Majin lub też możliwość doładowania naszego herosa mroczną mocą Demigry. A co do samej zawartości gry, przydałoby się więcej atrakcji zarówno dla pojedynczego gracza jak i dla trybu wieloosobowego. Nowa miejscówka wygląda na całkiem sporą(jeśli po parosekundowym filmiku można tak powiedzieć), więc twórcy mogliby poumieszczać w niej jakieś znajdźki, odblokowujące np. materiały filmowe, poświęcone tworzeniu gry czy wywiady z Akirą Toriyamą. A z nowych aktywności ? Cóż, Dragon Ball to głównie walki, ale nie pogniewałbym się na jakieś wyścigi(chociaż nie jestem ich miłośnikiem) czy swego rodzaju strzelnicę.

Pozostaje jeszcze tylko kwestia edycji kolekcjonerskiej. Osobiście zamiast kolejnej figurki(nie żebym nie lubił tych akcesoriów :) ) wolałbym dostać pokaźny artbook pełen szkiców Akiry. Za taki rarytas gotowy jestem zamówić preorder, nawet pomimo braku PS4 czy wystarczająco mocnego kompa. Ale do premiery jeszcze sporo czasu. Mimo to poziom mojego hypu wynosi grubo ponad dziewięć tysięcy i nadal rośnie.

 
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...