Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Pawel_R

Zakup routera

Polecane posty

Witam. Chcę zakupić modemo-ruter pod Neostradę otrzymałem kilka możliwości wyboru. Jednak za bardzo nie znam się na sprzęcie takiego rodzaju dla tego zwracam się z prośbą by mi pomóc w wyborze. Oto lista możliwych do zakupienia:

1. Netgear RangeMax ADSL2+ Wireless 108Mbps Router 4xLAN (RJ45) 1xADSL Annex A RJ11

2. Netgear ADSL Wireless 54 Mbit Firewall Router 4xLAN (RJ45), 1xADSL AnnexA(RJ11)

3. Netgear RangeMax 108Mbps 802.11g Wireless Router

4. Netgear RangeMax NEXT ADSL2+ Wireless 270Mbps Router 4xRJ45 1xADSL Annex A RJ11

5. Netgear RangeMax NEXT 270Mbps 802.11n Wireless Router

6. Netgear RangeMax NEXT 270Mbps 802.11n Wireless Gigabit Router

7. Netgear RangeMax NEXT HD 802.11n Dual Band Wireless Router (2.4Ghz and 5GHz)

8. D-Link ADSL2+ Wireless G Router with 4 Port 10/100 Switch (AnnexA)

9. D-Link ADSL2+ Router with 4 Port 10/100 Switch (Annex A)

10. D-Link GamerLounge Wireless 802.11g High Performance Router, 1xWAN, 4xLAN (Giga)

11. D-Link Rangebooster Wireless 802.11n Router 4xLAN (RJ45), 1xWAN (RJ45)

12. D-Link Rangebooster Wireless 802.11n Router 4xLAN Gigabit (RJ45), 1xWAN (RJ45)

13. D-Link Wireless N Home Router with 4 Port 10/100 Switch

Z góry dziękuje za pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach