Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

niziołka

[Planszówka] Gra o Tron - archiwalne rozgrywki

Polecane posty

3. Rozpatrzenie kart Westeros

Talia II:

Gra o Tron

Baratheon 1 (+1)

Lannister 9 (+2)

Stark 7 (+2)

Martell 4 (+1)

Greyjoy 1 (+1)

Tyrell 3 (+2)

Talia III:

Atak dzikich

Siła 8(+0)

Następuje atak dzikich!

Udzielacie wsparcia nocnej straży, proszę przesłać na PW ilość poświęcanych żetonów władzy.

Stark 4

Tyrell 2

Lannister 3

Baratheon 1

Martell 1

Greyjoy 1

SUMA 12 (potrzebne 8 )

NOCNA STRAŻ WYGRYWA!

Wylosowana karta:

ZABÓJCY WRON

Zwycięstwo Dzikich

Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.

Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.

Zwycięstwo Nocnej Straży

Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

Stark zamienia swoja jedyną jednostkę piechoty w The Eyrie w rycerzy.

Siła dzikich spada do 0.

II. Faza Planowania

Proszę o rozkazy na PW.

Otrzymane rozkazy:

Stark:Demonir

Cracklcaw Point [Marsz 0]

The Eyrie [Marsz -1]

Wintrefell [Obrona +1]

The Shivering Sea [Wsparcie]

Greyjoy: Soaps

Moat Cailin [Marsz +1]

Greywater Watch [Wsparcie]

Pyke [Wsparcie]

Lannister: Dracia

Riverrun [umocnienie władzy*]

Harrenhal [Marsz +1]

Lannisport [Marsz +0]

Martell: Maliniorz

Sunspear [Marsz +0]

Yronwood [Obrona +1]

Tyrell: Holy.Death

Highgarden [umocnienia Władzy*]

Oldtown [Marsz -1]

West Summer Sea [Wsparcie]

Reach [umocnienie Władzy]

Starfall [Marsz +0]

Sea of Dorne [Wsparcie]

East Summer Sea [Najazd]

Storm's End [Obrona +1]

Baratheon: KotMroku

Port w Dragonstone [Marsz -1]

Dragonstone [Marsz +1]

Shipbreaker Bay [Wsparcie +1]

Naniesione na mapę (pierwszy post).

Kruka Posłańca

Odrzuca kartę dzikich na spód.

III. Faza Akcji

1. Rozpatrzenie rozkazów Najazdu

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontynuacja Bitwy w Cracklaw Point

Aktualna siła:

Lannister: 6

Baratheon: 2

Wybrane karty:

Lannister

Ser Jaime Lannister [2] [miecz]

Baratheon

Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.

Ostateczna siła:

Lannister: 8

Baratheon: 2

Wygrywa Lannister.

Karta rodu Lannistera: Niszczy jednostkę piechoty Baratheon.

Lannister zdobywa zamek w Cracklaw Point.

Stark 3

Lannister 4 (+1)

Tyrell 2

Baratheon 2 (-1)

Martell 2

Greyjoy 3

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dochodzi do Bitwy w East Summer Sea

Aktualna siła:

Martell: 1 (+1 statek)

Baratheon: 1 (+1 statek)

Proszę o wysłanie na PW wybranej karty rodu przez Baratheona i Martella.

Wybrane karty:

Martell

Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

Baratheon

Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.

Karta rodu Martell: Przesuwa znacznik na torze lenników na ostatnie miejsce.

Ostateczna siła:

Martell: 1

Baratheon: 5

Wygrywa Baratheon.

Jednostka Martella wycofuje się do Sea of Dorne.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

III. Faza Akcji

2. Podsumowanie zdobytych/utraconych twierdz i zamków

Stark 3

Lannister 4

Tyrell 3

Baratheon 2

Martell 3

Greyjoy 3

3. Rozpatrzenie rozkazów Umocnienia Władzy

Baratheon 2 (+0)

Baratheon podejmuje decyzję czy mobilizuje armie czy bierze 2 żetony władzy za rozkaz w Dragonstone.

Lannister 6 (+0)

Lannister podejmuje decyzję czy mobilizuje armie czy bierze 2 żetony władzy za rozkaz w Riverrun.

Stark 1 (+0)

Stark podejmuje decyzję czy mobilizuje armie czy bierze 1 żeton władzy za rozkaz w White Harbor.

Martell 1 (+0)

Greyjoy 4 (+1)

Tyrell 0 (+0)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tura 4

Mapy:

I. Faza Westeros

1. Wylosowane karty Westeros

Talia I:

Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

Talia II:

Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Talia III:

Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.

2. Dzicy

Siła 2 (+0)

3. Rozpatrzenie kart Westeros

Talia I

Mobilizacja

Mobilizujemy zgodnie z kolejnością na tronie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...