Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Polecane posty

Moja kolej :D Krex powraca <lol> Zobaczyłem na YT kilka modeli broni robionych w Google SketchUp'ie i po prostu większość moich wylądowała w koszu a to co się nadaje próbuję poprawić. Tutaj jaki pierwszy famas:

- http://img137.imageshack.us/i/sketchup201009152233345.png/

- http://img829.imageshack.us/i/sketchup201009152233432.png/

- http://img32.imageshack.us/i/sketchup201009152233533.png/

- http://img843.imageshack.us/i/sketchup201009152234082.png/

- http://img543.imageshack.us/i/sketchup201009152234172.png/

Tutaj macie jak on wyglądał wcześniej i kilka moich innym modeli z czego ostały się RPG i Winchester, reszta poszła do kosza: http://www.youtube.com/watch?v=lNKIXIBdUs0

Btw. Znacie jakieś tutki do digital paintingu oprócz tych na gimpuj.info? Bo ostatnio zaczynam się w tym bawić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kolejna dawka poprawionych sygnatur:

Motylek -Korekcja jasności tła i nasycenia(z lewej przed, z prawej po):

PapillonGirl_Tag_by_MarkosBoss.jpg-->papillonv.jpg

Sabaton - zmiana koloru otoczenia "S" z niebieskiego na żółto-pomarańczowo-czerwony+ inna ramka + korekcja jasności/kontrastu:

Sabaton_Tag_by_MarkosBoss.jpg-->sabaton2.jpg

Mercer - właściwie jak patrzę na tę pracę po tym czasie, który upłynął od jej stworzenia, mam ochotę zrobić ją od początku. No ale ograniczyłem się do Twoich rad, poprawiłem to i owo (tło, napis, cień pod renderem):

Alex_Mercer_Tag_by_MarkosBoss.jpg-->merceralex2napismay.jpg

I opcjonalny, duży napis (ale lepszy chyba mniejszy):

http://img3.imageshack.us/img3/306/merceralex2napisduzy2.jpg

http://img651.imageshack.us/img651/8526/me...x2napisduzy.jpg

Tyrael - skasowałem te szare paski, poprawiłem ramkę i zmniejszyłem ilość największych clipping masek oraz krycie tych mniejszych:

Tyrael_Tag_by_MarkosBoss.jpg-->tyraela.jpg

Reszta - wkrótce. :)

@UP - http://www.artbycarloscabrera.com/ <- "ekstremalnie dobre tutoriale" do pobrania za darmo ze strony podanej obok w .pdf lub videotutorialach. Gościu robił prace dla 2dArtist Magazine. ;) http://www.artbycarloscabrera.com/tutorial.html

Wujek Google zawsze jest skory do pomocy. :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deepios

Nie mam pojęcia do czego to zakwalifikować... Ale skomentować wypada. Zacznijmy od zerowej kompozycji, braku sensu, kolorystyka leży, napis pasuje jak pięść do nosa (w ogóle co on ma znaczyć?), słaba jakość, jak już wspomniałeś - kadrowanie. Ogólnie nie wygląda to nawet na Photoshopa, ale na kilka (naście?) założonych na siebie płomieni, zrobionych w GIMPie, w różnych kolorach... To tyle :) Ogólnie moje oczy doznały bólu, ale się nie przejmuj! Podejrzyj kilka ostatnich stron, i próbuj robić coś w tym stylu, a nie "fraktlopodobne", za przeproszeniem, badziewia...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niceobrazek.png

Co sądzicie o tym?

W końcu ktoś od sygnaturek! Nie mogę się powstrzymać od "Bądź pozdrowiony, bracie!". :happy: Pozwolę sobie, jako że trochę już "siedzę w tym fachu" (:laugh:), skomentować Twoje prace. O pierwszej powiem tyle, że jest po prostu brzydka, szczególnie poprzez ten czarnawy cień w lewej części obrazka, a także przez dość średnie kolory i brak sensu. :) Druga jest całkiem niezła, ale mi osobiście średnio podoba się tło - dziwne jakieś takie (to "pomarańczowo-zielone" coś - to na pewno nie jest zwykła plama, ale jakiś kształt). Napis nieostry po przyjrzeniu się i taki zwykły. Ogólnie oceniłbym ją na mocne 6, może 6+ na 10, bo efekt psuje to rozmazanie kopii renderu znajdującej się pod tym właściwym. Ciężko to wyjaśnić, ale najlepiej będzie, jeśli popatrzysz na poduszkę (czy co to tam jest to różowe) i przesuniesz wzrokiem wzdłuż ręki aż do głowy (idąc od poduszki właśnie). Lepsze wtopienie renderu moim zdaniem by pomogło, ale fachową opinię zapewni Ci Arleqin lub - jeśli się zjawi - Shaker. :tongue:

Po poprawieniu tego i skasowaniu własnego podpisu z sygnatury (lub zastąpieniu go jakimś angielskim słówkiem pasującym do obrazka) będzie bardzo fajne, możesz pobawić się innymi barwami.

Jak na pierwszą (no, drugą) sygnaturę, to nawet bardzo bardzo fajne! Przypominam sobie swoje początkowe... :)

@down

Dzięki. :) Swoją drogą też moje pierwsze kilkanaście prac było dla mnie tak odjazdowych, że nie dopuszczałem do siebie nawet myśli, że komuś mogą się nie spodobać. Dziś powodują u mnie odruch wymiotny. :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deepios - faktycznie pierwsza praca była... no, niezbyt dobra. Trudno było się doszukać w niej czegokolwiek a sensu to już najmniej. Ale początki są trudne. Najważniejsze to się nie zrażać i ćwiczyć. Jak mawia powiedzenie "Trening czyni miszcza (sic!)" :smile: Nie zebym od razu był "miszczem" ale jak sobie patrzę na moją pierwszą grafikę stworzoną na kompie to... hmmm, jak to możliwe, że mi się kiedyś podobała? :smile:

Za to druga praca to już krok w dobrym kierunku - słuchaj rad MarkosBossa - w końcu spec od sygnaturek.

MarkosBoss - sygnaturka z Alexem pod Twoimi wpisami - czapki z głów :cool:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolarowi jeszcze raz podziękuję za pochwałę sygnaturki (nie wyglądałaby tak, gdyby nie doradził mi Arleqin) i zaprezentuję wstępną wersję mojego... hmmm... nazwijmy to "banera reklamowego". ;)

banerkcik.png

banerkcikmay.png

Rozmiar wybrany specjalnie, podobnie jak druga, mniejsza wersja. Jak się pewnie już domyśliliście jest to reklama mojego kącika. Chciałbym zapytać, czy:

  • światło pada na postaci tak jak powinno
  • ich rozmiar jest mniej więcej równy
  • da się przełknąć postać Lary (trochę niewyraźna)
  • ogonki pod A i nad N wyglądają jakby były od razu w czcionce (nie ma polskich znaków, więc sam je zrobiłem)
  • tło nie jest zbyt... puste? Łatwiej by mi było coś z nim zrobić, gdybym miał na nie więcej miejsca, ale zaplanowałem sobie, że większą część banera zajmą różne postaci z gier. Więc - bo trochę zagmatwałem, jak zawsze - co zrobić z tłem, by było jakieś - bo obecne dałem na "odwal się"
  • w ogóle się Wam podoba? ;)

EDIT:

Zwiększyłem trochę nasycenie barw i poprawiłem Larę. :) Nie wiecie jakie to jest uczucie, gdy po... ekhem... biuście panny Croft smaruje się narzędziem, którego ikonką jest dłoń/palec ("rozsmarowywanie"). :laugh:

banerkacickv2.png

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MarkosBoss - generalnie jest ox choć kolorystyka daje po oczach :wink: jeżeli chodziło Ci o przyciągnięcie uwagi to się udało. Parę uwag lub odpowiedzi na dręczące Cię pytania:

- Lare da się przełknąć choć faktycznie ciut odstaje od reszty

- "ogonki" są też ok - muszę przyznać, że gdybyś o tym nie wspomniał to bym się nie zorientował

- oświetlenie postaci - no cóż, druga postać od lewej i pierwsza od prawej odstają od reszty - pozostałe postaci ocienione są od prawej strony zaś w przypadku w/w cienie są niewidoczne

- tło tez wydaje mi się dobre - myślę, ze jak coś jeszcze tam dodasz to się grafika "rozleje"

- jeżeli miałbym jeszcze jakąś uwagę to do czcionki i efektu neonu - nie wiem dlaczego (może to tylko moje pokręcone odczucie) ale mi nie pasują do samej grafiki.

Ot, to tyle co mam do napisania. Ale jak na samym wstępie napisałem ogólnie jest coolaście :cool:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę mnie nie było, ale to nic, nareszcie Komenty! :D

Po kolei i powolutku.

Kolega Krex i SketchUp. Narzędzie daje naprawdę spore możliwości, kolega jak widzę wykorzystał je do zrobienia czegoś co bym nazwał prototypem rysunku, czyli jego szkieletem. Prace są solidne i zgodne z oryginałami (o broni tyż cuś wiem). Szacuneczek za chęci i solidność prac.

Markos i sygny :D

- Motilek. Dokładnie taki efekt przewidziałem, teraz praca jest nie dość że czytelniejsza to mniej "oczojebna".

- Sabaton. Tło literki S jest w porządku, jednak stara ramka bardziej pasowała do całości.

- Alex. Tutaj ostateczny szlif wygląda rewelacyjnie. Mnóstwo dynamizmu i "mroczności" przy przejrzystej kompozycji. Brawo!

- Tyrael. Tutaj też zmiany poprawiły ogólny wizerunek i kompozycję. Mój mały pomysł co do tej sygny, można by na potrzeby jakiegos fana Diablo przesunąć Tyraela w bok tak, aby z prawej lub lewej strony wystawała tylko połowa postaci, a po luźnej stronie można umieścić Nickname. Taki mały pomysł na przyszłość.

Deepios

Pierwsza sygnaturka - całkowita sieczka. Kolory jak i kształty umieszczone bez ładu i składu. Osoba oglądająca tą sygnaturkę dostaje natychmiastowego oczopląsu. Jeśli Kolega ma zamiar bawić się sygnaturami, pierwsza i najważniejsza zasada to CZYTELNOŚĆ i WYRAŹNOŚĆ pracy. Bez tych dwóch cech, ciężko stworzyć coś porządnego.

Melon1992

Heh, render Gorillaz!

Mimo wszystko, tło nie wiem czemu takie zostało dobrane, ale jest konieczną rzeczą je zmienić! Wzorki z tła wogóle burzą porządek i czytelność, nie wiadomo co jest czym. Proponuję na przyszłość nie dobierać do tła tak rzucających się w oczy elementów, w oczy ma się rzucać render, ewentualnie napis.

Deepios po raz drugi.

Druga praca dużo lepsza, widać wzięte zostały do serca rady innych Kolegów po fachu.

Nadal boli mnie mała czytelność i niepotrzebnie rozmazane kolory postaci. Nad tłem również warto by popracować, wcale nie pasuje do stylistyki postaci ani kompozycji. Mimo wszystko, od czegoś trzeba zacząć, a taka praca jak na druga, wręcz zachęca do dalszego kombinowania i tworzenia sygnaturek. Pamiętaj też, że w razie wątpliwości możesz śmiało walić tutaj, zawszę chętnie zarówna ja jak i inni chętnie Ci pomożemy. Powodzenia!

Markos i Kącik nie do końca artystyczny.

Hymm. Praca o zdecydowanie innym charakterze niż wcześniejsze. Najważniejsze - rozjaśnić Larę! Nie pasuje w tych ciemnych tonach do innych postaci, dużo jaśniejszych i wyraźnych. Co do rozmiaru, wystarczy odrobinę zmienić postać knighta z HoMM V, widać delikatną różnicę między nią a innymi postaciami. Niestety, do zmiany jest tło - powoduje że czerwono/żółte barwy zlewają się w całość. Warto również pokombinować z kolorkiem kreseczek - są zbyt ciemne w porównaniu z innymi literkami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Po kolei i powolutku.

Kolega Krex i SketchUp. Narzędzie daje naprawdę spore możliwości, kolega jak widzę wykorzystał je do zrobienia czegoś co bym nazwał prototypem rysunku, czyli jego szkieletem. Prace są solidne i zgodne z oryginałami (o broni tyż cuś wiem). Szacuneczek za chęci i solidność prac.

Sam początek postu. :)

Co do tego baneru "Kącik..." to inny kolor ogonków zauważyłem, gdy czytałem post Dolara i się im przyjrzałem. Cienie po prawej stronie postaci - dodam, wcześniej mi się nie chciało, ale myślałem, że jest w miarę okej, a Larę - ech... zrobię od nowa chyba, albo pokombinuję bardziej. Czekajcie na edit. Postać z HoMM V specjalnie została większa, bo przecież nosi zbroję i to bynajmniej nie lekką...

Próbowałem zmiany koloru, ale to chyba nie jest najlepszy pomysł...

@down, mówiłem.

EDIT:

Dobra, stare barwy tła, szara ramka, poprawiona ostrość drugiej postaci od lewej (z AC: Brotherhood) i Lary + jej jasność i kolor skóry, a także refleksy świetlne:

banerv5.png

Co o tym sądzicie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okey, z okazji praktyk w hotelu miałem czas (z nudów), by usiąść i coś narysować...

barbara.th.jpg spacebuddy.th.png patrycja.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Przedstawiam Barbarkę Barbarę (pierszwy i ostatni raz kolorowałem coś w gimpie), Astro Marine'a - zwanego przez mnie SpaceBuddy'm oraz panią Patrycję... Tak sobie ją nazwałem ;)

Nie wiem kiedy wstawię coś znowu (od ostatnich moich prac upłynęło sporo czasu) - na razie zajmuję się sporym opowiadaniem, a to było w chwilach wytchnienia :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno mnie tu nie było (nie pytajcie...), ale wiele do skomentowanie niestety niema... Postaram się zacząć od początku.

dolar73

Heh, to chyba nie fraktal, a płomień, nie mylę się? :) Ogólnie kolorystyka jest w porządku, ułożenie płomieni też. Wszystko jest bardzo ładnie. Podoba mi się.

Iskier

Rysunek pierwszy:

Bardzo ciekawy rysunek. Kolorystyka bardzo dobra, a na proporcje nie będę narzekał, bo rysunek jest w "kreskówkowym" stylu. Aczkolwiek troszkę nie pasuje mi to, że postać jest jakby w... próżni?

Rysunek drugi:

O ile się nie mylę jest to Master Cheif (czy jakoś tak). Tutaj proporcje są okej, ale nieco bardziej niechlujne wykonanie. Ja to nazywam "siankiem" :)

Rysunek trzeci:

Ooo! W końcu ktoś od portretów! Super, ale można powiedzieć, że praca jest pustawa, i troszkę brzydkawe włosy... Ale według mnie to twoja najlepsza praca jaką tu dałeś.

MakeMyDay

Zacznijmy od gitary. Bardzo ładny model, choć prosty, ale reszta pozostawia wiele do życzenia... Głośniki są niewymiarowe (a od kiedy to się gra na gitarze elektrycznej na głośnikach od wierzy?!? Powinien być wzmacniacz...), plakat z tyłu nie pasuje w ogóle, pustawy pokój, itp... Aha, ja bym zastosował oświetlenie radiosity, i śledzenie fotonów, ale Ty pewnie nie wiesz co to jest... :) Ale żebyś widział moje pierwsze prace 3D... :P

Sygny komentować nie będę, bo się na tym nie znam...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, wracam. Nie zrobiłem nic specjalnego z braku czasu i chęci, ale poprawiłem swój baner. Teraz jest już chyba dobrze:

Przed:

banerv5.png

Po:

banerv5.png

Swoją drogą zauważyłem jeden ze swoich userbarów w tym temacie (załącznik pierwszy - userbar z wiedźminem). :)

@dolar73

Fajna pracka, podoba mi się. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MarkosBoss - dzięki :cool:

Ostatnio z braku czasu całkowicie zaniedbałem grafikę i jak na razie nie zanosi się na wielkie zmiany w tej kwestii. Coś tam "dłubię" powoli ale na efekty jeszcze trzeba pewnie dłużej poczekać. Chyba że stanie się cud i dostanę urlop z pracy :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast nowości praca wygrzebana z przepastnych czeluści mojego kompa :smile: Obrazek ma już trochę czasu i potraktowany był zupełnie komiksowo jako wstępny projekt do powstającego swojego czasu komiksu - niestety niezrealizowanego. Ale kto wie? Może kiedyś? :cool:

http://www.digart.pl/zoom/5804576/Smocza_alchemia.html

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obrazek ma już trochę czasu i potraktowany był zupełnie komiksowo jako wstępny projekt do powstającego swojego czasu komiksu - niestety niezrealizowanego. Ale kto wie? Może kiedyś?

Błagam cię nie waż się( tzn. radzę ci nie) myśleć o robieniu komiksu w 3D. Szczerze powiedziawszy, to źle, a nawet ochydnie wygląda takie komiksy... Najlepsze są 2D i nic ich nie przebije. Nie znam takiego komiksu w 3D, który zrobił dość dobre wrażenie...bo to po prostu nie ta działka dla obrazu w trzecim wymiarze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...