aliven Napisano Kwiecień 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2014 @upJaraxxus jest op, po prostu nie jest to karta jaką wypuszczasz na stół od razu jak ją dostaniesz. Poza tym zapomniałeś waść np o tych 3 obrażeniach, które ów niemilec zadaje. Ja miałem multum sytuacji w których jaraxxus by wygrał mi grę gdybym go miał i gdybym grał lockiem. Często do takich sytuacji dochodzi (np jeden stworek nas zabija, jeden czas czy coś) i wtedy Jaraxxus ratuje nas i jednocześnie zabija przeciwnika. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omega48 Napisano Kwiecień 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2014 (edytowany) Nie zapomniałem, odnosiłem się bezpośrednio do wypowiedzi powyżej, w której dobitny nacisk położony był na umiejętność klasową. Sam właśnie uważam, że z tych 3 obrażeń jest lepszy pożytek niż ze stworkka 6/6 co turę.Jednak to, że jest op to jest Wasza (i innych osób co tak uważają) opinia. Mojego zdania nie zmienię dopóki sam parę razy nie odczuję poważnych skutków zagrania tej karty (Streamów nie oglądam i tak jak wspomniałem wcześniej wszystko opieram na własnych doświadczeniach) Edytowano Kwiecień 4, 2014 przez omega48 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Kwiecień 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2014 Prawda jest taka, że jeśli nie jesteś w stanie szybko zadać tych 15 obrażeń, to po chwili okazuje się, że jesteś na straconej pozycji. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Kwiecień 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2014 Ja wolę się opierać na tym co jest napisane niż liczyć, że kiedyś zobaczę jak mnie ktoś rozjeżdża czymś. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Holy.Death Napisano Kwiecień 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2014 (edytowany) Ja miałem interesującą grę jako Czarnoksiężnik z Kapłanem. Otóż Kapłan ukradł mi dwa zaklęcia. Jednym z nich zniszczył mojego demona i przywrócił życie sobie. Traf chciał, że drugą kartą był demon, więc... ja użyłem swojego Sacrificial Pactu. Ponoć Jaraxxusa da się zabić takim właśnie zaklęciem. Sam nie zawracam sobie głowy grą w ranked właśnie z powodu legend. Sam trafiłem na garść (2? 3?) kart o statusie rare epic, więc nie mam niczego co byłoby na tym poziomie. Edytowano Kwiecień 4, 2014 przez Holy.Death Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Kwiecień 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 4, 2014 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arnie Napisano Kwiecień 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 5, 2014 Rushe na murlocach są zawsze denerwujące... Od pierwszej rundy wiedziałem, że będzie śmigał, ale nic się nie dało zrobić. Dopiero w 7 rundzie dostałem jakieś aoe, a potem do końca gry żadnego innego. Taunty mam od 4 many, ale oczywiście też żaden nie wpadł Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Holy.Death Napisano Kwiecień 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 5, 2014 Zależy od klasy. Jak się AoE lub sporo pomniejszych removali, to Murloki na ogół nie stanowią problemu, ale trzebe je jeszcze mieć na ręku lub mieć sporo tauntów. Pamiętam raz jak miałem masę broni w talii (5 sztuk na 30 kart to chyba sporo?). Przez całą grę nie wypadła mi żadna. Jak się ma talię skonstruowaną wokół broni to jest mało śmieszne, ale bywa i tak. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanDywan Napisano Kwiecień 6, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 6, 2014 No! Ja pobiłem wczoraj rekord na arenie - 5 zwycięstw Mało bo mało, ale przy tym co miałem wcześniej to wielki sukces:P Byłoby więcej ale przeciwnicy jechali mnie legendarkami, ja nie miałem żadnej:< No ale wpadła kolena legendrka, kolejna słaba - ten 4/4 co przyzywa gnola z prowokacją na koniec tury. Jakieś porady do grania w tym trybie? Na początku grałem kapłanem, bo w miarę go ogarniam i wydawało mi się, że to dobra postać do losowych talii. Niestety złożenie jakiegoś logicznego combo była prawie niemożliwa, więc przeszedłem na łowcę i juz była poprawa. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Kwiecień 6, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 6, 2014 Hogger to słaba legendarka? http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20130422032527/glee/images/e/eb/What-kind-of-sorcery-is-this.jpg Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanDywan Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 Gnoll kosztuje 6 i ma 4/4, na tym etapie gry sciągnięcie go jest banalne, więc tak, w mojej opinii to słaba legendarka. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arnie Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 Mój brat dostał Hoggera i po kilku dniach z nim w talii przerobił go na pył, z którego zrobił jakiegoś epica, dużo bardziej przydatnego. Kwestia klasy, decka i sposobu gry. W jakimś control decku Hogger by się sprawdzał, ja bym go na przykład chętnie przetestował. Z Innervatem można by go rzucić nawet w 2-4 rundzie (a z Coinem również w 1 ), a przy mojej taktyce tłuczenia minionów i czekania na moje wysokopoziomowe (Malygos!), mogłoby to być sensowne. Tyle teorii, w praktyce nie testowałem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Padaka Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 Osobiście to chyba i tak bym wolał Sunwalkera. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 Ściągnięcie go jest tak samo trudne jak dowolnego innego minionka 4/4 - sęk w tym, że zanim go nam ściagną mamy Hoggera i ściankę 2/2. I tak co rundę dodatkową ściankę - kosztowo po pierwszej rundzie jest opłacalny - 6 many, 4/4 i 2/2 z tauntem. Jest to jedna z lepszych legend. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sedinus Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 Popatrzmy, co jescze możesz mieć za 6 many:Boulderfist, który nie boi się fireballa i flamestrike'aSunwalker, który nie boi się fireballa, flamestrike'a, SW: Pain i SW: DeathArchmage, jak wyżejCairne Bloodoof, który nie boi się SW, a jeżeli zginie, to zostawia bo sobie Baine'aDread InfernalFire ElementalSylvanasSavannah HighmaneThe Black KnightIllidanHoggera i jego wypierdki po prostu za łatwo sprzątnąć. Nawet mój powolny deck przy turze 6 poradziłby sobie z nim bez problemu. Legenda, która przegrywa z basic commonami/rare/innymi legendami jest raczej kiepska. Jeśli potrzebny ci jest taunt za 6 many, to nawet Lord of the Arena (o Sunwalkerze czy 4T Argusie nie wspominając) będzie lepszy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechus Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 Ściągnięcie go jest tak samo trudne jak dowolnego innego minionka 4/4 - sęk w tym, że zanim go nam ściagną mamy Hoggera i ściankę 2/2. I tak co rundę dodatkową ściankę - kosztowo po pierwszej rundzie jest opłacalny - 6 many, 4/4 i 2/2 z tauntem.Jest to jedna z lepszych legend.Problem w tym, że większość kart 4/4 kosztuje 4 many, nie 6, więc to, że 'tak samo trudno go ściągnąć' w żadnym wypadku nie jest plusem. W constructed nie ma sensu go brać, bo raz, że przeważnie dostaniemy małego gnolla za 6 many i removala przeciwnika a dwa, że jest dużo lepszych kart na jego miejsce (Sylvanas, Cairne, Sunwalker, etc.).Nie widziałem jeszcze poważnego decku z tą kartą. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
omega48 Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgadzam się z przedmówcami. Hogger zaczyna być opłacalny dopiero jak przeżyje pierwszą turę przeciwnika. @SedinusFajnie ją porównałeś z innymi kartami o tym samym koszcie. Myślę jednak, że najlepiej zestawić Hoggera z Silver Hand Knight, który moim zdaniem też lepiej wypada niż omawiana legenda. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Holy.Death Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 Powiedziałbym, że Hogger nabiera wartości w grze, w której obie strony są już wyczerpane. Nie jest to może najmocniejsza legenda, ale myślę, że mimo wszystko jest lepsza od Silver Hand Knighta. Warlockowi mogałby się przydać w szczególności, gdyby ten miał portal zmniejszający koszt karty. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanDywan Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 Bo jest lepsza od Silver Hand Knighta. Jednak praktycznie, jak pisałem, łatwo go ściągnąć, więc pełnie możliwości będzie mu trudno pokazać. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sedinus Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 Hoggera możesz mieć jednego, SHK dwóch, SHK kosztuje 5 many, Hogger 6. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PanDywan Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 Ale o tym, że tworzy lepszego minionka bo z prowo, oraz że może to robić praktycznie nieskończoną ilość razy to już nie napisałeś. jest lepszy, ale za słaby jak na legendarke. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Holy.Death Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 (edytowany) Miałem sporo gier, gdzie Hogger bardzo by mi się przydał, bo liczył się każdy minion na plaszy. Dosłownie. Jeżeli nie zrzucisz go zbyt wcześnie, to może się okazać, że przeciwnik nie ma czym zdjąć rosnącej hordy gnolli. To, że na tle innych kart legendarnych wypada słabiej tego nie zmienia. Przecież miniony można buffować, a ciągle będą dochodziły kolejne i główny minion będzie zasłonięty przed ewentualnym atakiem.Edit: Czy wy też macie problem z podłączeniem się do BattleNetu? Nie ma mowy, żebym czekał circa 20 minut na połączenie z BattleNetem, żeby móc w coś zagrać. Liczę na to, że jest to chwilowe zamieszanie, bo w przeciwnym wypadku wszystkie aplikacje związane z BattleNetem pójdą w odstawkę. Edytowano Kwiecień 7, 2014 przez Holy.Death Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sedinus Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 Przecież miniony można buffować, a ciągle będą dochodziły kolejne i główny minion będzie zasłonięty przed ewentualnym atakiem.Mówisz tak, jakby nie istniały zaklęcia, AoE, silence itepe. Hogger nie przeżyje flamestrike'u, fireballa, frostbolta+fireblasta, jego gnolle giną od Holy Nova/Consecration/Lightning Storm, a wspomniany flamestrike skasuje zarówno jego, jak i wszystko co wyprodukował. Za 6 many można mieć masę lepszych kart. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aliven Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 Kosztorysowo się opłaca. I tak można go ściagnąć sickim co zada mu 4 obrażenia lub co niszczy miniony.Ale ja mogę zdjąć Ragnarosa za 3 many grając priestem. I? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sedinus Napisano Kwiecień 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 7, 2014 Każdy może zdjąć Ragnarosa za 3 many przy użyciu Big Game Huntera. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.