Jump to content
RoZy

Heroes of Might & Magic (seria) v.2

Recommended Posts

Pewnie i tak to załatają , jak naprawią multi. Ale do kampanii faktycznie może się przydać, szczególnie do ostatniej nekro gdzie zaczynasz z niczym.

@podbiel

??? ???! ???????!

Edited by SzamanXYZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

PATCH 1.2 NOW AVAILABLE10/14/2015 | 2103 komentarze

Witajcie, Bohaterowie!

Dziś mamy przyjemność ogłosić pojawienie się aktualizacji 1.2 do Might & Magic Heroes VII.

Pobranie tej nowej aktualizacji powinno dokonać się automatycznie w Uplay i Steam.

Zalecamy sprawdzenie, czy wasz program uruchamiający Uplay jest ustawiony w tryb online, co zagwarantuje pobranie poprawki. Na ekranie tytułowym gry możecie zobaczyć numer wersji i przekonać się, czy jest ona aktualna.

PATCH 1.2

Ta pierwsza aktualizacja przynosi ogólne rozwiązanie kłopotów z elementami blokującymi rozgrywkę i innych zauważonych poważnych problemów z grą.

Pełny opis aktualizacji 1.2 znajduje się na końcu tego materiału. Poniżej znajdziecie streszczenie jego zawartości.

Aktualizacja 1.2, główne elementy (nie jest to kompletna lista):

  • usunięto problemy z blokowaniem kampanii i scenariuszy
  • poprawiono szybkość SI i jej proces podejmowania decyzji
  • poprawiono ogólną kompatybilność i płynność gry
  • usunięto błędy wczytywania, zapisu i autozapisu pojawiające się w różnych okolicznościach
  • poprawiono efekty oddziaływania i parametry Umiejętności i Zdolności
  • usunięto wiele błędów i usterek
  • poprawiono stabilność i rozgrywkę w trybie wieloosobowym
  • poprawiono i usunięto błędy edytora map
  • poprawiono lokalizację w wybranych językach

Zanim zapoznacie się z długą listą poprawek i ulepszeń wprowadzonych przez nową aktualizację, chcielibyśmy podzielić się z wami naszymi ogólnymi wrażeniami po premierze Heroes VII i odpowiedzieć na kilka waszych pytań.

PRZEMYŚLENIA ZESPOŁU TWÓRCÓW

W pracę nad tą grą włożyliśmy całe nasze serca i siły, jednak kilka istotnych problemów umknęło naszej uwadze, dlatego chcielibyśmy wam podziękować za olbrzymią ilość waszych opinii. Były one bardzo pomocne podczas przygotowywania tego pierwszego uaktualnienia, zachęcamy was do dzielenia się z nami waszymi wrażeniami z gry.

Prace nad tym plikiem zostały zakończone dziś rano, a naszym priorytetem było opublikowanie go, gdy tylko został zatwierdzony.

KOLEJNE KROKI

To pierwsza aktualizacja, jaką przygotowaliśmy. Zapewniamy, że w nadchodzących tygodniach będziemy wprowadzać nowe poprawki, dzięki czemu gra spełni wasze oczekiwania pod względem jakości. Jest jeszcze sporo rzeczy, które chcemy usprawnić następnym uaktualnieniem. Wśród niech będą kwestie związane z grą wieloosobową i równowagą sił.

Ponadto pojawią się darmowe aktualizacje zawartości, jako pierwsza pod koniec 2015 r. zostanie opublikowana kampania ?Lost Tales of Axeoth?, a druga trafi do was na początku nadchodzącego roku.

Przygotujemy pomoc dla edytora map mającą postać dedykowanych przewodników, a najlepsze dzieła społeczności zostaną wyróżnione. Na liście naszych zadań znajduje się też kompatybilność z 32-bitowymi systemami operacyjnymi i optymalizacja wykorzystania pamięci, będziemy też nieustannie pracować nad poprawą płynności działania.

Bardzo dziękujemy za wsparcie, Bohaterowie, dajcie nam znać, co sądzicie o tej nowej aktualizacji i zamieszczajcie wasze opinie na forum!

Zespół Might & Magic

Ciekawe... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i ten patch faktycznie naprawił buga w kampanii przystani, przez co udało mi się ją w końcu domknąć. Teraz robię akademię i jest póki co ok. I nawet daje radę fabuła i sama rozgrywka. Trzymać kciuki, żeby nic się nie zepsuło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie osobiście szóstka nie przekonała do siebie, żeby zagrać w dodatki, nie podobała mi sie fabuła, poziom trudności na początku każdej misji oraz na końcu, ponieważ od najtrudniejszej części misji do najłatwiejszej sie przechodziło mają już kilka miast i wystarczyło,że w jednym sie ze wszystkich miast rekrutowało armię. Do tego te drzewko umiejętności też nie za bardzo mi pasowało, bo na starcie naprawdę łatwo jest zepsuć bohatera dając mu masę niepotrzebnym umiejętności oraz nie można było cofnąć decyzji jak w DH. W Podstawce i kuzni to miało sie wybór nad bardziej odpowiednimi umiejetnościami danej frakcji i mimo że przy awansie na wyższy poziom mniejszy wybór był, to gorzej było zepsuć bohatera talentami, które nie pasują. Jedyny plus szóstki to zestawy przedmiotów ,które wprowadzono w DH z tego co wiem. Cała fabuła szóstki, to trzeba się męczyć jak tu pokolei poukładać misje,aby fabularnie były całością. Tego problemu nie było w piątce,gdzie wiadomo było, że im dalsza kampania tym dalej z fabułą jest.

W dodatki szóstki nie grałem to o nich w ogóle się nie wypowiem.

Do tego w szóstce brakowało mi scen dialogowych, zamiast nich to same dialogi oraz bohaterowie bez własnego charakteru to co w piątce było, np Ylaya charakter uwodzicielski niemal :D, Agrael/Raelag-cięty język w podstawce miał,szkoda że wykastrowany w kuźni, Markal-rządny władzy ukrywając to zręcznie,Godryk- posiada cechy rycerza patrioty,Biara-kusicielka i bardzo sprytna, ponieważ potrafiła z każdych tarapatów się wydostać aż do pokonania jej w Talonguard.

Szczerze mi powiedzcie, czy potrafilibyście wskazać chociaż 1 bohatera ze swoim charakteremw szóstce chociaż w podstawce tak jak było to w piątce?

Edited by WielkiKiryl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cóż, aktualnie to przechodzę szóstkę raz jeszcze i ta gra nie jest taka zła, jak wszyscy mówią. Jedyne co strasznie zrąbali to to, że misje nie są chronologicznie, ale w internecie da się znaleźć spis, co ma być po kolei.

Oto ten spis:

- Prolog 1

- Prolog 2

- Stronghold 1

- Sanctuary 1

- Inferno 1

- Haven 1(moim zdaniem powinna się zamienić z inferno 1)

- Necropolis 1

- Stronghold 2

- Sanctuary 2

- Haven 2

- Necropolis 2

- Sanctuary 3

- Stronghold 3

- Inferno 2

- Necropolis 3

- Inferno 3

- Sanctuary 4

- Stronghold 4

- Haven 3

- Necropolis 4

- Haven 4

- Inferno 4

- Epilog

Bohaterowie mają swoje charaktery, ale nie dziwię się, że tego nie zauważyłeś, bo człowiek jest taki, że jak coś mu się nie podoba to zazwyczaj ogranicza dopuszczanie do siebie dobrych stron tego, co widzi. Niestety za dużo ci o tych charakterach teraz nie napiszę, ale za tydzień-dwa, jak przejdę grę i przypomnę sobie fabułę to czemu nie.

Edited by Sachees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od szóstki to się odbiłem. Z siódemką poczekam na dodatki. Piątka jak dla mnie, stała się grywalna dopiero razem z drugim dodatkiem. W międzyczasie gram w mody do trójki. Trochę dodatkowej zawartości nieco urozmaica rozgrywkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak sprawdzic w H6 czy dana kampania jest skonczona? Roznica miedzy odblokowana misja, a ukonczona misja na tej mapie wybory misji jest zadna. Na upartego moge zrobic wszystkie ostatnie misje jeszcze raz, ale po co mam tracic czas, ktorego za duzo i tak nie mam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja póki co zapoznaję się z pierwszą odsłoną gry HoM&M. Na początku dostawałem straszne wciry, ale wreszcie ogarnąłem tą produkcję i jestem już w drugiej misji kampanii. Nauczyłem się, żeby miasta nie zostawiać bez ochrony, agresywnie eksplorować mapę, stawiać budynki w odpowiedniej kolejności, korzystać z czarów (dzięki nim przeciwnik umiał zniwelować moją przewagę nad nim pod względem jakości i liczebności jednostek, konkretnie użył czaru burza), najmować w miarę szybko kolejnych bohaterów, itp.

W każdym razie zaczynam powoli się wkręcać, zaś czas przy tej grze mija niemiłosiernie szybko.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedynkę odpuszczam, bo wg mnie przesadzono z poziomem trudności. Pierwsza misja idzie w miarę łatwo, ale drugą powtarzałem kilka razy i nie mogłem przejść. Wg mnie najbardziej przegięto tutaj z magią, bo skąd do licha jednostki przeciwnika mają w swoim arsenale czar armagedon zadający poważne obrażenia moim jednostkom w początkowej fazie kampanii, do tego czar burza wg mnie zbyt często się tutaj pojawiał. W każdym razie może dwójka będzie dla mnie łaskawsza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dwójka jednak nie była dla mnie łaskawa - występuję tu podobny problem, co w jedynce, konkretnie brak odpowiedniego balansu. Magowie wg mnie mają tu za dużo przewagę, poza tym przeciwnicy mają w pierwszej misji znaczną przewagę jednostek, co sprawiło, że odpuściłem sobie tą pozycję.

Gram teraz w trójkę i wydaję mi się, że ona będzie dla mnie delikatniejsza. Przynajmniej nie polegnę w pierwszej misji, wydać tu usprawnienia względem dwóch poprzednich odsłon, jest m.in. trening, jest obszar poruszania się danych jednostek, nie za duży poziom trudność w początkowej fazie gry. W każdym razie ci, co wogóle nie grali w tą serię niech zaczną przygodę od trójki, bo wg mnie jest ona bardzo przystępna, jeśli porównać ją do dwóch poprzednich odsłon. W każdym razie idę się pobawić trzecią odsłoną.

Edited by goliat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgodze sie ze jedynka jest przegieta. Dwojka juz nie i to przy niej najwiecej sie bawilem. Trojka jest latwa do bodaj trzeciej misji...potem trening sie konczy:)

Ja juz nie mam takiego skilla jak kiedys i juz w heroes grac nie umiem zeby wygrywac. Dlatego brakuje mi 32167 w nowych czesciach zeby moc sie pobawic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio gramy z żoną w HoMM3 na jakichś mapkach typu sojusz. Niektóre są spoko, inne naprawdę przegięte. Zaczęliśmy parę dni temu mapę o Wikingach no i boty atakują nas ze wszystkich możliwych stron. Generalnie mam wrażenie, że gramy 2v4 i naprawdę nie jest łatwo, bo co chwilę inny kolor się na nas rzuca, każdy uzbrojony w armię pokroju 100+ strzelających, 200+ podstawowych. O ile jednego, czy dwóch takowych można pokonać, o tyle czwarty taki atak z rzędu, w przeciągu dwóch tygodni, to już ciężka przeprawa.

Zna ktoś może jakieś inne, fajne mapki z sojuszem? Najlepiej niewymagające obu dodatków, bo wersja Steam (HoMM3HD) nie obsługuje takowych :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 3.12.2015o06:22, kraven2000 napisał:

Zgodze sie ze jedynka jest przegieta. Dwojka juz nie i to przy niej najwiecej sie bawilem. Trojka jest latwa do bodaj trzeciej misji...potem trening sie konczy:)

Ja juz nie mam takiego skilla jak kiedys i juz w heroes grac nie umiem zeby wygrywac. Dlatego brakuje mi 32167 w nowych czesciach zeby moc sie pobawic.

Ej, jedynka była dosyć łatwa, moim zdaniem. Taka trójka dużo trudniejsza jest. Co ciekawe, są w trójce misje z wyborem rasy i, serio, ja tam widzę "jedyny słuszny wybór" czasem. Jedną rasą łatwo, a drugą próbowałem po 7 razy i zawsze przegrywałem. Jedynka może po prostu dosyć szybko przechodzi do jakiejś trudniejszej/normalnej wersji. Ale tak czy siak, trójka najlepsza. Osobiście uwielbiam cykl do wersji 3D, czyli 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiele godzin spędziłem przy trzeciej części, i naprawdę dobrze mi się w nią grało :) Nie wypowiem się, że najlepsza, bo tak naprawdę grałem tylko w 3 i 4 część. Czwórka mi w ogóle nie podeszła. Pograłem kilka godzin (wiem, mało by oceniać), ale wszystko mnie w niej denerwowało, i stwierdziłem, że nie jest dla mnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, NWWStation napisał:

Osobiście uwielbiam cykl do wersji 3D, czyli 5.

O, to dobrze wiedzieć, że nie jestem jedyny, dla którego jedyne Heroesy to Heroesy w 2D. 3D jakoś straciło to dla mnie swój urok + nie mogłem się tam połapać. Chociaż 5 wprowadziłą fajny patent z dwiema ścieżkami rozwoju jednostek co akurat bardzo przypadło mi do gustu.

No i muszę nadrobić zaległości i zagrać w końcu w jedynkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, TheEquinoxe napisał:

O, to dobrze wiedzieć, że nie jestem jedyny, dla którego jedyne Heroesy to Heroesy w 2D. 3D jakoś straciło to dla mnie swój urok + nie mogłem się tam połapać. Chociaż 5 wprowadziłą fajny patent z dwiema ścieżkami rozwoju jednostek co akurat bardzo przypadło mi do gustu.

No i muszę nadrobić zaległości i zagrać w końcu w jedynkę.

Nie no, wiadomo, że były pewne ciekawe rozwiązania w późniejszych (nawet w 7. coś pewnie się znajdzie poza lepszą grafiką), ale brakuje tam tego czegoś, co ciągnie mnie przy wersjach 2D. Coś ta seria tam utraciła i, mimo że byłem zaciekawiony innym podejściem i przejściem do 3D, rozczarowałem się. Może twórcy już nie potrafili, a może mnie po prostu przestało bawić. Mnie wystarczyłaby sama część 3., a świetnie się bawię przy 1. czy 2. (nie wspominając o 4., która jest trochę gorsza i widać spadek, ale mimo wszystko mnie wciąga).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drodzy Koledzy wracam po roku nieobecności na forum z piękną nowiną, a mianowicie Heroes 3 własnie otrzymał za sprawą HD Moda pełnoprawne lobby multiplayer. Koniec z jakimiś połączeniami przez Hamachi czy GameRangera, wszystko zintegrowane z grą.

http://h3.heroes.net.pl/nowina/3675

Pozdrawiam cieplutko.

Edited by kruzd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...