Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Black Shadow

Mass Effect Alternative - dyskusje

Polecane posty

Jestem za zmianą. Dostosuję się do decyzji pozostałych. Zresztą myślę, że może to całkiem dobrze w przyszłości wyglądać. Wybór postaci jest całkiem spory, więc każdy powinien znaleźć coś dla siebie.

@Edit W razie czego Krogan Vanguard jest mój...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby co to z góry zaklepuję sobie Human Shadow smile_prosty.gif. Tak jeszcze wracając do tej sesji: ile byś Black mógł pomieścić w razie co osób? Bo może spróbuję jeszcze kogoś tu ściągnąć jak zajdzie potrzeba.

@DOWN a wchodziłeś w link od Szedoła? :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mysquff

Tja, to nazwa jednej z dostępnych klas do wyboru :D

Tak jeszcze wracając do tej sesji: ile byś Black mógł pomieścić w razie co osób? Bo może spróbuję jeszcze kogoś tu ściągnąć jak zajdzie potrzeba.

W tym systemie/mechanice da się już grać spokojnie we trójkę choć IMO najlepszy poziom interakcji oraz dynamizmu (w sensie np. tarć wewnątrz drużyny) jest przy czterech osobach. Przy pięciu chłopa da się grać, ale dla mnie, na tej sesji, to absolutne maksimum ;)
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, w takim razie możesz szukać Soaps tego czwartego (i z trzema można grać, ale dynamika imo będzie najlepsza przy czwórce) a wszyscy z was robić karty... w razie wątpliwości pytać. Nie spieszyć się specjalnie, do początku lutego mam tą mniej fajną sesję ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, odpowiem starając się zachować szczerość i uniknąć przesadnej brutalności - na razie, w chwili obecnej, nie widzę dla ciebie miejsca na tej sesji nawet gdybym w ostateczności musiał grać w trzy osoby. Patrząc z perspektywy czasu na "okres" naszej współpracy widzę w niej sporo problemów oraz małą ilość pozytywów zarówno w czasie kiedy u mnie grałeś jak i gdy miałem okazje grać u ciebie na jednej sesji (o którą męczyłeś prawie wszystkich dookoła od długiego czasu a gdy przyszło co do czego nie przetrwała nawet pół roku). Robiłeś mniejsze bądź większe błędy, zapominałeś o czymś a tłumaczenie ci kwestii mechanicznych było męczące i czasami irytujące. Nie wiem czy czytałeś dyskusję na tej i na poprzedniej stronie, i czy wiesz na jakim systemie gramy i z jakiego "podręcznika" korzystamy. Odpowiedź "tak" czy "nie" nie ma znaczenia. Po prostu nie mam czasu i chęci tłumaczyć jednej osobie z czego mamy korzystać i jak to działa (bo w przeszłości stwierdzenia aby przeczytać wcześniejsze posty imo nie trafiały) gdy pozostała trójka jest sprawdzona, wie o co chodzi i z czym się sesja je :)

A zatem sorry, ale na razie nie jestem zainteresowany twoją kandydaturą na tej jak i na innych sesjach, które prowadzę - mój limit cierpliwości jak i kredyt zaufania został wyczerpany.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ouuu. Powyżej 15tys. postów i ludzie dziczeją. No ale ok. Twoja decyzja, a ja mam prawo się z nią nie zgadzać. Do tego jeszcze wypominanie mi, że miałem sesję i mi się nie powiodło. Oznaczałoby to Black, że masz same pozytywne sytuacje na forum i nigdy nie popełniałeś błędów, które miały cię czegoś nauczyć. Jak uważasz. ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym postem tylko udowodniłeś, że niczego się nie nauczyłeś, a podjęta przeze mnie decyzja darowała mi dodatkowych kłopotów. Idź i męcz kogoś innego kto jeszcze na tobie się nie poznał :)

PS. Każdy następny post w tym temacie jak i innych tematach dyskusyjnych gdzie jestem MG twego autorstwa będzie kasowany. Dyskusję z tobą uważam za skończoną.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Czy znalazłoby się dla mnie miejsce w sesji jako ten czwarty? Wiem, wiem, to ja ją porzuciłem. Ale w końcu udało mi się unormować życie prywatne, teraz na pewno przez najbliższe 3 lata będę miał stałe miejsce zamieszkania, czyli w sumie sesję powinniśmy przez ten czas dać radę dokończyć. :) Swego czasu wprowadziłem tutaj wiele zamieszania, wynikało ono głównie z moich prywatnych spraw. Chęć siedzenia w Grajdole dalej mam, brakowało mi pisania wspisów i odpisów - czy mógłbym więc dołączyć? To byłaby jedyna sesja, w której brałbym udział, czasowo więc musiałbym ją ogarnąć.

Oczywiście odmowę zrozumiem, to przeze mnie ME:A mogło całkowicie upaść. Cieszę się jednak, że daliście sobie radę. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dox

Doskonale rozumiem twoje powody i nie trzymam wobec ciebie absolutnie żadnej urazy, co więcej - z wielką chęcią/radością przywitam cię jako czwartego gracza do tej lekko zretconowanej sesji Mass Effecta* :D

*plus mam nadzieję, że nie przeszkadza ci iż ostatecznie wziąłem inny system/mechanikę, ale serio - ApoWorld i jego hacki są bardzo proste w obsłudze ^_^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imię: Urdnot Uvenk

Klasa: Krogan Vanguard

Wygląd: Kroganin płci męskiej o rozzłoszczonej twarzy w lekko poobijanym pancerzu i zielonym kolorze maskowania.

Staty:

Cool -1, Hard 1, Sharp 0, Paragon -1, Renegade 2 (1 + 1 punkt bazowy)

Historia:

Urdnot Uvenk przed wojną ze Żniwiarzami był wodzem jednego z Krogańskich plemion. Zostało ono jednak podbite, a ci którzy przeżyli zostali wcieleni do klanu Urdnotów. W trakcie wojny ze Żniwiarzami brał udział w obronie ich układów i planet. W jej trakcie dołączył również do kompani Aralakh i brał udział w wielu niebezpiecznych misjach. Poza zakończeniu walk opuścił kompanię.

Ruchy:

Biotyka:

Fortification - Add the following option to Fire ?Em Up /Go Hand to Hand:

  • Protect yourself with a biotic field (take -1 harm)

Shockwave - Add the following option to Fire ?Em Up:

  • Attack an area with biotics and make enemies stumble backwards (3 Harm, close, area, allies gain +1 Forward against them). Also, if a singularity is nearby, it detonates (harm and impede everyone in the area)

Charge - You use biotics to propel yourself forward. You can move yourself to somewhere in close range before you Go Hand to Hand. If you ever need to sprint a short distance, it should be no problem.

Krogan Vitality - When you make a move in battle, recover 1 Health. After battle, you recover all of your health quickly. You are highly resistant to poison, sickness, radiation and other environmental hazards. Normally you do not suffer harm when exposed to such things. You have a backup nervous system and are very difficult to stun or paralyze.

Living Weapon - You can use your body as a weapon when you Go Hand to Hand (3 harm, hand, 1-ap).

Juggernaut - Roll +Hard to smash through a barricade or move something really heavy. On a 10+, the scenery moved or broke enough for you to get through. On a 7-9 you smash or move what you want, but take 1- harm (2-ap) and you are disoriented. The GM will tell you one of these:

  • Take -1 Forward in follow up actions
  • Leave something behind
  • You can?t go out the way you went in.

Mechanic - When you Gather Intel on an object or creature with your own eyes, add the following to the list of options:

  • What?s the best way to break this?
  • What?s the quickest way to get this working again, at least for now?

Umiejętność specjalna Krogan:

If you Intimidate someone and they do what you want, take +1 Forward. At your option, they take +1 Forward, too.

Sprzęt:

Solaris Bio-Amp (3 harm, close, biotic)

Heavy Armor (2 armor)

Credits worth 1 barter

M-300 Claymore Shotgun (4 harm, 1 ap, hand, messy, reload)

1 jednostka medi-żelu

Zapasowa bron z amunicją zapalającą M-15 Vindicator Assault Rifle (3 harm, close/far, 1 ap)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinienem to zrobić z jakiś miesiąc albo dwa temu, ale cóż... wymówki na to dobrej nie mam - kontynuując porządki w dziale w związku z tym, że sesjować przez forum odechciało mi się całkowicie ta sesja (jak i parę innych w jakiejś przyszłośći) leci do archiwum :)

Dzięki za grę ^_^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...