Skocz do zawartości
Bethezer

Star Citizen

Polecane posty

Bump!

Kolejny moduł został zaprezentowany na PAX Australia. Tym razem - tadam! - mamy strzelanie!

Link:

(uwaga na "look at us, we are so e'ffin tactical" cringe)

To wszystko zaczyna się robić trochę śmieszne. Nie mam nic przeciwko elementom FPS w tej grze, ale mam wrażenie, że Pan Roberts trochę przesadza. Spacesim, FPS i co następne? Konkurencja nie śpi. Elite jest obecnie w trzeciej fazie bety i robi coraz to lepsze wrażenie. Nie wiem czy wciskanie kolejnych typów rozgrywki do jednej gry jest przepisem na sukces.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko zaczyna się robić trochę śmieszne. Nie mam nic przeciwko elementom FPS w tej grze, ale mam wrażenie, że Pan Roberts trochę przesadza. Spacesim, FPS i co następne? Konkurencja nie śpi. Elite jest obecnie w trzeciej fazie bety i robi coraz to lepsze wrażenie. Nie wiem czy wciskanie kolejnych typów rozgrywki do jednej gry jest przepisem na sukces.

Ale o co się tu pienić- czy to takie straszne, że więcej typów graczy znajdzie w grze coś dla siebie? Jeśli w grze ma być walka na "lądzie" to chyba lepiej przedstawić ją w najlepszy możliwy sposób niż zdać się na półśrodki, robiąc z tej warstwy gry nudnawą minigierkę, co?

BTW Jak to ma być taki mega space-sim to ja bym oczekiwał jeszcze modułu RTS i skradanko-szpiegowskiego ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gamplay z modulu FPS nie wywolal u mnie specjalnego entuzjazmu. Fajnie ze jest, ale widac, ze sporo jeszcze roboty przed nimi. Oby w wersji finalnej bylo to troche bardziej soczyste, a zolnierze nabrali ciezaru - przynajmniej ja odnioslem wrazenie, ze aktualnie wygladaja na lekkich i wiotkich, nawet jeszcze przed wylaczeniem grawitacji...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale o co się tu pienić- czy to takie straszne, że więcej typów graczy znajdzie w grze coś dla siebie? Jeśli w grze ma być walka na "lądzie" to chyba lepiej przedstawić ją w najlepszy możliwy sposób niż zdać się na półśrodki, robiąc z tej warstwy gry nudnawą minigierkę, co?

BTW Jak to ma być taki mega space-sim to ja bym oczekiwał jeszcze modułu RTS i skradanko-szpiegowskiego wink_prosty.gif

Nie pienie się. Wolałbym żeby pieniądze zamiast na na kolejny moduł, zostały spożytkowane na część space-sim, tym bardziej, że konkurencja nie śpi. A sam moduł FPS wydaje się być bardzo średniawy, nie wnoszący nic ciekawego do kanonu. Czyli z mojej perspektywy zmarnowano pieniądze podwójnie tongue_prosty.gif.

@Edit: poza tym jak gra ma aspiracje być wszystkim, to prawdopodobnie skończy będąc we wszystkim średnia. Jedyne co ratuje SC to to, że moduł FPS był ponoć jednym ze stretch-goal'ów i że odpowiada za niego inny team. Ale niesmak pozostaje ;p.

Edytowano przez Alpharadious
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, moduł strzelania mnie zupełnie nie podszedł, wygląda bardzo generycznie - w dobie wszystkich codów, battlefieldów i titanfalli po kija robić kiepskiego fps-a, który nie przyciągnie ani fanów strzelanek, bo mają swoje lepsze gry, ani fanów latadeł, bo ci chcieliby raczej latać niż bawić się w okrojonego counterstrike'a. Życzę naprawdę wszystkiego dobrego Star Citizenowi, ale moim zdaniem zabierają się do tej gry od du...szy strony - dostaliśmy wyścigi, dostaliśmy renderowany filmik o lądowaniu (który każdy wyłączy po oszałamiających dwóch pierwszych razach), dostaliśmy arena commandera w którym po 15 sekundach prostego lotu dostaję komunikat że wylatuję z planszy (sic!), plus dostaliśmy jakiś kosmicznie (nomen omen) rozbuchany rynek wtórny na statki które nie są jeszcze nawet wymodelowane, natomiast nie pokazano dwóch rzeczy czyli latania po otwartym kosmosie, albo kampanii fabularnej. I niby byłoby wszystko gites, gdyby nie to, że ta gra miała polegać na lataniu po otwartym kosmosie i kampanii fabularnej, a nie na handlowaniu obietnicami na e-bay'u. Z drugiej strony, jak ktoś przytomnie zauważył, Elite w tym momencie jest już w pełni grywalne, i z każdą fazą bety wygląda lepiej, i nie potrzebowało do tego 50 milionów dolarów. Bardzo chciałbym żeby Star Citizen był świetną produkcją, tak samo jak Elite (tym bardziej że gry będzie dzielił z lekka licząc rok, z tendencją wzrostową) - ale z każdym newsem od SC jestem coraz bardziej pełny obaw, mając w pamięci jak dobrze przed premierą wyglądał X-rebirth....

Edytowano przez iHS
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Optymalizacja leży. Najgorsze, że 8gb ramu to za mało dla tej gry. Nie dość, że ładuje się strasznie długo, to w pewnym momencie miałem 99% pamięci używanej, więc po paru minutach udało mi się ją wyłączyć.

Polecam SSD i 16 GB ramu :) Mi calkiem szybko sie laduje... Inna historia grafika i FPS.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Star Citizen nie zostanie wydany w formie ukończonej całościowo gry oraz nie będzie rozwijany jako gra usługa. Wydawanie epizodycznych gier to jest cel Chrisa Robertsa. Zapewniam nie czekajcie na tą grę tylko na gry. W planach jest wiele gier, ale również zaczną pojawiać się dopiero po czasie wydłużonej produkcji.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...