Alpharadious Napisano Listopad 2, 2014 Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2014 Bump!Kolejny moduł został zaprezentowany na PAX Australia. Tym razem - tadam! - mamy strzelanie!Link: (uwaga na "look at us, we are so e'ffin tactical" cringe)To wszystko zaczyna się robić trochę śmieszne. Nie mam nic przeciwko elementom FPS w tej grze, ale mam wrażenie, że Pan Roberts trochę przesadza. Spacesim, FPS i co następne? Konkurencja nie śpi. Elite jest obecnie w trzeciej fazie bety i robi coraz to lepsze wrażenie. Nie wiem czy wciskanie kolejnych typów rozgrywki do jednej gry jest przepisem na sukces. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zadymek Napisano Listopad 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Listopad 3, 2014 To wszystko zaczyna się robić trochę śmieszne. Nie mam nic przeciwko elementom FPS w tej grze, ale mam wrażenie, że Pan Roberts trochę przesadza. Spacesim, FPS i co następne? Konkurencja nie śpi. Elite jest obecnie w trzeciej fazie bety i robi coraz to lepsze wrażenie. Nie wiem czy wciskanie kolejnych typów rozgrywki do jednej gry jest przepisem na sukces.Ale o co się tu pienić- czy to takie straszne, że więcej typów graczy znajdzie w grze coś dla siebie? Jeśli w grze ma być walka na "lądzie" to chyba lepiej przedstawić ją w najlepszy możliwy sposób niż zdać się na półśrodki, robiąc z tej warstwy gry nudnawą minigierkę, co?BTW Jak to ma być taki mega space-sim to ja bym oczekiwał jeszcze modułu RTS i skradanko-szpiegowskiego Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesu Napisano Listopad 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Listopad 3, 2014 Gamplay z modulu FPS nie wywolal u mnie specjalnego entuzjazmu. Fajnie ze jest, ale widac, ze sporo jeszcze roboty przed nimi. Oby w wersji finalnej bylo to troche bardziej soczyste, a zolnierze nabrali ciezaru - przynajmniej ja odnioslem wrazenie, ze aktualnie wygladaja na lekkich i wiotkich, nawet jeszcze przed wylaczeniem grawitacji... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alpharadious Napisano Listopad 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Listopad 3, 2014 (edytowany) Ale o co się tu pienić- czy to takie straszne, że więcej typów graczy znajdzie w grze coś dla siebie? Jeśli w grze ma być walka na "lądzie" to chyba lepiej przedstawić ją w najlepszy możliwy sposób niż zdać się na półśrodki, robiąc z tej warstwy gry nudnawą minigierkę, co?BTW Jak to ma być taki mega space-sim to ja bym oczekiwał jeszcze modułu RTS i skradanko-szpiegowskiego Nie pienie się. Wolałbym żeby pieniądze zamiast na na kolejny moduł, zostały spożytkowane na część space-sim, tym bardziej, że konkurencja nie śpi. A sam moduł FPS wydaje się być bardzo średniawy, nie wnoszący nic ciekawego do kanonu. Czyli z mojej perspektywy zmarnowano pieniądze podwójnie .@Edit: poza tym jak gra ma aspiracje być wszystkim, to prawdopodobnie skończy będąc we wszystkim średnia. Jedyne co ratuje SC to to, że moduł FPS był ponoć jednym ze stretch-goal'ów i że odpowiada za niego inny team. Ale niesmak pozostaje ;p. Edytowano Listopad 3, 2014 przez Alpharadious Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość iHS Napisano Listopad 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Listopad 4, 2014 (edytowany) No, moduł strzelania mnie zupełnie nie podszedł, wygląda bardzo generycznie - w dobie wszystkich codów, battlefieldów i titanfalli po kija robić kiepskiego fps-a, który nie przyciągnie ani fanów strzelanek, bo mają swoje lepsze gry, ani fanów latadeł, bo ci chcieliby raczej latać niż bawić się w okrojonego counterstrike'a. Życzę naprawdę wszystkiego dobrego Star Citizenowi, ale moim zdaniem zabierają się do tej gry od du...szy strony - dostaliśmy wyścigi, dostaliśmy renderowany filmik o lądowaniu (który każdy wyłączy po oszałamiających dwóch pierwszych razach), dostaliśmy arena commandera w którym po 15 sekundach prostego lotu dostaję komunikat że wylatuję z planszy (sic!), plus dostaliśmy jakiś kosmicznie (nomen omen) rozbuchany rynek wtórny na statki które nie są jeszcze nawet wymodelowane, natomiast nie pokazano dwóch rzeczy czyli latania po otwartym kosmosie, albo kampanii fabularnej. I niby byłoby wszystko gites, gdyby nie to, że ta gra miała polegać na lataniu po otwartym kosmosie i kampanii fabularnej, a nie na handlowaniu obietnicami na e-bay'u. Z drugiej strony, jak ktoś przytomnie zauważył, Elite w tym momencie jest już w pełni grywalne, i z każdą fazą bety wygląda lepiej, i nie potrzebowało do tego 50 milionów dolarów. Bardzo chciałbym żeby Star Citizen był świetną produkcją, tak samo jak Elite (tym bardziej że gry będzie dzielił z lekka licząc rok, z tendencją wzrostową) - ale z każdym newsem od SC jestem coraz bardziej pełny obaw, mając w pamięci jak dobrze przed premierą wyglądał X-rebirth.... Edytowano Listopad 4, 2014 przez iHS Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisstoof Napisano Marzec 10, 2015 Zgłoś Share Napisano Marzec 10, 2015 Optymalizacja leży. Najgorsze, że 8gb ramu to za mało dla tej gry. Nie dość, że ładuje się strasznie długo, to w pewnym momencie miałem 99% pamięci używanej, więc po paru minutach udało mi się ją wyłączyć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
latouffe Napisano Marzec 22, 2015 Zgłoś Share Napisano Marzec 22, 2015 Optymalizacja leży. Najgorsze, że 8gb ramu to za mało dla tej gry. Nie dość, że ładuje się strasznie długo, to w pewnym momencie miałem 99% pamięci używanej, więc po paru minutach udało mi się ją wyłączyć.Polecam SSD i 16 GB ramu Mi calkiem szybko sie laduje... Inna historia grafika i FPS. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cali Napisano Grudzień 3, 2019 Zgłoś Share Napisano Grudzień 3, 2019 Star Citizen nie zostanie wydany w formie ukończonej całościowo gry oraz nie będzie rozwijany jako gra usługa. Wydawanie epizodycznych gier to jest cel Chrisa Robertsa. Zapewniam nie czekajcie na tą grę tylko na gry. W planach jest wiele gier, ale również zaczną pojawiać się dopiero po czasie wydłużonej produkcji. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...