Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

Pillars of Eternity

Polecane posty

@UP: Przecierz jest wyraźnie napisane czarne na białym że to jest screenshot prezentujący otoczenie in game ...

Btw. Jerzeli dobije się do 3 mln $ to zostanie wprowadzona twierdza w której będziemy mogli się podjąć nowej typologii questów, pewnie coś takiego co jest pod koniec Neverwinter Nights 2 . Ciekawi mnie czy zdąrzą uzbierać tyle pieniędzy do końca tej akcji lecz sądzę że nawet jerzeli by brakowało 100.000 $ to by i tak to zrobili jako iż na pewno zaczęli nad tym pracować .

1. Dopiero zbierają pieniądze, więc nie wierzę że zaczęli już coś robić.

2. Skoro nie zaczęli jeszcze robić, to skąd mają screena?

3. Silnik używany do produkcji nie jest w stanie wyświetlić tylu detali, chyba że jest podrasowany, na podrasowanym sprzęcie.

PS: "Przecierz" pisze się przez "ż".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna sprawa, pierwsza myśl po odpaleniiu obrazka: "Baldur's Gate ?" biggrin_prosty.gif I poczułem się jak w domu. To, że nie zaczęli pracować oficjalnie nad grą, nie znaczy że nie mogą sobie po godzinach dłubać przy tworzeniu elementów których później będą mogli użyć, więc mogę uwierzyć w ten screen. Zobaczymy, chociaż zawsze podchodźę odrobinę sceptycznie do wszystkiego co zapowiada się "zbyt dobrze" smile_prosty.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kisiel231

ŻE CO?! Nie zaczęli prac nad grą, a wiedzą, co tam pragną dodać do gry? No brawo....

1. Co z tego że zbierają pieniądze? Główne założenia gry oraz artworki itp. musiały zostać wcześniej opracowane, by potem dodawać takie "goale"...

2. De best of. Pracę zaczęły już się wcześniej, do tego już dawno wiadomo, że to będzie na silniku Unity -.- Do tego radziłbym dokładnie poczytać opis PE na Kickstarterze - bo to jest screen.

3. O w mordę, to już Baldurs Gejty i Ajswindy Dejle powinny się ciąć na moim sprzęcie. Bo tam też jest sporo detali!

A na serio - pamiętaj o tym, że grafika gry jest tworzona tak samo, jak w seriach BG i IWD. Prerenderowana z 3D na izometryczne 2D...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AlcatraX

O ile zrozumiałem twoją wyliczankę, jakże podobną do mojej, to pierwszego zdania już nie. Co do trzeciego punktu, to przyznaję tu mnie zabiłeś. Ale na screen to naprawdę za ładnie wygląda. Mogli przecież sobie napisać pod nim cokolwiek. Nie zobaczę wersji pre-alpha, nie uwierzę

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie, ilu tych fanów, w tym "tormentfagów" i "baldurfagów" rzeczywiście kupi ten Project Eternity, jak wyjdzie. :-P A potem i tak będą jazdy "buuu... beznadzieja, nie ma wiernej kopii Planescape'a/Baldur's Gate'a".

Trochę to jak z fanatykami Heroes 3, kiedy to uznali Heroes 4 za herezję tylko dlatego, bo nie była wierną, odświeżoną kopią Heroes 3. Ile w tym hype'u, a ile faktycznych klientów Project Eternity, którzy zaakceptują, że mamy rok 2012, a nie 1999?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Baldurowatośc" az kipi z tego obrazka...

Szczegolnie pierwsza czesc...

Dokładnie. Coś, jak peryferia i pobliskie rubieże Beregostu. Jeszcze mi tylko brakuje sześciu śmiałków, zielonego okręgu otaczającego każdą z postaci, głosu Piotra Fronczewskiego oraz brzdąkającej w tle muzyki Michaela Hoeniga, aby poczuć się w pełni szczęśliwym :) .

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak posłuchałem różnych oficjalnych Q&A, poczytałem wiki... Matko, ta gra naprawdę będzie niezwykle bogata w zawartość. Dbają nawet o takie drobiazgi, jak zupełnie inne linie dialogowe NPC-ów z charakterami o niskiej inteligencji, ale z punktami w Charyzmie :P

Szczerze mówiąc, jedyne, co mi się nie podoba, to to, że trzeba jeszcze na grę długo czekać...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Coś, jak peryferia i pobliskie rubieże Beregostu. Jeszcze mi tylko brakuje sześciu śmiałków, zielonego okręgu otaczającego każdą z postaci, głosu Piotra Fronczewskiego oraz brzdąkającej w tle muzyki Michaela Hoeniga, aby poczuć się w pełni szczęśliwym smile_prosty.gif .

http://i.imgur.com/uXdxc.gif

Bez podkładu Fronczewskiego :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bam! No i stało się. Postanowiłem w końcu dorzucić swoje parę groszy do niemałej już sumy (3,2mln). Zwlekałem długo, bo mimo tego, że projekt zapowiada się baaardzo obiecująco, to nie uśmiechało mi się inwestować tych kilkudziesięciu złotych, w coś, co dostanę nie wiadomo kiedy. Dodatkowo wrodzony w każdym Polaku pesymizm podsuwa mi non stop czarne myśli, że wszystko to wygląda trochę zbyt pięknie, żeby było prawdziwe. Mimo to 25usd dzisiaj wysupłałem i zarezerwowałem swoją kopię. Co z tego wyjdzie - zobaczymy. Pewnie nie wcześniej niż za jakieś ~2 lata. Mam tylko nadzieję, że twórcy obficie będą nas karmić wszelakimi materiałami w postaci screenshotów, filmów, dev diary etc.

Project Eternity wygląda na cholernie ambitne przedsięwzięcie. Oby tylko legendy branży sprostały wyzwaniu, bo poprzeczkę postawili sobie strasznie wysoko.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie trochę o z innej beczki: kiedy na Kickstarterze będą możliwe inne płatności poza kartą kredytową? Nie mam, dotąd nie była potrzebna (przelewy bankowe, płatności online), a jednak chciałbym swoją cegiełkę dorzucić.

Na Kickstarterze nie ma takiej opcji, ale można wesprzeć projekt przez PayPal, na koniec to będzie doliczone do sumy z Kickstartera (co w praktyce oznacza, że projekt pewnie zarobił już coś koło 3.5 miliona $). Info jest gdzieś na stronie Kickstartera.

Zastanawia mnie, ilu tych fanów, w tym "tormentfagów" i "baldurfagów" rzeczywiście kupi ten Project Eternity, jak wyjdzie. :-P A potem i tak będą jazdy "buuu... beznadzieja, nie ma wiernej kopii Planescape'a/Baldur's Gate'a".

Wiesz, tak to już jest z wyczekiwanymi produkcjami, że albo są sukcesem, albo klapą. Tu jednak jestem dobrej myśli, bo jednak Avellone zajmujący się stroną fabularną gwarantuje to, że w jakimś stopniu będzie to gra wyjątkowa.

Trochę to jak z fanatykami Heroes 3, kiedy to uznali Heroes 4 za herezję tylko dlatego, bo nie była wierną, odświeżoną kopią Heroes 3. Ile w tym hype'u, a ile faktycznych klientów Project Eternity, którzy zaakceptują, że mamy rok 2012, a nie 1999?

Gra już zarobiła na siebie. To ile potem zarobi ma drugorzędne znaczenie w tym momencie, bo Twórcom ona się tak, czy owak opłaci. Sam znam kilka osób, które mówią, że jak gra wyjdzie, to w ciemno ją kupują (jednak koszt pudełkowej wersji na Kickstarterze mały nie jest).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, właśnie. Z takimi grami (które zyskały o wiele więcej kasy, niż chciały zyskać :P) jest o tyle dobrze dla twórców, że właściwie nie muszą martwić się już o sprzedaż, bo... Już sprzedali pełno kopii. Po zakończeniu zbiórki na pewno poznamy konkretne liczby dotyczące ilości wpłat, to już mniej więcej będzie można powiedzieć ile egzemplarzy się "sprzedało".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to też wielka zaleta (chociaż to raczej EA wpada z takimi pomysłami, czy inny wydawca, a nie sami twórcy... tak myślę). Przy czym dla wielu będzie to wada... Może też dla niektórych recenzentów. Ale znowu - recenzje też nie będą bardzo twórców obchodzić :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od progu cenowego - sam jestem zaskoczony, bo sądziłem, że 3,5 miliona nie zbiorą, a trzeba się liczyć z tym, że może być nawet 4,0. Jeśli plansza "drogi do przejścia" ma być jakąś wskazówką to jeszcze kilka celów pewnie by się znalazło, ale raczej nie ma co zawracać ludziom głowy, co mogłoby się w grze znaleźć, gdy limit czasowy to zaledwie 7 godzin. Chyba, że przypadkiem uda się go osiągnąć. Sam trzymałem kciuki za drugie duże miasto, bo właśnie miasta w stylu Athkatli w Baldur's Gate II: Cienie Amn podobały mi się najbardziej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się cieszę z polskiej wersji językowej, na stronie obsidiana nawet przetłumaczyli część odnoścnie donacji http://eternity.obsidian.net/pl/ widocznie jednak sporo Polaków inwestuje. Ciekawe. Polski jednak pozwoli na pełne zrozumienie gry, wszsytkich smaczków znam angielski dość dobrze, ale to jednak nie to samo. Ciekawe czy zainwestują tylko w sam tekst czy również w lektorów?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugie miasto i tak będzie, bo ileż to może być roboty? Zrobią jedno wielkie miasto, cały świat, do tego jeszcze jakieś DLC pewnie już się robi, więc czemu by nie zrobić drugiego miasta od razu. No chyba że pójdą po "rozum" [czytaj "pazerność"] do głowy i drugie miasto pójdzie właśnie jako DLC i pewnie mapę pociągną na północny-wschód lub zrobią kontynent na zachodzie.

SD: Mapa świata gry przypomina mapę świata z "Gry o Tron", tyle że jest odwrócona w prawo i skupiona na krainach północnych, tuż przy murze. Tylko wybrzeże inne.

@Holy.Death, ja myślałem że ledwie dociągną do 2.2 miliona.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ja wiem czy mało? Nie wiemy w końcu ile uzbierali na PayPalu. Na samym Kickstarterze jest prawie 3.6 miliona, a licznik nadal rośnie, więc 4 miliony wcale nie są nierealne.

Tylko, ze budzet Wiedzmina2 to było ok 25 mln zł, a była to kwota wyjątkowo mała jak na rynek gier. Czyli eternity ma jakies 10 - 11 mln zł po przeliczeniu... Tak czy inaczej beda potrzebowac jeszcze wiecej kasy. Ciekawi mnie ten paypal. Ktos wie czy ilosc pieniedzy z niego zebranych zostanie ujawniona?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...