Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

ServusTenebris

Tablet graficzny czy zwykły?

Polecane posty

W tych sprawach jestem totalny amatorem, ale od czegoś trzeba przecież zacząć. Chciałbym zapytać Was znawców, który z tabletów jest ''lepszy''. Oczywiście prostym jest, że graficzny lepiej będzie sprawdzał się do tworzenia grafik, ale z tego co zdążyłem zauważyć jeżeli nie podłączy się go do komputera nie można rysować [ekran jest czarny]? Z kolei bardzo podoba mi się zwykły tablet, gdzie można serfować po internecie (grać w gry itp. co chyba w graficznym nie jest możliwe?), ale czy do niego trzeba kupować osobno internet? Np. ten wi-fi?

Z góry dziękuję za wytłumaczenie dręczących mnie kwestii, ewentualnie załączenie jakiegoś linku do poradnika, który rozwieje moje wątpliwości i pytania.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tablet graficzny a tablet to całkowicie inny rodzaj sprzętu. Tablety graficznę służą tylko i wyłącznie do rysowania po nich (ewentualnie jako kursor) i tylko drogie modele mają w sobie zintegrowane ekrany - przeważnie jest to jednak czarna plastikowa płytka. Jest to po prostu narzędzie, jak myszka czy klawiatura, służąca do określonych celów.

To, co obecnie zowie się "tabletami" to już jest sprzęt samobieżny i samowystarczalny, taki przerośnięty iphone, z specjalnym dla niego przygotowanym softem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź najnowszego iPada ( z Retiną ) najlepiej z 3g i jeśli Cię stać to wersja 32 gb. Do tego dokup sobie to: http://allegro.pl/bamboo-stylus-duo-wacom-rysik-i-dlugopis-w-jednym-i2555361978.html ( Wacom Bamboo Stylus Duo ). Dzięki temu będziesz miał i multimedialny tablet z rewelacyjnym wyświetlaczem i będziesz mógł całkiem ładnie sobie porysować.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach