Skocz do zawartości
Pzkw VIb

Zjazdy II

Polecane posty

Sezon sezonem, ale coś, ktoś, gdzieś może? Konkurs Chima miał się skończyć w połowie czerwca, mamy lipiec, zjazd zwykł się odbywać w połowie wakacji, czasu coraz mniej.. Pytam zatem - czy cokolwiek wiadomo na pewno?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I ja również kieruję pytanie do organizatorów - czy zjazd będzie? A przede wszytkim - czy osoby, które do tej pory zapowiadały zorganizowanie zjazdów dalej chcą się tego podjąć? Jeżeli tak, czas najwyższy, jeżeli nie, to już dawno komuś powinno to być przekazane :/ Oczywiście, rozumiem, że to nie jest takie proste, i teoretycznie sama mogłabym się tym zająć, ale o ile zjazd będzie zorganizowany(:?:) i dostanę zaproszenie (x]), prawdopodobnie skorzystam z możliwości dojeżdżania codzień do Wrocławia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie czekając jednak na odpowiedź mam pytanie - zakładając, że zjazd się odbędzie - jaki termin najbardziej by nam odpowiadał? Zwykło to być na początku sierpnia, dlatego co powiecie na tydzień między 4 a 12 sierpnia? (niekoniecznie 7 dni, ale w tym czasie). Będzie to już na pewno po dedaline (z jednej strony), a jednocześnie na "chwilę" przed wydaniem nowego numeru (kto wie, może udałoby się załapać na jakiś preview ;)). No więc, ludzie - określcie się :>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Poki co, pasuje mi każdy termin. Idealnie byłoby, gdybyśmy wparowali do redakcji juz po deadlinie (w zeszłym roku były jakieś problemy, z tego co pamiętam...). Termin 8- 12 jest wiec jak najbardziej korzystny;] Chociaz, jak znam zycie, to i tak zjazd bedzie trwał gdzies tak od 6 do 14 :wink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak swoją drogą to musimy do tej redakcji iść w ogóle? ;] Większosc z was była tam juz przynajmniej 2 razy - więc naprawde jest sens ustawiac termin według deadline'ów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ty Kaczusia i tak nie dostaniesz zaproszenia =;

Po co do redakcji? Żeby sprzedać Dionowi Wormsy 3D za 20 złotych :D

A termin - Chimek mówił coś o 1 sierpnia jako początku? Mi by w sumie tak pasowało nawet. I standardowy pociąg myślę, zabieram - o ile będzie jechał - RIPa z Olsztyna, ALa i Gandzialfa z Inowrocka, Marbeca i Panzeja z Poznania AJT? :D I jeszcze BROWAR ze swoim ultra tanim biletem gdzieś tam w Chojnicach?

Już nie mogę się doczekać, kiedy was znów zobaczę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze zapomniałeś o mnie za Poznaniem :P

Zap - jak znam życie kilka osób może się zjawić, które jeszcze w redakcji nie były ;P To czemu im tego odmawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, myślę, że nikt nie pogardzi darmową warszawską pizza, więc z braku laku - czemu nie? 8) Do tego w bonusie zawsze są jakieś itemy na allegro :faja:

Bzz bzz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak swoją drogą to musimy do tej redakcji iść w ogóle? ;] Większosc z was była tam juz przynajmniej 2 razy - więc naprawde jest sens ustawiac termin według deadline'ów?
Nikt nikogo do niczego nie zmusza :P Warto byłoby pójść choćby z takiego powodu, że będzie to oficjalny zjazd Forumowiczów CD-Action... więc wizyta w redakcji nie jest chyba aż tak dziwnym pomysłem? ;] I mnie pasuje każdy termin - chociaż im wcześniej określony, tym bardziej :P
Heh, nikt nie organizuje zjazdu w tym roku? A ja chcialem sie pojawic znowu w Misz Maszu
Zjazd jest tam, gdzie zbiera się przynajmniej trzech forumowiczów xD A tyle, chociaż na jeden dzień we Wrocku udałoby się zebrać, jak mi się wydaje :P

I, Smutny, lepiej nie chwal się mieszkaniem, to niebezpieczne :P Nagle zostaniesz poinformowany, że nocujesz jakieś sępiki, a jak nie wyjdzie ci test na dyplomację, to i cały zjazd xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I, Smutny, lepiej nie chwal się mieszkaniem, to niebezpieczne :P Nagle zostaniesz poinformowany, że nocujesz jakieś sępiki, a jak nie wyjdzie ci test na dyplomację, to i cały zjazd xD

I tak to nie jest moje mieszkanie, a ja tylko waletuje :P Poza tym znany jestem z moich taktyk dyplomatycznych (np. "spier****) ;P

Najlepiej by bylo jakby zjazd nie pokrywal sie z Woodstockiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Misie pysie, kaczusie pączusie, paszteciątka pyszczątka:

O ile się nic nie zmieni, to zjazd zacznie się 4 sierpnia, przynajmniej tak ostatnio zakomunikował mi Cardi. Rozsyłanie zaproszeń będzie na dniach.

Wizyta w redakcji jest punktem programu, ale jeśli się komuś nie chce - niech nie idzie, to nie obóz koncentracyjny. Wypada jednak, żeby na oficjalnym zjeździe forum CDA kilka osób pojawiło się w redakcji - ot, z grzeczności. ;P

(operowy jestem, nie ma co :D)

Co do innych informacji - stay tuned, jak się Cardiemu zachce (o co go przycisnę, bo już prawie połowa lipca), to rzucimy listę etc. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, dziubki, zaproszenia zostały rozesłane. Jeśli widzicie swój mail na tej liście, to wypadałoby doń zajrzeć:

Pan_Feanor@poczta.onet.pl, jnqbus@poczta.onet.pl, rozy@wp.pl, wiktor.jedrzejczak@gmail.com, h-awk@tlen.pl, niziolka@poczta.onet.pl, paviarotti@gmail.com, mariuszsaint@interia.pl, anonim_0001@poczta.onet.pl, obi-san@wp.pl, mickey007@wp.pl, aspen16@o2.pl, darthwojtex@interia.pl, hms_pantera@wp.pl, jaqbs@o2.pl, wiesniak_xl@wp.pl, k0nrad.kulwicki@gmail.com, zapruder@tlen.pl, arnie@op.pl, podkoscielny@gmail.com, lordsp@wp.pl, marchmiel_25@o2.pl, nookie85@wp.pl, polipolik@op.pl, marek-lenc@tlen.pl, Gawllos@interia.pl, gwyn66@o2.pl, miszon@interia.pl, ivo_szafarczyk@wp.pl, shchypior@interia.pl, manieq0@op.pl, sephiel@vp.pl, cypher303@wp.pl, shire@vp.pl, marbec@wp.pl, P_aul@poczta.onet.pl, amadrienia@o2.pl, reaper2006@o2.pl, bialy-michal@tlen.pl, dlatos@o2.pl, sirius-rp@o2.pl, holy.death@wp.pl, szubrythumor@wp.pl, katanga.ion@gmail.com, ddebski@op.pl, pandrodor@gmail.com, reaper_pl@o2.pl, J.K.Tank@interia.pl, tebeg.iii@gmail.com, luks91@wp.pl, famas@vp.pl, glowka3000@poczta.fm, Gyver13@poczta.fm, arg@autograf.pl, aracely@vp.pl, spoxgreq@poczta.onet.pl, eagle23@neostrada.pl, blackleaf@wp.pl, sleeskee@o2.pl, greyowl@o2.pl, tenenieldjo@gmail.com

Sprawa Numer Dwa: A oto lista osób, które nie były na tyle miłe, by podać w profilu swojego maila, a które byłyby zaproszone:

Zib, Yossa, Meth, ketsu, aras-ocb, Solaris, Yennefer, Pzkw VIb, SR, Knight Martius, Arsen, Smutny Wędrowiec, Woman Of Dark Desires, Milva, Nessaja

Sprawa Numer Dwa I Jedna Czwarta: W razie zainteresowania byciem zaproszonym proszę się zgłaszać na (lepiej) gg 1458632 bądź (gorzej) maila thecardinal@wp.pl .

Uważasz, że niesłusznie nie dostałeś zaproszenia?

Jesteś kobietą i nie dostałaś zaproszenia? (za co bardzo przepraszam, ale starość nie radość)

W takim wypadku... Patrz punkt Dwa I Jedna Czwarta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zaproszenie :-)

Dwa pytania, jakie mi się nasuwają:

1. Czy jest określony termin, do którego należy się zdeklarować?

2. Czy dzień wizyty w redakcji jest / będzie w najbliższym czasie ustalony?

Bardzo chętnie odwiedziłbym redakcję, ale tygodniowy turnus przekracza moją wydolność finansową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To się zwyczajnie zdziwiłem - byłem przekonany, że maila udostępniłem (i przestałem zwracać na to uwagę :P) Cóż - błąd naprawiłem, a maile najlepiej słać do mnie na ketsu@ketsu.pl (proste ^^) (no i teraz na gg sie trza odezwac :P głupota moja :P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1. Czy jest określony termin, do którego należy się zdeklarować?

>>> Nah. Oczywiście potwierdzenia są bardzo mile widziane, ale faktem jest, że lepiej zjawić się nic nie mówiąc, niż potwierdzić a potem być nieobecnym.

2. Czy dzień wizyty w redakcji jest / będzie w najbliższym czasie ustalony?

>>> Formalnych ustaleń brak, ale jedynym sensownym terminem zdaje się być poniedziałek szóstego. I tego raczej będziemy się trzymać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba musze częsciej FA odwiedzać ;).

Generalnie nie mam jeszcze pojęcia jak wakacyjne plany na przełom lipca i sierpnia wyjda w praniu, więc ciężko mi się deklarować. Jednak z racji, że potencjalny wyjazd będzie w terminie 20lipca-9sierpnia to na razie niestety jestem na nie. Gdyby coś się zmieniło to dam znać i z wielka przyjemnością wpadne na impreze 8) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: bardziej bym sie spodziewal ksiedza chodzacego po kolendzie, niz zaproszenia na zjazd FA. :) Tym bardziej dziekuje za ten zaszczyt. ;)

Czy przybede, trudno powiedziec. Do sierpnia jeszcze duzo moze sie wydarzyc. Tym niemniej bardzo wstepnie* bym sie na to pisal.

(*) - znaczy na razie jest wola a czy bedzie mozliwosc to sie dopiero zobaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No, ja jutro mam zamiar dogadać się dokładnie w sprawie urlopu, wszystko już pięknie załatwić i jeśli nie stanie się coś naprawdę 'bad', to przyjeżdżam. :'>

[wiem, mówiłam tak rok temu XD]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
>>> Nah. Oczywiście potwierdzenia są bardzo mile widziane, ale faktem jest, że lepiej zjawić się nic nie mówiąc, niż potwierdzić a potem być nieobecnym.

A nic nie powiedzieć i nie przyjechać? ;) Ale takie coś byłoby chyba nie za bardzo w porządku, więc wszem i wobec informuję, że na Zjeździe raczej*się nie pojawię. Za tydzień, dwa planuję wreszcie wziąć się za robotę (:) ) a właśnie w piewszy weekend sierpnia mam zaplanowany mały wypad :( Sorry.

* - czyli tak na 90%, bo życie jest takie nieprzewidywalne ;)

EDIT: Crap. Jak już to ktoś powiedział, starość nie radość. Zapomniałem ładnie podziękować za zaproszenie :*

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×