Rainstand Napisano Marzec 29, 2014 Zgłoś Share Napisano Marzec 29, 2014 Oby tylko nie zrobili takiego hakowania jak w Saints Row IV. Tam wystarczyło połączyć ze sobą dwie czerwone kropki. Prawda, później były bardziej one rozgałęzione, ale i tak prościutkie. Nie zadowoliło mnie także to z Assassin's Creed IV: Black Flag. Tam mamy kropeczkę i przechodzimy nią między ruszającymi się kreskami.Może jakieś wpisywanie kodów, haseł, które będzie można znaleźć w komputerze lub telefonie ofiary? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Kwiecień 11, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 11, 2014 Tym razem nic nie zapowiada kolejnego przesunięcia premiery a kolejne newsy na temat produkcji Ubisoftu zdają się to potwierdzać - konkretnie chodzi mi o #1 oraz #2 W sumie zwróciłem uwagę na dwie rzeczy, coraz głośniejsze plotki o potrzebie stałego połączenia z Internetem (coś za co Ubi już wcześniej dostawało burę) oraz możliwe DLC wprowadzające nową kampanię singlową z innym bohaterem... Zobaczymy co z tego wyjdzie, bo nawet po tej całej aferze z downgradem grafiki nadal chcę wierzyć, że dostaniemy dobrego jeśli nie świetnego sandboxa ^_^ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudyrydz Napisano Kwiecień 12, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 12, 2014 Dobry może być, świetny? Wydaje mi się, że nie wiedząc iż W_D pewnie będzie w dużej mierze podobny do serii AC, a tam niestety dużo rzeczy kuleje. Natomiast biorąc pod uwagę różnicę realiów obu gier mam nadzieję, że Ubisoft nie popełnił tych samych błędów w WD co w AC i tym razem wyjdzie naprawdę sandbox z wysokiej półki mogący konkurować z takimi geniuszami jak GTA V czy RDR.Kocham sandboxy, uwielbiam mieć masę rzeczy do roboty w fajnym świecie dlatego mocno liczę na patrz_psy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crottor Napisano Kwiecień 12, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 12, 2014 Liczę na realistyczny model prowadzenia pojazdów. Arcade'owego nie zniosę. Od tej gry oczekuję ideału, gry takiej, która będzie bawić nadal w 100 spędzonych w niej godzinach.Odnośnie połączenia z Internetem, to nie wiem, o co taka afera. Jak ktoś chce się pobawić naprawdę, to będzie miał otwartą opcję odwiedzin od innych graczy. Nie sądzę, że znajdzie się ktoś, kto choć raz z niej nie skorzysta. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patrykND Napisano Kwiecień 17, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2014 (edytowany) Z gameplayów stwierdzam że gra jest świetna. Świetny pomyśł był z tym że za pomocą telefonu możemy np. obrabować kogoś, włączyć światła na skrzyżowaniu by wszystkie auto się zderzyły. Wydaje mi się że to będzie hit Edytowano Kwiecień 17, 2014 przez patrykND Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crottor Napisano Kwiecień 17, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 17, 2014 gameplayówA porównałeś te nowe pokazy z prezentacją na E3?gra jest świetnaGameplay to niezbyt pewne źródło informacji. Ok, można obstawiać sukces produkcji, ale przed premierą stwierdzać, że jest świetna?możemyNie wiadomo, czy tego wszystkiego nie popsują, ani jak to będzie w praktyce działało. Sam pomysł jest świetny, oby tego nie zepsuli.to będzie hitMam podobne, ciche nadzieje. Jeśli grafika będzie wyglądać tak, jak prezentowana na E3, model jazdy bardziej realistyczny, a hackowanie wymagające, to jak najbardziej tak! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crottor Napisano Kwiecień 18, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 18, 2014 odpowiadająca graficznie MafiiCoś... kiepskie porównanie. Mafia była bardziej kontrastowa. W Watch_Dogs wszystko będzie szare, zwłaszcza podczas opadów deszczu.jak długo będzie można cieszyć się gierkąBiorąc pod uwagę zapowiedziane możliwości: misje główne i poboczne, hackowanie systemów i komputerów, zapobieganie zabójstwom, znajdźki, myślę, że zajmie to około 200-250 godzin. Do tego oczywiście można pobawić się w samo jeżdżenie po mieście, sianie chaosu, oraz bawienie się w "zbawcę świata", to wszystko zależy od dobrych chęci. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KB1 Napisano Kwiecień 20, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 20, 2014 odpowiadająca graficznie Mafii@CrottorMoże chodzi o to, że Watch_Dogs będzie imponować grafiką, jak niegdyś Mafia (szczególnie "jedynka")? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
UpiornyOrszak Napisano Kwiecień 20, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 20, 2014 37 dni do premiery. Ja już się nie mogę doczekać. Przez brak GTA V na PC czuję niedosyt sandboxów "strzelankowych" więc z WD wiążę ogromne nadzieje. Liczę, że się nie zawiodę ani na fabule ani na wielkości Chicago. Graficznie może być nawet na poziomie Assassin's Creed 3, chociaż z tego co prezentował ostatni zwiastun gra wygląda oszałamiająco. Nic tylko czekać ! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MilesPL Napisano Kwiecień 24, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 24, 2014 WD to gra, która prezentuje wogóle coś innego, coś czego jeszcze nasze oczy nie widziały, dlatego z wielką niecierpliwością wyczekuje tego tytułu. Ludzie któży porównują ją do GTA, nie znają się na rzeczy, świat przedstawiony w WD jest o wiele lepszy, a różnorodzność jest oszałamiająca. Przeczuwam iż spędzę przy tym tytule wiele tygodni, a kto wie czy nie miesięcy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crottor Napisano Kwiecień 25, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 25, 2014 Czy lepszy? Jeśli świat będzie duży, to i bugów będzie więcej. A nic tak nie psuje radości z grania, jak zawieszenie się postaci, lub zatrzymanie się w ścianie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Kwiecień 26, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2014 Tak jak Ubi zapowiedziało wcześniej, w związku z zbliżającą się wielkimi krokami premierą W_D, w internecie pojawiła się masa nowych materiałów wideo pokazujących trochę z rozgrywki multiplayerowej (która na razie nie interesuje mnie w ogóle, przynajmniej te tryby, które zostały ostatnio szerzej pokazane) oraz singlowej - coś na co zdecydowanie bardziej czekam. Jak do tej pory obyło się bez spoilerowania (poza kawałkiem cutscenki z jakieś misji, ale nic wielkiego) zostawiając nam czysty gameplay. Mechanicznie zmian nie widać, do oprawy przyczepić się imo nie ma co (i tak wygląda zacnie) a poza historią właściwą jest jeszcze m.in ciekawy tryb, w którym będziemy mogli robić zadymę w mieście za pomocą mechanicznego pająka. Gra nadal wygląda bardzo fajnie i z niecierpliwością oczekuję momentu, w którym się w nią wgryzę Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crottor Napisano Kwiecień 26, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 26, 2014 Ciekawe tylko, jak ostatecznie wypadnie system sławy (złej, lub dobrej). Oraz, jak (tak jak w AC), wyglądać będzie zmiany ubrań Aidena... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
UpiornyOrszak Napisano Kwiecień 27, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 27, 2014 @Black ShadowJa pamiętam materiały promujące AC3 i AC4 gdzie scenki będące niby spoilerami w grze pojawiły się pod zmienioną formą (zabicie Silasa AC3 czy misja na Misteriosie AC4) Więc nawet jeśli Ubi dawałoby jakieś cut-scenki to i tak w grze pojawiłyby się one w innej formie @CrottorPewnie jak w AC4, że ubrania różnią się tylko kolorem i tylko niektóre odbiegają od ogólnego schematu. Zresztą zwiastun dodatkowej zawartości w kolekcjonerkach i ekskluzywny strój na konsolach Sony raczej może to potwierdzić Mnie jeszcze zastanawia, liczba dostępnych modeli pojazdów, póki co na gameplayach widać sporą różnorodność. A przy okazji twórcy mówili coś odnośnie customizacji pojazdów w WD ? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crottor Napisano Kwiecień 27, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 27, 2014 Co tam ilość pojazdów, niech lepiej nad modelem jazdy popracują. Zwykły arcade wcale mnie nie zadowoli, może coś w deseń SRIV się nada...Stroje... Aiden ciekawie wyglądałby w garnituku, co nie? A może dresiarzem fajnie by się grało! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
UpiornyOrszak Napisano Kwiecień 27, 2014 Zgłoś Share Napisano Kwiecień 27, 2014 Mnie model jazdy akurat się podoba. Samochody widać są stabilne i trzymają się drogi a nie tak jak w GTA, że byle zakręt to obrót o 180 stopni. Dlatego według mnie fajnie się będzie jeździło, liczę, że będzie jakiś swego rodzaju widok z wnętrza pojazdu. Na jednym ze zwiastunów był fajnie zrobiony z tylnego siedzenia. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordRevan Napisano Maj 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 3, 2014 Też się nie mogę doczekać, mam nadzieje że WD zabierze mi masę godzin A jak ktoś wspominał o tej zmianie świateł to od razu przypomniała mi się scena z "Ronina" Coś czuje że to będzie hit Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crottor Napisano Maj 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2014 @UpiornyOrszakAkurat w GTA V model jazdy został potężnie usprawniony względem poprzedniczek. Model jazdy IMO będzie ważny, w końcu pokonywanie tak dużego miasta, wiedząc, że poruszanie się po nim to tortura? No ej!@LordRevanAkurat zmiana świateł pojawiała się w bodajże pierwszej zapowiedzi. Nic dziwnego, że z tej funkcji Ubisoft nie zrezygnował. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
UpiornyOrszak Napisano Maj 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2014 @CrottorJa w piątkę jeszcze nie grałem, tyle co widziałem na filmikach i moim zdaniem model jazdy wygląda średnio. Nie wiem, możliwe, że po zagraniu zmienię zdanie na ten temat. Druga sprawa twórcy może dadzą jakieś środki transportu typu autobusy czy tramwaje. Chociaż najbardziej to marzy mi się, kamera z wnętrza samochodu taka jak w Far Cry 3. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crottor Napisano Maj 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2014 Tam to model jazdy był dopiero! Hoho! Nie ważne, jakim pojazdem, to i tak samo. Ale nie o tu tu chodzi. Sama idea widoku pierwszoosobowego byłaby dobra, gdyby cała gra była FPP. Inaczej, to raczej tego nie widzę. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
UpiornyOrszak Napisano Maj 4, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 4, 2014 Dla przykładu Crysis 2 ma widok pierwszoosobowy, a jazda pojazdem to widok trzecioosobowy więc można to łączyć bez większego problemu. A obecność widoku pierwszoosobowego była zaprezentowana w zwiastunie promującym multiplayer, co prawda nie w ruchu ale sam fakt, że wnętrze pojazdu jest szczegółowo zrobione może świadczyć o obecności widoku pierwszoosobowego w samochodach. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crottor Napisano Maj 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2014 @UpiornyOrszakMoże to brak mojego przyzwyczajenia do widoków pierwszoosobowych podczas prowadzenia, ale mi się IMO ten pomysł jest trochę kiepski. Nie widzę powodu, dla którego ktoś miałby w sandboxa pełną gębą, samo prowadzenie robić w wiedoku FPP.@off-topUpiorny, musimy rozruszać temat, bo na razie, to tylko my się tutaj tak "czynnie" udzielany. A będzie bida, jak przed premierą temat nie dostanie oznaczenia Gorący, nieprawdaż? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
UpiornyOrszak Napisano Maj 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2014 (edytowany) Podejrzewam, że grałeś w GTA IV więc pamiętasz, że tam wsiadając do taksówki jako pasażer automatycznie widok przechodził w pierwszoosobowy, jadąc jako kierowca była możliwość włączenia widoku z maski pojazdu co też w pewnym sensie jest już widokiem pierwsoosobowym. Więc jako drobne urozmaicenie widok z wnętrza pojazdu powinien się pojawić. W końcu i tak kamera z widokiem trzecioosobowym jest potwierdzona więc problemu z dopasowaniem sobie widoku być nie powinno. A tak po za tym to ciekawi mnie Season Pass i informacja, że T-Bone będzie miał jakieś unikalne umiejętności których nie ma Aiden. No i ciekawe czy w WD pojawi się jakieś większe odniesienie do uniwersum Assassin's Creed. Co do tematu, to wydaje mi się, że coś się ruszy bliżej premiery albo dopiero po premierze jak już pierwsze kopie gry trafią na dyski graczy. Edytowano Maj 5, 2014 przez UpiornyOrszak Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glockens Napisano Maj 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2014 (edytowany) Chciałeś chyba powiedzieć "jak już pierwsze nielegalne kopie gry trafią na dyski graczy"? (joke time forewa!)Co do widoku z pojazdu to dla mnie idealny kompromis - obie możliwości. Widok z wnętrza i gdzieś z daleka trzy opcje. W GTA zawsze grałem na tej średniej (nie daleko, nie blisko), oby coś takiego pojawiło się w WD. Mam też nadzieję, że nie zepsują modelu jazdy (patrz Saints Row), a zrobią bardziej na podobieństwo chociażby GTA V (tylko pls, niech nie robią takiego modelu zniszczeń pojazdów ). Edytowano Maj 5, 2014 przez TheGlocKPL Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
UpiornyOrszak Napisano Maj 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Maj 5, 2014 @TheGlocKPL Znając życie to tydzień przed premierą ludzie będą grać. Model jazdy najlepiej niech zrobią po swojemu, żeby nie przypominał ani GTA V ani innych sandboxów jak w Far Cry 3 takiego modelu jazdy nie spotkasz nigdzie więcej. A model zniszczeń najlepszy miało GTA IV, ale pewnie w WD będzie on zbliżony do tego z GTA V czyli mało wgnieceń a dużo wybuchów. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...