Skocz do zawartości
Bethezer

Watch Dogs

Polecane posty

We wrześniu zrobiłem upgrade kompa. Mam nadzieję, że warto było, bo się nakręciłem strasznie na tą grę. No ale te minimalne chyba faktycznie trochę zawyżone. Jak dla mnie te 3 gb RAM'u raczej powinny starczyć, co nie zmienia faktu, że gra graficznie będzie przednia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kogokolwiek by interesowały jakiekolwiek wieści na temat możliwej daty premiery W_D to niedawno pojawił się twitter od voice actora Aidena Pearca wink_prosty.gif Co prawda nie ma tutaj prostego przelicznika "zakończenie nagrywania kwestii dialogowych = premiera", ale można natomiast wysnuć wniosek, że na grę poczekamy sobie jeszcze spokojnie parę miesięcy. Czy koreluje to z pierwotnymi informacjami Ubi o przesunięciu premiery to... nie wiem, nie pamiętam w tej chwili, sorry. Takie szczegóły wypadają ze łba...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubisoft strikes back.

Szkoda trochę. Zaczyna mnie nudzić smażenie dem na boku i puszczanie ich jako coś co się pojawi w grze. Jeśli to rzeczywiście wersja na PS4 to Watch_Dogs będzie najbrzydszą grą na nowej konsoli Sony (a grałem już w 21 tytułów). Z drugiej strony to dosyć ekstremalny downgrade. Wygląda to gorzej niż GTAV na starych konsolach. Wstyd i hańba. Myślałem, że Watch_Dogs będzie wyglądać przynajmniej jak AC4. Wzorowe IQ, ta sama świetna i mało kosztowna formuła AA, masa detali. Na PC odpaliłbym to gdzieś blisko 4K, ale nie będę się wygłupiał i kupował gry z uPlay. Zreszta na PC też to nie będzie wyglądać tak na revealu. Tamta gra nigdy nie istniała.

Pas. No chyba, że gameplay będzie fajny.

Następne w kolejce: The Division.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję. Jak na nowy sprzęt to wygląda bardzo źle. Nawet jeśli to X360/PS3 to GTAV miało więcej geometrii na pojazdach i lepsze oświetlenie. Duński oddział Playstation zdaje się jednak twierdzić, że to PS4 (chociaż ludzie prowadzący social media takich podmiotów z reguły nie mają pojęcia o czym piszą).

EDIT:

. Edytowano przez lubro
  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, to nie pierwszy i nie ostatni raz, kiedy twórcy rzucają zajawki znacznie lepiej wyglądające niż finalny produkt... W Watch_Dogs nadal chcę zagrać nie tyle dlatego, że tyle czekałem (a ogłoszenia GTA V na PC nadal nie ma) i mogę zignorować trochę gorszą oprawę graficzną (choć, kurde, bez przesady - nie wygląda aż tak źle imo), też nie dla fabuły (bo ze story trailera wynika kolejna historia o zemście, ALE nie zamierzam jej oceniać dopóki własnoręcznie jej nie sprawdzę - a nuż wyjdzie na to, że Ubi zastosuje jakiś fajny patent/motyw w historii), ale w sumie... przez to, że ciągle mam nadzieję... nadzieję, że przynajmniej w kwestii gameplayu Ubi da nam kawał solidnego sandboxa, przy którym będę mógł stracić kilkanaście godzin z życia. Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie. Jakby co nadzieja umrze za jakieś dwa miesiące :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No okej ale bez przesady panowie, różnica jest naprawdę baardzo duża. Gra może i nie wygląda koszmarnie, ale fakt faktem że drastycznie odbiega od tego co widzieliśmy w 2012 roku i gracze mają prawo być zawiedzeni, przynajmniej na razie gdzie możemy porównać na dobrą sprawę tylko oprawę graficzną.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż wymagania troszkę mnie przerażają. Mam system 32 bitowy, więc najprawdopodobniej nie zagram. Może do tego czasu zrobię uprgade PC, ale raczej nie zrobię :-)

Gra zapowiada się ciekawie. Na pewno w nią zagram- teraz pytanie: kiedy i jak :-)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grz

Coś mi się wydaje, że bardziej ekonomicznie (i skutecznie) jest wyposażyć się w konsolę, niekoniecznie next-gen. Będzie więcej do ogrania, a i przyjemniej być może ;).

@topic

Sam pomysł na grę może i fajny, ale czy to hypowanie jej wszędzie (ze strony Ubi) nie jest przegięciem? Przecież premiera już, już, ale to już do sklepów! Premiera w listopadzie/grudniu! Ale nie, sorry, kurde, chyba nie dokończyliśmy jej. Chyba poczekamy do wakacji...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się z tym narzekaniem na grafikę wstrzymał. Owszem, na ostatnim gameplayu wypadała ona na tle pokazu z E3 bardzo biednie, jednak oprawa wersji pecetowej będzie z pewnością lepsza. I żeby nie było - sam też obawiam się, że Ubisoft zrobi z Watch_Dogs to samo, co z Far Cry'em 3, ale nie ma po co stawiać od razu krzyżyka.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie ma zbytnio co na grafiki na najwyższych detalach ustawionych, bo i tak większość graczy nie będzie miało możliwości płynnej gry na nich. Mnie osobiście spokojnie pójdzie na bardzo wysokich, ale wymagania rekomendowane wydały mi się absurdalne. Zwłaszcza, że wcale nie jest to majstersztyk, tak jak choćby Crysis (chodzi o część pierwszą) wystarczy spojrzeć, co potrafili wymyśleć graficy już w 2007 roku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem trailer na ps 4 i na pc, więc moge tylko wysnuć wnioski, żę wersji konsolowej brak tej głębi.

Co mi sie spodobalo patrzac na gameplay?

Na pewno ta naturalność w mimice, gestach, ruchach.

Ciekawe jest to, że uzyskali ten efekt poprzez technike " motion capture"

Ponizej link:

Ta premiera już tak blisko a tak dalekowink_prosty2.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że hakowanie nie będzie tak skomplikowane. To będzie raczej wyglądać w ten sposób, żę wchodzisz w menu hakowania, wybierasz odpowiednia opcje i automatycznie sie wysuwają słupki Ja to tak widze.

Spodobał mi się styl rozgrywki.

W tym sensie że, gdy w wiadomościach mówią o tobie to sklepikarz uruchamia alarm, trzeba będzie trochę pogłówkować. I opcja wejścia w kogoś świat jest niezła, choć obawiam sie, czy po kliku godzinach nie będzie wiało nudą.

Edytowano przez I3lucky
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam to były prawdziwe wyzwania, przejmowanie węzłów sieci, "ucieczka" przed sygnałem namierzającym, przejmowanie wieżyczek czy robotów strażniczych - to było lepsze niż np. minigierki w Mass Effect czy Dead Space.

Moim zdaniem, hakowanie w Deus Eksie było całkiem ciekawe, ale do zróżnicowania było mu bardzo daleko. Ot, jeden schemat powtarzany przez całą grę. Wyzwania? Cóż, nie widziałem wielu trudnych węzłów, a nawet jeśli niektóre stanowiły problem, mogliśmy użyć wirusów anihilujących czy STOP! robaków, których jest tam tak dużo, że można byłoby się nimi podcierać (lub, jak kto woli, rzucać niczym frisbee).

Ale żeby nie było offtopu - myślę, że w Watch Dogs hakowanie będzie bardzo "ergonomiczne" i nie będzie wyzwaniem, lecz "ficzerem" gry, odpowiednikiem np. mocy głównego bohatera inFamous. Ubisoft nie powinien skopać tego aspektu, jako że na naturalnym poruszaniu się po miastach zna się, jak mało kto.

To, o co się jednak obawiam, to powtarzalność losowych wydarzeń - ile różnych przeżyć mogą mieć mieszkańcy miasta?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o hackowanie chodzi to dla mnie wygląda to tak: rzeczy związane z ctOS; kamery, słupki, rury itp. będzie hakować się jednym kliknięciem. Natomiast poważniejsze rzeczy (np. włamanie się do ważnego serwera) będą wyglądać jakoś tak bardziej hakersko. No bo w końcu po co się konsultować z ludzi którzy się na tym znają (KasperskyLab) tylko po to by nacisnąć jeden przycisk, poczekać i robić kolejne zadanie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...