Skocz do zawartości
Bethezer

Watch Dogs

Polecane posty

Widzieliście targowy trailer? Jak dla mnie miazga i jeśli ten tytuł nie osiągnie sukcesu, to chyba całkowicie zwątpię w graczy. Wszystkie dotychczasowe informacje, trailery, gameplaye prezentują się wyśmienicie i nie mogę się już doczekać premiery tego tytułu. Ten rok będzie piękny dla wielbicieli sandboxów. GTA, SR, WD....

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu coś wiemy o multi, zapowiada się naprawdę, naprawdę ciekawie. Będziemy mogli brać udział w misjach ("kontraktach") polegających na zrobieniu czegoś innemu graczowi, przy czym nie będzie to nigdy nic... hm... jak to nazwać... bezpośredniego. Będziemy musieli na przykład kogoś śledzić. Albo włamać mu się do telefonu i tak dalej.

To świetny plan, bo stwarza fajne wyzwanie, ale też zupełnie nie przeszkadza osobie grającej w singla (to że inny gracz nas będzie śledził nie ma teoretycznie dla nas znaczenia). Oczywiście włamując się do czyjejś gry "spawnujemy" się w jego świecie jako losowy mieszkaniec miasta, a nie jako drugi Aiden Pierce.

Poza tym można też urządzać innym bieg z przeszkodami, albo pomagać aktywnie w ucieczkach etc, kontrolując system zarządzający miastem, ale to już tylko za zgodą gracza.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile AC przestał mnie obchodzić w 2011, to zapytano Asha o to czy AC4 i Watch Dogs dzieją się w jednym uniwersum. No i reakcja pana z Ubisoftu mówi chyba więcej niż można się było spodziewać. Obie gry na pewno będą miały jakieś easter-eggi wskazujące na siebie nawzajem, ale imo to tylko próba wybrnięcia z celnie zadanego pytania.

Welp. Nie wiem jak się z tym czuć. Myślałem, że Watch_Dogs będzie next-genowym odpowiednikiem Assassin's Creed, a nie next-genowym Assassin's Creed. AC powinno już dogorywać, a nie rozwijać się jeszcze bardziej. God damnit.

Co jeśli Watch_Dogs to moment, w którym Templariusze przejęli władzę, a Division to MMO prezentujące świat zrujnowany działalnością Abstergo. Na całe szczęście Division podpięto pod Clancy'ego. Chociaż z drugiej strony Ubisoft ma 3 gry z serii AC w produkcji. Watch_Dogs, Division, Assassin's Creed 4-2. Calling it.

Moje zainteresowanie W_D spadło do poziomu "za 10$ na wyprzedaży". Mam nadzieję, że to tylko plotki i skończy się faktycznie na subtelnym easter eggu typu budynek Abstergo gdzieś w WD i czapka Aidena schowana w AC4.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ to tylko plotki. Twórca wspomniał tylko o easter eggach, to absolutnie nie ma nic wspólnego z jednym uniwersum i jakimś połączeniem AC i WD. Come on.

Niektórzy strasznie na siłę próbują szukać tony wspólnych cech tych serii, nie rozumiem tego. W ogóle uważam, że Watch Dogs nie ma NIC wspólnego z Assassin's Creed. Ubisoft nie może już stworzyć sandboxa, w którym bohater umie wejść na dach? :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kocham jak każda gra z otwartym światem i wdrapywaniem się na murki jest nazywana 'takim połączeniem GTA z AC'. RIP książę persji.

Słyszeliście już o multiplayerze? Czytałem, że będzie można wejść do rozgrywki innego gracza i działać tam, kiedy on widzi nas jako zwykłego NPC. Coś mi się nie chce wierzyć, czy ktoś coś o tym słyszał?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lubro: Rotfl. Nawet jeśli Watch_dogs to to samo uniwersum co AC, to jest dokładnie tym, czego AC by potrzebował, aby powrócić do formy - świeżą grą skupiającą się na nowych mechanizmach rozgrywki, nie kolejnym klonem AC2. I mean, srsly, fakt że może być osadzona w tym samym uniwersum sprawia, że uznajesz ją za niewartą zainteresowania? Jakie to ma znaczenie dla gameplaya (który z każdym filmikiem z rozgrywki jaki widzę wygląda coraz lepiej)? Nawet dla fabuły nie musi mieć wielkiego.

@Spike217:

Kocham jak każda gra z otwartym światem i wdrapywaniem się na murki jest nazywana 'takim połączeniem GTA z AC'. RIP książę persji.

Przecież wspinaczka i skakanie po ścianach w PoPie polegały na czymś zupełnie innym; tbh porównywanie go do AC uwłacza Księciu Persji. AC to mashowanie jednego przycisku i swoboda biegania po dachach, podczas gdy w PoPie mamy mięsiste, bardzo dobrze zrobione elementy platformowe. Sandboksowe gry akcji ściągają to pierwsze, choćby dlatego, że to drugie wymaga bardziej dopracowanego projektu lokacji.

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dobry początek może krótkie zdanie o materiałach zaprezentowanych przed/w trakcie/w okolicach ostatniego E3 - wyglądają bardzo dobrze i w żaden sposób nie zniechęcają mnie do samej gry, mam nadzieję, że będzie naprawdę świetną, długą oraz ciekawą produkcją a jednocześnie nie stanie się początkiem kolejnej, dojonej strasznie przez Ubisoft serii ^_^ Nawet te elementy związane z mobile gaming i tymi pieruńskimi tabletami jestem w stanie przeżyć tak długo jak jest to całkowicie opcjonalne, jak ktoś chce może pomagać swojemu kumplowi właśnie przez tablet. Ważne, że ja tego nie muszę robić ani nikt inny. W sumie z gameplaya, z nowych akcji, spodobał mi się właśnie totalny blackout oraz możliwość postrzelenia policjantów we wrażliwe miejsce bez ich zabijania, miło, że jednak gra daje pewne opcje jak chcemy grać w ramach wcielania się w postać naszego anty-herosa ;] Co do tych plotek i powiązań ze światem Assassins Creedem to bez przesady, nie zamierzam się rzucać tak długo jak gra będzie fajna, gameplay nie będzie zawodził a historia uniknie dziur fabularnych od jakich można nabawić się zgagi :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko nadzieję, że nie będzie za dużo jazdy samochodem, bo jest najzwyczajniej w świecie słaba. Reszta gry miodzio, a najnowszy gameplay też niczego sobie. Skrypty kłują trochę w oczy miejscami, ale i tak są całkiem przyzwoicie zrobione więc to raczej nie będzie problem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazdy samochodem może trochę jednak być, gdyż autorzy wspominają, że częstym elementem rozgrywki będzie... ucieczka. A ta nie zawsze będzie możliwa o własnych nogach, więc trzeba będzie korzystać z samochodów, motorów. Oczywiście bardzo pomocna będzie również komórka, ale pojazdy przydadzą nam się w wielu sytuacjach. I choć na razie model jazdy (przynajmniej na wszelkich udostępnionych gameplayach) nie wygląda najlepiej, to twórcy mają jeszcze trochę czasu, by ten element poprawić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Wy myślicie ale dla mnie ta gra powinna zostać utrzymana w ponurym deszczowym klimacie. Pamiętacie ten pierwszy gameplay? Tam była deszczowa noc, klimat niesamowity, w późniejszych materiałach, gdzie świeciło słoneczko to "coś" jakoś zanikło. Może jestem dziwny ale do Watch Dogs pasuje mi tylko deszczowa pogoda biggrin_prosty.gif.

Edytowano przez RajderV3
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie wygląda, ale a) ewidentnie czuć posmak z Assassin's Creeda, ale na szczęście nie widać jakoby twórcy zastosowali totalną zrzynkę oraz b) mam szczerą nadzieję, że to nie jedyny tryb jaki gra będzie miała do zaoferowania :) Takie polowanie na hakerów albo włamywanie się komuś innemu może być zabawne, lecz może znudzić się po pewnym czasie. Niech Ubisoft nie zapomni o różnorodności a może nawet multiplayer nie będzie balastem dla graczy. I tak czy siak czekam na singleplayera, oby tego nie zepsuli i nie kazali mi na nich narzekać ;]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ostatnich wrażeniach z WAtch Dogs na gamescomie srodze się zawiodłem. Co się okazalo? Że wersja pecetowa jest podobno paskudna wizualnie (poziom Assasin's Creed Revelations), a więc szykuje się nam tani port z X360 i PS3, a nie nextgenów. Jeżeli okaże się to prawdą, minimalny kredyt zaufania jaki dałem Ubisoftowi w ostatnim czasie wyparuje, a u mnie prywatnie firma spadnie na ostatnie miejsce, nawet poza Electronic Arts (ich porty trzymają jeszcze jako taki poziom i nie są dnem totalnym). Dopóki nagle nie okaże się inaczej, o preorderze nawet nie myślę. Coś czuję, że GTA V zmiecie tą grę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Zdenio - wnioski wyciagnalem z wrażeń Adziora z Gamescom'u tutaj. Jest też filmik Arhn.eu, gdzie wypowiadają się w podobnym tonie o Watch Dogs na PC. Nie wiadomo co z tego wyjdzie.

choć grałem w wersję pecetową, jakość oprawy przypominała Brotherhood/Revelations do spółki z GTA IV. Mam nadzieję, że to kwestia wczesnej wersji pozbawionej rozmaitych filtrów i zabiegów oszukujących oko, bo jak nie? oj, odpukać.
Edytowano przez Prometheus
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie w tych relacjach dziennikarze sądzili, że zobaczą poziom dema gry z E3 2012. Jest to niemożliwe, bo tamta gra nie istnieje. Ubisoft piecze swoja pierwsze dema zupełnie oddzielnie i je wyświetla. W tym czasie, na dużo niższym poziomie wizualnym powstaje prawdziwa gra. Było tak w przypadku Assassin's Creed 2 i Far Cry 3. Dziwi mnie to, że nawet profesjonaliści się na to dalej nabierają. Wersja na PC ma wszystkie nowoczesne bajery. FXAA, zaawansowane opcje DX11, teselację. Nie wykorzysta ich 95% grających na PC, ale te wodotryski będą.

Następny w kolejce do rozczarowań "nie wygląda jak na pierwszym demie" - The Division.

że to kwestia wczesnej wersji pozbawionej rozmaitych filtrów i zabiegów oszukujących oko

How graphics work?!

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...