Skocz do zawartości
Bethezer

Watch Dogs

Polecane posty

Dlatego pisałem, że gdyby Ubi już w 2012 wiedziało z czym ma do czynienia, może powyłączali by kilka efektów, może w demie stonowali zasięg rysowania itd. Nie twierdzę, że by tego nie zrobili, ale może nie aż tak i dziś byśmy mieli jedną dramę mniej albo chociaż mniejszych rozmiarów.
Może przecenili możliwości konsol nowej generacji i musieli przystopować, bo mieli też duże problemy z optymalizacją.

OK. Jednej rzeczy nie rozumiem. Co mają konsole do wersji PC (o której chyba dalej toczy się dyskusja)? Znowu wracamy do sci-fi gadki, że konsole wstrzymują PC? Każda gra powstaje w oparciu o assetty w wysokich rozdzielczościach, które są potem skalowane w dół. Nie na odwrót. Wersja na PS3 nie jest wiodącą, a tekstury, modele, oświetlenie, itp. nie są poprawiane na potrzeby platform mocniejszych. Na dobrą sprawę to najgorzej wyglądającą wersją Watch_Dogs jest ta PCtowa, bo na low wygląda gorzej niż PS3/360. Czy to oznacza, że wersja PC jest ciągnięta w dół przez... PC? Nie ogarniam tego w ogóle.

Konsole nie są powodem, dla którego paru rzeczy z dema E3 2012 nie ma obecnie. Tą pokręconą teorię można bowiem bardzo prosto odwrócić. Czy to dzięki konsolom WD teraz wygląda w kilku aspektach lepiej niż demo z E3 2012?

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Skąd wy macie pełne wersje Watch_Dogs? (Nie licząc konsoli PS4) Nie ma ani jednej recenzji gry, premiera jutro, a ludzie sobie grają (ja dostałem Dark Souls 2 przed premierą, ale grać mogłem dopiero po premierze). Ciekawe, czy gra ma jakieś zabezpieczenia wbudowane.smile_prosty.gif

Do dyskusji nie włączę się na razie, ponieważ mam dużo pracy na jutro, ale powiem tylko tyle, że sam dostałem kurierem w sobotę i ku mojemu zaskoczeniu gra dała się na uplayu aktywować już w sobotę bez żadnych problemów. Miałem szczęście, chociaż gra jak na razie mnie rozczarowała (ale grałem może góra 2h do tej pory - generalnie fabuła jest fragmentaryczna - co, kto, dlaczego i trochę to psuje efekt. Same pościgi za przestępcami zdają się na razie strasznie odtwórcze i powtarzalne. Fajne jest na pewno to, że jeśli kogoś potrącisz i za nim idziesz, to się ze strachem w oczach co jakiś czas odwraca za siebie. :) Tylko tyle, że nic więcej się nie dzieje i zawsze się tak samo to odbywa, więc to tylko atrakcja na parę razy ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś kto ma dostęp do starszych Cdaction mógłby mi powiedzieć, czy ta gra nie miała być pierwotnie Double Agent? Chodzi o pierwszą zapowiedź Splinter Cella (Sam z brodą), pewnie 2007-8 rok, jeszcze przed tym, jak został podzielony na dwie części. Tylko tam chyba nie miało być hakowania.

Edytowano przez vimes
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. Jednej rzeczy nie rozumiem. Co mają konsole do wersji PC (o której chyba dalej toczy się dyskusja)? Znowu wracamy do sci-fi gadki, że konsole wstrzymują PC?

Nie, mnie nie obchodzą żadne teorie co kogo powstrzymuje. Piję do korelacji pomiędzy smażeniem dem a osiągami konsol i przekładem tego na dramę z którą mamy do czynienia.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piję do korelacji pomiędzy smażeniem dem a osiągami konsol

Jest jakaś? Dalej tego nie widzę. Far Cry 3 i Ghost Recon:FS dostały takie same dema od tego samego Ubisoftu, a wersji na PS4/X1 jak nie było tak nie ma. Nvm jednak. Mam dość spekulowania i chorych teorii spiskowych, w których PS4 i X1 są odpowiedzialne za całe zło na świecie.

Ostatnio w ogóle mam wrażenie, że niektórzy zapomnieli po co są gry... ;p

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten filmik troszkę pokazuje że Ubisoft ma nieco mało doświadczenia w tworzeniu tego typu gier. Co prawda rzeczy które są pokazane na tym filmie to nic strasznego, aczkolwiek mnie osobiście ruszyły dwie rzeczy:

- ragdoll przy potrąceniu osób <- wygląda to, porównując to GTA IV, lekko dziwnie.

- ten moment z hydrantem <- tu już jawi się kiepski model fizyki cząstek/modelu kolizji auta.

Ale inne porównania są z nosa wzięte. To z falami to koronny przykład.

A patrząc po nagrodach Uplay, mierzwi mnie by zagrać w to jak najszybciej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajac to co pisza ludzie i ogladajac gameplaye z gry ciesze sie, ze chociaz po obejrzeniu pierwszego trailera ujawniajacego Watch_Dogs bylem strasznie na ten tytul napalony, to po 3 dniach mi przeszlo. A kolejne publikowane materialy z gry jakos nie potrafily mnie "kupic". Dzieki temu nie czekalem na premiere WD z wypiekami na twarzy, nie zrobilem preordera ani nie pobieglem do sklepu w dniu premiery i ominelo mnie rozczarowanie, o jakim czesc osob pisze. Gra wyglada interesujaco i z checia ja wyprobuje, ale raczej zrobie to, gdy jej cena juz spadnie, tym bardziej ze na deficyt gier do ogrania na chwile obecna nie narzekam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, w nawiązaniu do wczorajszej batalii:

Destructoid: "Watch Dogs also doesn't look nearly as good as it did during that famous E3 demonstration, even on a current-gen console. (...) (pop-in is also a thing), and in some instances, it looks worse than the last-gen Grand Theft Auto V."

Escapist (PS4): " WatchDogs looks very pretty in motion (...). It notably does not impress as much as it did when Ubisoft showed it off two years ago, but it's still quite nice."

GiantBomb (X1, PS4): "Visually, Watch Dogs looks good on Xbox One and PlayStation 4 (...). No one part of it stands out as amazing or revolutionary (though the water looks pretty nice). Instead it's merely higher fidelity than the games and consoles that came before it."

Forbes: "It?s certainly not what we saw in the E3 demos, but it?s definitely one of the better looking new-gen consoles games I?ve played. The only assets that are noticeably lackluster are Ubisoft?s aging character models. (...)Ubisoft?s heroes are missing expressive emotion and realistic nuance, which only amplifies the problematic voice acting."

zrobił nawet porównanie wersji z 2012 a dzisiejszej z PS4.

Nie wspominając o TotalBiscuitcie, którego

pokazują grę w działaniu wraz ze wszystkimi mankamentami.

O dziwo wielgachne serwisy typu IGN, Gamespot, Polygon nawet nie zająknęły się na temat grafiki.

Może mają lepszy wzrok niż ci powyżej wink_prosty2.gif.

Podsumowując - nie ma co bronić grafiki tej gry jako najładniejszej na świecie, bo taka nie jest. Co nie zmienia faktu, że sama gra może być fajna. Wszyscy recenzenci piszą o grafice najmniej, skupiając się raczej na mechanice (generalnie - niezła) i fabule (generalnie - taka sobie).

Ja tam wciąż zamierzam kupić i się nią bawić, choć ponoć właściciele AMD mają mieć ciężkie czasy...

@down - post w ramach odpowiedzi na zarzut "shitpostingu", który mi wczoraj postawiono, gdy powiedziałem, że downgrade graficzny jest widoczny. Nie mówię, że mi to przeszkadza, bo niby w czym? Ale jest faktem, a z faktami się nie dyskutuje :).

Edytowano przez Quetz
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obrodziło recenzjami. 82% z 40 ocen na PS4, inne wersje trochę słabiej, ale z mniejszej ilości ocen, więc są mniej stabilne.

Takie "nie ma szału, nie ma rozczarowania". Jeżeli ktoś oczekiwał gigahitu na miarę GTA V to się przeliczył, ale gra wygląda na wartą uwagi.

Na HowLongToBeat pojawiają się też pierwsze wpisy dotyczące długości kampanii - main story około 20h. Asasynowy standard Ubisoftu. Good enough.

Jestem bardzo ciekawy jaka będzie sprzedaż. Ubi bardzo chce z WD zrobić nowego Assassin's Creeda, methinks że to nie do końca się uda.

@Quetz: Och, daj spokój. Na nextgenach nie wygląda tak dobrze, jak na demku sprzed dwóch lat, bo to było demo a'la highendowy PC.

Edytowano przez Fristron
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując - nie ma co bronić grafiki tej gry jako najładniejszej na świecie, bo taka nie jest.

Doceniam trudy, ale nie bardzo. To wszystko recenzje szeregowych pismaków, którzy w większości pisali recenzję na podstawie wersji PS4 (bo tą z jakiegoś powodu Ubisoft wysyłał najczęściej). Polecam poczytać co na ten temat ma do powiedzenia Digital Foundry, które nie ogranicza się do paru zdań na temat oprawy.

Ubi bardzo chce z WD zrobić nowego Assassin's Creeda, methinks że to nie do końca się uda.

Gra sprzeda się bardzo dobrze (ex 1, ex 2), a zakończenie jest otwarte na sequel tak jak to tylko możliwe. Podejrzewam, że będzie jak z AC. Dwójka za dwa lata, a potem 2~~ gry rocznie jak w przypadku AC.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wszystko recenzje szeregowych pismaków, którzy w większości pisali recenzję na podstawie wersji PS4 (bo tą z jakiegoś powodu Ubisoft wysyłał najczęściej).

Tłumacząc na ludzki - "te recenzje krytykujące grafikę są nieważne, tu macie tekst pochwalny, ten się liczy, a nie tamte".

  • Upvote 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłumacząc na ludzki - "te recenzje krytykujące grafikę są nieważne, tu macie tekst pochwalny, ten się liczy, a nie tamte".

Nice try. Pisałem wczoraj, że mając wystarczająco mocny PC można przebić poziom dema, a nie że gra na konsolach przebija poziom dema. Jasne, że osoby piszące recenzje na podstawie wersji PS4 będą twierdzić, że gra nie robi takiego wrażenia jak demo z E3 2012 odpalone na 2x mocniejszym GPU. DF pisze w dużym stopniu w oparciu o PCtowy build, wskazuje rzeczy, które są zarazem dobre na konsolach i przypomina czym naprawdę było demo z 2012. To jest dobra i głęboka analiza, a nie "gra nie wygląda tak jak na pierwszym pokazie, bo tak".

TB na dwóch Titanach grając na max przekłamywał obraz i wklejał pop-upy?

TB się w jednym Co-optionalu przyznał, że nie wie co to downsample (co jest dla mnie trochę sci-fi) i gra tylko w 1080p. To jest mało, żeby dorównać supersamplowanym na potęgę demom. Pop-upy? Sam ich nie miałem, ale nie przeczę, że przecież mogą się zdarzyć. Tyle, że kontrolowane, oskryptowane demo oparte na wycinku terenu gry nie miało prawa ich mieć. Wszystkie dema RAGE, Wolfa:TNO czy GTAV też były pozbawione doczytywania się tekstur, a w rzeczywistości gry mają(id tech5) lub miały (cyfrowe GTAV na PS3) wielkie problemy ze streamowaniem tekstur.

Edytowano przez lubro
  • Upvote 2
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem wczoraj, że mając wystarczająco mocny PC można przebić poziom dema

To pozwól, że poczekam aż którykolwiek recenzent to napisze, albo którykolwiek film na YT pokaże. Bo na razie brak takich smile_prosty.gif.

Edytowano przez Quetz
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pozwól, że poczekam aż którykolwiek recenzent to napisze, albo którykolwiek film na YT pokaże. Bo na razie brak takich smile_prosty.gif.

Rzuciłeś chociaż okiem na zalinkowany przez lubro tekst?

Wyraźnie z niego wynika, że gra na PS4 potrafi czasami wyglądać jak na demie z E3. Demo z E3 było zbudowane tak, by pokazać najmocniejsze strony oprawy (np. rozgrywało się w całości w nocy - WD wygląda za dnia gorzej).

I to nie jest jakiś losowy pismak, tylko zboczeńcy z DF, którzy swoje życie poświęcili na liczenie klatek i rysowanie niezrozumiałych wykresów dotyczących wydajności.

99% recenzji jest z wersji PS4 - jej jakość odpowiada ustawieniom high na PC. Jeżeli PS4 to high i potrafi (chwilami - oprawa WD jest nierówna) wyglądać tak dobrze, jak na demie z 2012, to na ultra wyglądać będzie (znowu - chwilami) lepiej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piję do korelacji pomiędzy smażeniem dem a osiągami konsol

Jest jakaś? Dalej tego nie widzę. Far Cry 3 i Ghost Recon:FS dostały takie same dema od tego samego Ubisoftu, a wersji na PS4/X1 jak nie było tak nie ma. Nvm jednak. Mam dość spekulowania i chorych teorii spiskowych, w których PS4 i X1 są odpowiedzialne za całe zło na świecie.

A czy ja gdzieś obwiniam o coś PS4 lub X1? Po prostu piszę o tym, że mi się wydaje, iż gdyby Ubi w 2012 znał dokładną specyfikację PS4 i X1 może by przystopowali chociaż troszkę z "pudrowaniem", zmniejszyli pewne wartości w kodzie i zrobili by w 2012 to co zrobili w 2013 - spuścili z tonu.

Znaleźli się po prostu pomiędzy młotem a kowadłem - pomiędzy mocą obliczeniową konsol a złożonymi obietnicami. Jak chcesz inaczej wyjaśnić rozdzielczość 900p i 30 FPS? Chcesz mi powiedzieć, że nie szło dalej pogarszać grafiki?

I nie zachowuj się proszę jakby ktoś atakował konsole czy siał jakieś teorie spiskowe. Stoimy przed faktami dokonanymi. Gra nie wygląda tak jak obiecano (co było do przewidzenia - szlif pre release dema), ale też nawet nie zapewniono minimum, którym jest FHD i 60FPS. A to wywowało równie wielkie wzburzenie, co brak wszystkich efektów pokazanych w 2012.

Napiszę jeszcze raz - moim osobistym zdaniem, Ubisoft skaszanił sprawę za bardzo wysmażając demówki, ale też mieli pecha, że przecenili obecne konsole.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kampanię główną mam już za sobą. Grałem na całkiem mocnym pececie, gra chodzi mi na najwyższych detalach w 50 klatkach, niestety przy dłuższej grze gra wywalała do windowsa tak więc byłem skazany na trochę niżesz detale, myślę że twórcy coś z tym zrobią.

Zacznę od najważniejszego czyli grafiki wokół której było tyle szumu, moim zdaniem jest naprawdę dobrze gra nie odstaje od konkurencji, efekty cząstkowe są świetne, więc tym bardziej nierozumienie tego narzekania. Każdy spodziewał się 'next-gena' ale tak naprawę czym jest ten 'next-gen'? To że wyszły nowe konsole nie ma jakiegokolwiek znaczenia ponieważ to co oferują pecety mają to już od dawna.

Co do samej fabuły to już było milion razy ale i tak trzyma poziom jest sporo ciekawych wątków i postaci, kampania wciągnęła mnie chyba nawet bardziej niż ta z GTA V. Poza fabułą jest cała masa aktywności pobocznych a większości pewnie nawet jeszcze nie poznałem. Bardzo interesuje mnie śledztwo w sprawie brutalnych morderstw pewnie jeszcze dzisiaj się za to zabiorę.

Największy minus według nie to wygląd aut w grze, wyglądają jakby wyjęte były z jakiejś innej gry, kompletnie inny styl graficzny.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lol, to tutaj ktoś twierdzi, że W_D wygląda tak, a nawet czasem lepiej od prezentacji na E3 2012?

Mocna beczułka i radzę udać się do okulisty jak najszybciej.

Pozdrawiam serdecznie osoby z klapkami na oczach, które boją się przyznać, że wydali tyle kasy na zwykłego szrota.

FC3 nie miał takiego downgrade'u jak W_D. Chyba żadna gra nie miała.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie zapewniono minimum, którym jest FHD i 60FPS

Minimum dla kogo? Na PC to podchodzi blisko high-endu, którym dalej dysponuje mały procent graczy (staty Unity i sondy Steamowe), a na nowych konsolach 1080p60 to w przypadku dużych retailowych chyba dalej mniejszość. Żeby odpalić WD tak jak na PS4 (high + ~SMAA + 1600x900) trzeba mieć już całkiem mocne urządzenie. Watch_Dogs na obu konsolach mógłby być w 1080p@60, ale wtedy wyglądałby po prostu gorzej.

video z porównaniem PS4 vs E3 2012

.

na zwykłego szrota.

Super cool story bro.

Chociaż nie dziwię się, że to akurat ty wyskoczyłeś z takim komentarzem.

Piszę ciągle o pierdołach, a o grze cisza. Damn.

Single nie ruszam, bo nie chcę sobie zepsuć pozytywnego wrażenia, więc się dalej bawię w hakera. Ludzie naprawdę głupieją, bo chyba pierwszy raz w życiu się bawią w chowanego. Przy ataku wystarczy powoli podjechać do miejsca gdzie jest cel, oznaczyć go, szybko znaleźć dobre miejsce parkingowe, zgasić samochód i odpalić instalację. Na PS4 dokonałem już 7 inwazji, a na PC 3. Skuteczność 100% z czego w 8 przypadkach nie zostałem nawet znaleziony. Gdybym nie wiedział, że obronę jest przeprowadzić jeszcze łatwiej to bym pomyślał, że brakuje balansu.

W przypadku ataku innego gracza najlepiej imo ruszyć w jego stronę. Zawsze łatwiej odróżnić gracza od NPC, gdy porusza się autem. Wtedy wystarczy w pościgu zmienić światła na skrzyżowaniu, odpalić słupki czy blokadę i skończyć całość serią z broni maszynowej. Jeśli się to nie uda to kamery na ulicach są najlepszym przyjacielem. Najpierw trzeba przeskanować samochody w okolicy i szukać czy ktoś się nie chowa w krzakach. Żeby stracić już namierzonego intruza trzeba się naprawdę postarać.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Minimum dla kogo? Na PC to podchodzi blisko high-endu, którym dalej dysponuje mały procent graczy (staty Unity i sondy Steamowe), a na nowych konsolach 1080p60 to w przypadku dużych retailowych chyba dalej mniejszość. Żeby odpalić WD tak jak na PS4 (high + ~SMAA + 1600x900) trzeba mieć już całkiem mocne urządzenie. Watch_Dogs na obu konsolach mógłby być w 1080p@60, ale wtedy wyglądałby po prostu gorzej.

Kurna nie wiem, minimum do nazwania obecnych konsol next-genem? Nie sądzisz, że zadziałało to na ludzi jak kubeł zimnej wody? O to mi cały czas chodzi. Uwypukliło to tylko kłamstwa obecnej generacji. No chyba, że dla Ciebie komentarze w stylu 900p = preorder cenceled w blogu Ubi są za mało wymowne tongue_prosty.gif.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym chciał, żeby w PS4 siedziało to co mam w PC, kosztowało te 1800 złotych i pobierało w czasie gry 150W. Tylko, że to są życzenia na równi z "chcę Pagani Huayrę, która będzie jeździć na wodę i nie zawiesi się na łamiącym wszelkie normy progu zwalniającym pod moim blokiem".

Nie sądzisz, że zadziałało to na ludzi jak kubeł zimnej wody?

Yup. Dlatego każdy powinien mieć najpierw PC, a potem konsolę.

No chyba, że dla Ciebie komentarze w stylu 900p = preorder cenceled w blogu Ubi są za mało wymowne

Są z jednej strony wymowne, a z drugiej smutne. Jeśli ktoś po tej informacji skasował swoje zamówienie na wersję PS4 i kupił grę na PC, to rozumiem. Normalne zachowanie. Jeśli jednak ktoś całkiem zrezygnował z gry przez takie coś, to jest matołem.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym chciał, żeby w PS4 siedziało to co mam w PC, kosztowało te 1800 złotych i pobierało w czasie gry 150W. Tylko, że to są życzenia na równi z "chcę Pagani Huayrę, która będzie jeździć na wodę i nie zawiesi się na łamiącym wszelkie normy progu zwalniającym pod moim blokiem".

Tak, tylko nikt graczy o tym nie uprzedził. Ty możesz sobie teraz tak twierdzić, ale jak większości mydlili oczy 1080p i 60 FPS, to tego teraz ludzie mogą chcieć (nie chodzi tylko o Watch Dogs). Dodatkowym bólem jest, że na zachodzie można kupić PC w cenie PS4/X1 który im dorównuje o ile nie przewyższa minimalnie możliwości tych konsol.

Ogólnie wyszło nie fajnie z tym całym Watch Dogsem. Szkoda, bo sam gra wydaje się być fajna.

@Edit: niezły opisik Lubro trollface.gif

Edytowano przez Alpharadious
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Recenzja wersji PS4 według redakcji GOL to 8.0. To nie wszystko - ta platforma przy W_D zgarnęła na chwilę obecną 7.8. Czyżby Ubi strzeliło gafę, czy to tylko kaprysy graczy, którym gra zwyczajnie na PC nie ruszyła/nie mają konsoli?

:trollface:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...