Skocz do zawartości
Bethezer

Watch Dogs

Polecane posty

Małe sprostowanie - gra z otwartym światem to NIE JEST sandbox. Aby gra była sandboxem musi spełniać szereg warunków jak chociażby możliwość permamentnego tworzenia obiektów w świecie gry jak również ich permamentnego niszczenia.

Mam pytanie - ktoś próbował uruchomić na karcie bez 11stki?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo ja wiem czy taki shitposting - patrzę na te wszystkie zdjęcia i gejmpleje i nijak nie przypomina to słynnego trailera z 2012.

Jedyne czego nie ma to niektórych odbić od podłoża. Ani jakości tekstur, ani poziomu zastosowanego AA, ani jakości DOF, ani innych współczynników nie dało się na tam dokładnie ocenić. Jak ktoś to odpali na High w 1080p to jasne, że będzie mógł kręcić nosem. Te wszystkie "live dema" są supersamplowane na potęgę.

Znowu - masz dostatecznie dobry PC? Uzyskasz zadowalający efekt.

bullshoty

To są screeny gości z GAFa na mocnych PC. Jak ktoś sądził, że WD będzie tak wyglądać na śmiesznym 570 czy na konsolach ze zużyciem prądu rzędu 180W to nie wiem w jakim świecie żyje.

gdzie kiepskie nieraz tekstury i błędy w ich dogrywaniu są widoczne i to bardzo

Ty na serio się posługujesz skompresowanym gameplayem z YT? Znajdź coś z wyższym bitrate i wtedy analizuj.

Więc żaden shitposting

Gra nie jest paskudna nawet w porównaniu do wypieczonego na boku dema z 2012. Do tego jak ktoś uważa, że "na PC trudno nazwać tę grę piękną" to nie ma pojęcia o czym pisze. Siedziałem przez ostatnie tygodnie w sieciowej becie i nie grałem jeszcze na PC w coś co wygląda w ten sposób.

Rzucasz słowa bez zastanowienia, wyolbrzymiasz i wymyślasz rzeczy na temat czegoś z czym kontaktu nie miałeś. To jest shitposting

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak uważasz - dla mnie i tak ściemnianie w reklamach tej gry bardziej jej zaszkodziło, niż pomogło. Bo właśnie przez to będziemy siedzieć i patrzeć, czy obietnice udało się spełnić - i gra nie wygląda jak ten trailer, po prostu smile_prosty.gif.

Mogę wycofać się z "paskudna", choć to i tak było okraszone "w porównaniu z tym, co obiecano".

I nadal nie shitposting, zbastuj Waść z tym tonem...

Edytowano przez Quetz
  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i gra nie wygląda jak ten trailer, po prostu smile_prosty.gif.

Jeśli tak sądzisz to na pewno tak jest. Pas.

zbastuj Waść z tym tonem...

Basta! Chociaż będę twardo stał na stanowisku, że tylko dostosowałem poziom zastosowanej hiperboli do mojego zacnego interlokutora. ;)

  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak sądzisz to na pewno tak jest. Pas.

No to najwyraźniej mam gorszy wzrok. Za dużo przed kompem siedzę.

W każdym razie - zostawiam obronę cnoty W_D wiernym rycerzom i wracam do meritum. Gameplaye które widziałem pokazują grę ciekawą, choć porównania do GTA IV wydają mi się dość trafione, bo ryzyko że będzie równie pozbawiona treści jest duże. Otwarty świat to trudna sztuka i osadzenie gry mocno na fabule może doprowadzić do szybkiej utraty zainteresowania po początkowym "WOW". Nie chciałbym tego, ale z Ubi w sumie nigdy nie wiadomo do końca. Szczerze chciałbym czegoś nowego w tym gatunku, więc będę śledził intensywnie co się z nią dzieje.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@temat

Jeśli te bajerancko i spektakularnie wyglądające zabawy za pomocą telefonu oddadzą prawdziwe fragmenty rozgrywki, to będzie bardzo, bardzo, ale to bardzo dobrze. Z tego wszystkiego, najbardziej rozbawiło mnie to wejście do pędzącego pociągu (fakt, trochę zwolnił). Zapowiadana też była aplikacja na telefony, ale czy będzie przydatna - nie sądzę...

@Quetz

Aż tak, to nie ma co narzekać, bo Ubi często (czy to w trailerach, czy pierwszych gameplayach) pokazuje momenty wzięte z du... odbytu, a w grze nawet nie ma co o tym myśleć. Szczerze mówiąc, to nie wiem, kiedy ostatnio widziałem trailer ukazujący prawdziwą rozgrywkę, czy też jej fragmenty.

@lubro

Pozwolę sobie zapytać; kupujesz wersję PS4?

@off-top

Wreszcie temat otrzymał rangę gorący. Nie wyobrażałem sobie tego tytułu bez takowego oznacznika.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym razie - zostawiam obronę cnoty W_D wiernym rycerzom i wracam do meritum.

Jakim tam od razu wiernym rycerzom tongue_prosty.gif. Chcesz zobaczyć "prawdziwy" downgrade graficzny? Zobacz obietnice From Softwere odnośnie Dark Souls 2. Tam to był downgrade graficzny. W porównaniu do przed chwilą wymienionego tytułu to i tak gra wygląda bardzo dobrze. A to, że gracze mają mentalność masy (trochę podrasowane przedpremierowe gameplaye WD? NIECH SIĘ STANIE SHITSTORM; totalnie zmieniona oprawa DS2? Meh, wszystkich wydaje się to nie obchodzić) to już sprawa dla socjologów.

Nie zrozum mnie źle, bo takie rzeczy powinno się piętnować, w końcu mowa tu między innymi o naszych portfelach, ale to, że afera wokół takiego WD jest ogromna, a wokół DS2 prawie żadna tylko napawa mnie mieszanką śmiechu i zrezygnowania odnośnie społeczności graczy smile_prosty.gif.

A na szlifowanie gameplayów przedpremierowych trzeba się uodpornić, bo praktykę tą stosuje wielu z branży rozrywkowej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up - To bardzo proste. WD miał być wyznacznikiem "next-genowości", taka była reakcja większości graczy. Ludzie jarali się nieziemską oprawą, prawda? Nic więc dziwnego, że downgrade (jakitam by on nie był, czy duży, czy mały, nie mnie oceniać, bo nie grałem) WD wzbudził więcej emocji, niż downgrade graficzny w tytule, którego odbiorcom w większości na dobrej grafice nie zależy. Soulsy nigdy grafiką nie stały.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie zapytać; kupujesz wersję PS4?

Parę tygodni temu dostałem uplayowy klucz na wersję na PC, ale wstrzymuję się jeszcze z realizacją. Kod na Digital Deluxe na PS4 powinienem z kolei dostać dzisiaj.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu ciekawi mnie to. Na pięciu znajomych posiadających PS4, czterech kupowało wersję konsolową, pomimo wydajnego komputera. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Aczkolwiek sama wersja konsolowa (a właściwie jedynie konsole Sony) mają zawierać około godziny dodatkowej rozgrywki i ciuszki dla Aidena.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czterech kupowało wersję konsolową, pomimo wydajnego komputera

Uplay.

Sam już miałem kilka przygód z tą usługą (m.in. straciłem konto warte kilkaset złotych na co support rozłożył tylko ręce). Beta działała właśnie przez Uplay i często multi dostawało potężny desync. Biorąc pod uwagę, że multi będzie w WD dużo lepsze niż single (polecam się na to przygotować btw) to wolę zagrać właśnie na PS4. Do tego jeszcze dochodzą znajomi w PSN, trofea i remote play. Z tego względu imo PS4 > PC w tym przypadku. Na PC włączę, żeby porobić screenów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Crottor Nie wiem gdzie się ukrywałeś przez jakiś czas, ale minął się mały zamęcik związany z tym, że Watch Dogs na PS4 chodzi w 30 FPS i 900p. Z początku Sony chwaliło się na swojej stronie, że gra ma działać w FHD i 60 FPS. Najpierw usunęli wpis o 60 FPS. Po godzinie zniknęło też, że gra działa w Full HD. Gracze zaczęli naciskać Ubi i te wieczorem puściło parę z gęby na jakie technikalia mogą liczyć konsolowcy. Dziwiłem się, że całość została przemilczana na stronie CD-Action, ale może to i lepiej. Jeden flamewar mniej.

@up - To bardzo proste. WD miał być wyznacznikiem "next-genowości", taka była reakcja większości graczy. Ludzie jarali się nieziemską oprawą, prawda? Nic więc dziwnego, że downgrade (jaki tam by on nie był, czy duży, czy mały, nie mnie oceniać, bo nie grałem) WD wzbudził więcej emocji, niż downgrade graficzny w tytule, którego odbiorcom w większości na dobrej grafice nie zależy. Soulsy nigdy grafiką nie stały.

Bzdura. Twórcy DS2 tak samo kładli nacisk na grafikę jak większość w dzisiejszych czasach. Grafika miała grać pierwsze skrzypce tym razem (słowa twórców). Next-gen czy nie, to nie ma znaczenia, bo gra otrzymała taki delifting, że aż szok. A WD wciąż wygląda dobrze.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Screeny na PS4 można robić, ale chodziło mi raczej o porobienie bullshotów z wersji PC. Oglądać WD na Twitchu można już dzisiaj (robi to kilkadziesiąt tysięcy ludzi teraz) i z PS4/X1 też już są przekazy. Warto jednak wiedzieć, że do premiery można streamować tylko free roam i multi bez ruszania story mode.

EDIT jeszcze przy okazji tego:

Z początku Sony chwaliło się na swojej stronie, że gra ma działać w FHD i 60 FPS.

Sony za każdym razem udowadnia, że tam pracują ludzie, którzy nie mają pojęcia o swojej pracy. Była ostatnio informacja o tym, że opcja pobierania przed premierą pojawi się dopiero przy Destiny. Przed chwilą dostałem swój kod na WD na PS4 i pobieram już grę. Uzyskanie prawdziwej informacji w Sony graniczy z cudem.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co ukrywać,że najbardziej zaszkodziło sobie samo Ubi pokazując na targach coś niesamowitego i kłamiąc ludziom w żywe oczy. Gra może mistrzostwem nie jest, ale na pewno warta ukończenia. Przynajmniej jakiś powiew świeżości w branży. Swoją drogą jest to pierwsza gra, która po włączeniu właściwej gry spowodowała u mnie reset PC ;) Chyba czas zmienić coś w staruszku.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co ukrywać,że najbardziej zaszkodziło sobie samo Ubi pokazując na targach coś niesamowitego i kłamiąc ludziom w żywe oczy.

Myślę, że to jest tylko pół prawdy. Nie pierwszy raz dostajemy wysmażone prerelease demo, błyszczące i świecące bajerkami wizualnymi. W 2012 roku Ubi nie mogło mieć pojęcia jaką mocą będą dysponować konsole. Gdyby w 2012 PS4 byłoby już na rynku, wydaje mi się, że dana sytuacja by nie zaistniała.
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@lubro

Ile waży sama instalka W_D przy wersji next-gen? Obstawiam, że to coś w okolicach... 40 GB? Ciekawe, czy byłem blisko... Jeśli o next-gen (a konkretnie PS4) interesuje mnie wykorzystanie panelu dotykowego.

@temat

Jutro zagram. Grę otrzymam kurierem dopiero jutro, bo na wcześniejszym dostępie mi jakoś nie zależało, a spróbować nie zaszkodzi.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubi zaszkodziło, przemilczenie na jakim sprzęcie gra chodziła na prezentacjach. Dlatego ludzie są rozczarowani, że na konsolach starej generacji tak wygląda. Na Pc i konsolach nowej generacji będzie lepiej, zwłaszcza, gdy pojawią się nowsze sterowniki graficzne. Ja dalej liczę na tą grę. Do tej pory gry na, które stawiałem mnie nie zawiodły.

PS. Skąd wy macie pełne wersje Watch_Dogs? (Nie licząc konsoli PS4) Nie ma ani jednej recenzji gry, premiera jutro, a ludzie sobie grają (ja dostałem Dark Souls 2 przed premierą, ale grać mogłem dopiero po premierze). Ciekawe, czy gra ma jakieś zabezpieczenia wbudowane.smile_prosty.gif

Edytowano przez Scorpix
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2012 roku Ubi nie mogło mieć pojęcia jaką mocą będą dysponować konsole.

Tytuły startowe powstawały od marca-kwietnia 2011. Chyba nie sądzisz, że Ubisoft dostał devkity gdzieś na przełomie 2012 i 2013, żeby rok później już wydawać na nowe konsole gry?

Ile waży sama instalka W_D przy wersji next-gen?

22GB na PS4. Podobna wartość do innej gry z otwartym miastem na PS4 - Infamous:SS, który waży 20,5GB. W porównaniu do 53GB Wolfensteina:TNO to malutko ;p

Ubi zaszkodziło, przemilczenie na jakim sprzęcie gra chodziła na prezentacjach.

To był ponoć 680. Ile w tym prawdy? Nikt nie wie. W dodatku warto pamiętać, że demo z E3 2012 to był oddzielnie wypieczony build z oskryptowanym hackowaniem (szkoda, że nikt nie pamięta materializujących się samochodów na tym skrzyżowaniu :3). Odpalenie teraz całej właściwej gry z podobnym rezultatem będzie wymagać mocniejszego sprzętu.

Edytowano przez lubro
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może jestem jednym z nielicznych, ale nie jestem rozczarowany tym, że gra wygląda gorzej niż pokazywano wcześniej. Gra zwróciła moją uwagę, ale nie oprawą audio-video, tylko możliwościami jakie mamy korzystając z telefonu. Po pierwszym pokazie naprawde napaliłem się na tę grę, ale stopniowo im wiecej o nie wiedziałem i widziałem, hype opadał. Po prostu nie pokazali wiele więcej niż na początku i wyaje mi się,że hackowanie będzie naprawdę świetną zabawą, ale do czasu. A to przecież najważnieszy aspekt. Przyznaje, że nie widziałem żadnego gameplay'a i nie mam zamiaru oglądać, żeby nie spojlerować, bo grę wypróbować trzeba. Gry nudzą mi się bardzo szybko, dlatego jeśli jakaś mnie wciąga to musi być dobra. Osobiście daje Ubi kredyt zaufania, bo dotąd mnie dotkliwie nie zawiedli.

Edytowano przez pawi202
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytuły startowe powstawały od marca-kwietnia 2011. Chyba nie sądzisz, że Ubisoft dostał devkity gdzieś na przełomie 2012 i 2013, żeby rok później już wydawać na nowe konsole gry?

Ale pracowali z tym sprzętem, który ludzie mają obecnie w domach? O ile się nie mylę, to w 2012 procesor użyty w budowie PS4 istniał wyłącznie na papierze (pierwsze przecieki mówiły nawet, że to będzie czterordzeniowy procesor).

To tylko devkit. Do dnia premiery sprzętu mogli zaprojektować grę "na oko", a potem dostosowywać zawartość do właściwej konstrukcji i jej osiągów (przecież pierwszy przeciek dotyczący Devkitu z 2013 roku podawał zupełnie inną kartę graficzną!). To by zresztą tłumaczyło to 900p i 30 FPS plus potknięcia kilku innych gier, który powstawały w tym samym czasie co konsola (problemy z frameratem w Thiefie 4, 900p w BF4, trik z full HD w multi Killzone'a).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do dnia premiery sprzętu mogli zaprojektować grę "na oko"

"Na oko", ale znając jakiś mniej lub bardziej dokładny target. Jeśli demo z 2012 faktycznie śmigało na 680 to nie wierzę, że pół roku~ przed zapowiedzią nowego sprzętu (kiedy developing takiego AC4 był już daleko w trakcie), goście z Ubisoftu zakładali, że to będzie właśnie siedziało w PS4/X1. To przeczy wszelkiej logice, bo 680 jest prawie 2x mocniejszy niż 7850 (PS4) i 2,5x mocniejszy niż 7770 (X1).

W dodatku trochę nie rozumiem jakie to ma znaczenie. To nie jest pierwszy raz kiedy Ubisoft daje robiące wrażenie dema. Był Future Soldier i Far Cry 3. Teraz kontemplujemy nad Watch_Dogs, a niedługo będziemy oburzeni downgradem Division. Cycle of life.

Tak w ogóle to dalej uważam, że FC3 było gorszym "oszustwem" (jeśli można to tak nazwać). Tam demo z E3 miało lepszy zasięg rysowania, dużo więcej roślinności na wyspach czy rafę koralową i więcej efektów pod wodą. WD względem dema z E3 brakuje paru odbić, a efekty cząsteczkowe po wybuchach są gorszej jakości. Reszta jest taka sama/lepsza (bokeh, DOF).

Edytowano przez lubro
  • Upvote 1
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up Ma znaczenie moim zdaniem. Wszystko to zbije do kupy teraz, żebyśmy mieli jasność.

W 2012 Ubi smaży demo, które olśniewa graczy. Next-gen, uber graphics yada yada yada. Tutaj Ubi już mniej więcej zna specyfikację PS4 (ja też jestem zdania, że musieli znać bliższą czy dalszą specyfikację PS4). Nawet gdyby specyfikacja na temat której mieli informację była tą, którą dzisiaj posiada PS4 i tak pewnie by wyszlifowali demo do granic możliwości, ale nie ważne. W 2013 kolejne info na temat specyfikacji i tutaj już pierwszy zgrzyt, bo demo z 2013 nie wygląda tak jak te z 2012. W 2014 gra trafia do graczy i nagle mamy huk, tupot, płacz i lament.

Dziwne jest to, że w 2013 już Ubi spuszcza z tonu w demach, co się chyba nie zdarza, bo zazwyczaj jak nam wciskają kit, to skutecznie i do końca.

Mi chodzi o to, że ten cały zgiełk w okół Watch Dogsa został spotęgowany tym czym się ostatecznie okazały konsole - przestarzałymi pecetami, co zdarzyło się pierwszy raz, bo zazwyczaj PeCet musiał nadganiać (w przypadku PS3 dopiero po roku pojawiły się karty, które mogły z nim konkurować).

Dlatego pisałem, że gdyby Ubi już w 2012 wiedziało z czym ma do czynienia, może powyłączali by kilka efektów, może w demie stonowali zasięg rysowania itd. Nie twierdzę, że by tego nie zrobili, ale może nie aż tak i dziś byśmy mieli jedną dramę mniej albo chociaż mniejszych rozmiarów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubi coś ostatnio postanowiło robić trailery i dema, które wyglądają lepiej niż gra ze sklepu kupiona w dniu premiery. Może przecenili możliwości konsol nowej generacji i musieli przystopować, bo mieli też duże problemy z optymalizacją. Ja osobiście wolę by gra chodziła płynnie i była grywalna niż żeby zacinała, bo wygląda jak Crysis 4. Downgrade w DS 2 mi w ogóle nie przeskadza, choć widać że grafika niezbyt ładna.

Swoją drogą jest gra Ubi której grafika w trailerach i demach wygląda tak samo, jak w wersji sklepowej. Jaka to gra? Oczywiście, że South Park :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...