Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Pzkw VIb

Pytania do redakcji cz. 6 [archiwum]

Polecane posty

Smuggler mi odpisał, ja cię, ale zajefajnie!!!

No właśnie...

O takie reakcje mi chodzi. Mam jakieś dziwne wrażenie, że twoja popularność przerosła biednego Garfielda (w naszym małym gierkowatym świecie oczywiście). Co czujesz mając świadomośc, że młodzież czytając cię chciałaby pisać tak jak ty? To prawie jak autorytet, taki idol dla wrażliwej młodzieży. Nie masz wrażenia, że gdybyś na łamach pisma napisał jakąś cenną uwagę dla czytelników, to przyniosłaby ona spory skutek?

Damianuss napisał:

ehusheushues.

Zachłysnąłeś się?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiedziałem gdzie to umieścić więc piszę tutaj. Pytanie dotyczy tych "darmowych pełnych wersji od UBI" w newsie. Wchodzę na podaną stronkę i co widzę?

:arrow: "NOTE: This game is for US residents ONLY and requires a Ubisoft account which can be created at www.Ubisoft.com!"

Żeby legalnie pobrać te gry muszę mieszkać w Ameryce :/? Czy ja mam coś "nie tego" z angielskim?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiedziałem gdzie to umieścić więc piszę tutaj. Pytanie dotyczy tych "darmowych pełnych wersji od UBI" w newsie. Wchodzę na podaną stronkę i co widzę?

:arrow: "NOTE: This game is for US residents ONLY and requires a Ubisoft account which can be created at www.Ubisoft.com!"

Żeby legalnie pobrać te gry muszę mieszkać w Ameryce :/? Czy ja mam coś "nie tego" z angielskim?

Z tego co mi wiadomo rejestracja jest darmowa ;)

Przecież możesz zaznaczyć, że mieszkasz w USA - i tak tego nie sprawdzają... :lol:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo rejestracja jest darmowa ;)

Przecież możesz zaznaczyć, że mieszkasz w USA - i tak tego nie sprawdzają... :lol:

Wiem, że jest darmowa, bo korzystałem już z File Planet, ale czegoś takiego nie spotkałem, że gra jest tylko dla wybranych. Mogę zrobić tak jak mówisz, ale to już nie to samo, ja muszę mieć wszystko dokładnie i czysto :P.

Pytanie:

Czy za miesiąc będzie starter Heyah w CDA? Tak przynajmniej pisze w newsach :P.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa pierwsza - Widziałem reklamę nowego CDA (9/2007) - pora nadawania niezła bo w czasie kwalifikacji do GP Włoch ale sama reklama jest niczym reklamy proszków do prania czy serwisów sms'owych na komórki. Z resztą nigdy inna nie była - zawsze w ekspresowym tempie co w numerze i jakie pełniaki (bo czas antenowy kosztuje :) ). Nie wiem czy sprzedaż po tym rośnie, ale IMO taka reklama jest jak lokata.

Nie można zrobić czegoś nie tyle odwołującego się do zawartości co do np. grania jako sposobu na rozrywkę, czy mniej pragmatycznych odwołań.

Sprawa druga - ewolucja GameWakera. Ja rozumiem że dochodzą nowe elementy i objętość rośnie, ale ostatnio rośnie on również ze względy na bardziej fantazyjny layout. Zupełnie niepotrzebnie IMO - to co dobre w reckach niekoniecznie dobre w GW. W moim wyobrażeniu powinien być on składany możliwie w jak najbardziej zwartej formie - bez niepotrzebnych grafik na ćwierć strony.

Sprawa trzecia - W recenzji GRAW 2 jest rameczka o fizyce i karcie Aigeia. Dziwi zdanie że redakcja nie mogła sprawdzić jak działa gra na takiej karcie bo nie ma takowej - ja rozumiem że droga i niewiele gier ją obsługuje. Z tego powodu przeciętny gracz jej nie kupi, ale... redakcja "największego czasopisma dla graczy w Polsce" powinna mieć takie ustrojstwo na stanie by móc właśnie tej szarej masie powiedzieć jak gra wtedy wygląda i czy czasem już nie trzeba szukać młotka do skarbonki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tej reklamy - jest straszna! Szkoda waszych pieniedzy na czas antenowy:) naprawde... Moim zdaniem jedna wielka porażka niestety! Chyba mijacie sie z tym jaki cel powinna mieć reklama - bo ona nie ma odstraszać, tak jak wasza mnie osobiście do zakupu zniechęciła. Może lepszym rozwiązaniem byoby zrobić reklamę raz na rok, zamiast np 3-4 razy w roku, ale za to zrobić ja porządnie! Oddać tą sprawę w ręce osób które sie na tym naprawde znają bo tą obecną reklame to wy chyba w redakcji robiliście :P

BTW: Hasło "Cd-action - musisz je... miecz!" jest nagorszym sloganem reklamowym jaki w życiu słyszałem :) boląca prawda, ale szczera

A teraz pytanie do redakcji - co wy tak naprawde sadzicie o tej reklamie? Podoba wam sie?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz pytanie do redakcji - co wy tak naprawde sadzicie o tej reklamie? Podoba wam sie?

Reklama nie jest od tego, zeby sie podobala. Prawda jest taka, ze - o ile nic sie nie zmienilo od czasu, kiedy mialem zajecia z reklamy na studiach (niecale 2 lata temu) - najskuteczniejsze sa spoty, ktore wiekszosc oceniloby jako nudne. Czyli np. takie, gdzie pani kolo pralki zachwyca sie biela bluzki i mowi, ze TO. JEST. NAJLEPSZY. PROSZEK. KUP. GO. NATYCHMIAST. Reklama CDA ma pewlnic role informacyjna (kawa na lawe - co jest w numerze), a nie rozrywkowa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklama nie jest od tego, zeby sie podobala.

>>> Może i nie jest, ale też nie jest od tego żeby odstraszała. Podstawowe pytanie jakie sobie trzeba zadać to takie, czy reklama przyciągnie nowego klienta do zakupu, a nie czy poinformuje wieloletniego fana o tym co jest w numerze... Troche podchodzicie od tyłu do kwestii reklamy.

Reklama CDA ma pewlnic role informacyjna (kawa na lawe - co jest w numerze), a nie rozrywkowa.

No nie do końca... Jedną z funkcji reklamy jest funkcja informacyjna. I to nie główną, ale funkcja ta zajmuje 2 lub 3 miejsce. Najważniejsze jest przyciągnięcie i zachęcenie klienta, a w jaki sposób? To już zależy od producenta reklamy i od tego w jaką grupe społeczną dana reklama ma uderzać.

W przypadku CDA reklama jest skierowana do młodzieży przede wszystkim, a jest ona tak sztywna że bardziej młodzieżowa wydaje się już być choćby reklama maści na reumatyzm!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie do końca... Jedną z funkcji reklamy jest funkcja informacyjna. I to nie główną, ale funkcja ta zajmuje 2 lub 3 miejsce. Najważniejsze jest przyciągnięcie i zachęcenie klienta

Glowny cel reklamy ustala ten, kto ja zamawia.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklama nie jest od tego, zeby sie podobala. Prawda jest taka, ze - o ile nic sie nie zmienilo od czasu, kiedy mialem zajecia z reklamy na studiach (niecale 2 lata temu) - najskuteczniejsze sa spoty, ktore wiekszosc oceniloby jako nudne. Czyli np. takie, gdzie pani kolo pralki zachwyca sie biela bluzki i mowi, ze TO. JEST. NAJLEPSZY. PROSZEK. KUP. GO. NATYCHMIAST. Reklama CDA ma pewlnic role informacyjna (kawa na lawe - co jest w numerze), a nie rozrywkowa.

No chyba przysnąłeś na zajęciach :) To o czym mówisz to najbardziej klasyczne podejście do reklamy, które obecnie traci na znaczeniu. Popatrz na reklamy Plusa, Playa, Pepsi, Coca-Coli gdzie funkcja informacyjna schodzi na drugi plan a reklamuje się idee. Z resztą na podobny temat był felieton SMG w 08/2007. Sposób reklamy dobiera się do produktu i grupy docelowej - o ile więc wspomniana "kawa na ławę" jest skuteczne w odniesieniu do gospodyń domowych o tyle reklama skierowana do młodzieży IMO powinna być trochę inaczej zrobiona.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chyba przysnąłeś na zajęciach :) To o czym mówisz to najbardziej klasyczne podejście do reklamy, które obecnie traci na znaczeniu. Popatrz na reklamy Plusa, Playa, Pepsi, Coca-Coli gdzie funkcja informacyjna schodzi na drugi plan a reklamuje się idee. Z resztą na podobny temat był felieton SMG w 08/2007. Sposób reklamy dobiera się do produktu i grupy docelowej - o ile więc wspomniana "kawa na ławę" jest skuteczne w odniesieniu do gospodyń domowych o tyle reklama skierowana do młodzieży IMO powinna być trochę inaczej zrobiona.

Bunt na pokladzie? :D

A tak serio, to mi reklama odpowiada, jest glowne info i przede wszystkim jest krotka!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklama CDA ma pewlnic role informacyjna (kawa na lawe - co jest w numerze), a nie rozrywkowa.

Dora, rola informacyjna... Po co zatem hasło "CD Action - musisz je... miecz!"? W końcu to jedna z gorszych rzeczy w reklamie...

To pytanie nie do mnie - ja z ta reklama nie mialem nic wspolnego. Nie byla robiona w redakcji, o ile wiem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"CD Action - musisz je... miecz!"

OMG kto to wymyślił, się uśmiałem :lol: :lol: :lol:

To taj jak:

"Domestos musisz nim... telewizor!"

albo

"Coca-Cola musisz ją... zbić!"

:lol: :lol: :lol:

Dziwię się, że coś takiego przeszło, ale cóż każdy ma swój gust :lol: :lol: :lol:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wyście się tak uczepili tych redaktorów za reklame o ile czytałem to nie ich wina że ta reklama tak źle wyszła. Jedyna osoba która pisze odpowiednio o tej reklamie oraz daje dobre pytania jest Rozi. Osobiście uważam że nie wyszłą im ta reklama ale to nie ich wina.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Redakcjo! Czy dałoby sie kiedys (np. na święta) dać jako gadżet długopis CD-Action?

Tak, ja tez podpisuje sie pod tym pytaniem ;) A jesli nie dlugopis, to moze jakies "inne cos", co sie przyda w szkole (i czym mozna zaszpanowac :D).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...