Jump to content

Recommended Posts

LKAvallon

A jaki był Deus Ex jeśli nie steampunkowy...? :unsure::blink: I ja podobieństw zbytnio nie dostrzegam.

A mi się trailer niesamowicie podoba. Fakt, że będzie to FPP podoba mi się nie mniej. Jedyną kwestią pozostaje tylko to, że marka zdaje się być dość porządnym powiewem świeżości, a co za tym idzie, może się po raz kolejny okazać, że w założeniach będzie bosko, a wykonanie położy całość na łopatki :/

Póki co pokładam w tym tytule spore nadzieje.

@down

UPS :P

Link to comment
Share on other sites

Jestem gierką zainteresowany. Steampunk needs more love ;) Osobiście liczę, że w grze będzie więcej Deus Exa niż Bioshocka czy Dark Messiaha. Czekam z niecierpliwością i mam nadzieję, że niczego nie spieprzą po drodzę :)

EDIT

@Rip

Ekhm... Jest różnica między CYBERpunkiem a STEAMpunkiem, don't you think? :P

Edited by Klekotsan
Link to comment
Share on other sites

Poziomy mają być zbudowane jak w serii Thief (przynajmniej w 2 pierwszych częściach). Każda misja to będzie otwarty fragment świata, cała jedna lokacja, ale nie będzie tak, że w każdej chwili będziemy mogli zwiedzić cały świat jak w Skyrim na przykład.

Link to comment
Share on other sites

Steampunk? Viktor Antonov projektantem lokacji? FPP? Arkane Studios? Biorę to! :icon_mrgreen:

Trailer zwalił mnie z nóg. Jest rewelacyjny, choć pamiętając zwiastun Dead Island z osądem wstrzymam się do gameplaya. W każdym razie zapowiada się kawał soczystej produkcji, a przede wszystkim świeże i innowacyjne podejście w obliczu zasypu kotletów i sequelizacji. I want more!

@ lubro - pewnie masz rację, ale Arkane zrobiło rewelacyjnego Dark Messiaha, a wcześniej jakiegoś action-erpega (ponoć fajny), ergo dałbym im szansę, a to, że Bethesda wydaje... phew. Dziw bierze, że to studio ma tyle lat, a dorobili się niewiele, bo dwóch jakichś nieprzesadnie ogromnych tytułów.

Edited by Vantage
Link to comment
Share on other sites

Mnie także trailer zwalił z nóg. Podoba mi się koncepcja gry oraz to, że tak jak w Human Revolution decyduję o tym, czy zabijać napotkanych oponentów, czy bezszelestnie ich minąć. Autorzy są doświadczeni, stworzyli Dark Messiah i Arx Fatalis, grafika też jest w porządku. W dodatku to nowa marka. Będę się przyglądał grze i mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę.

Link to comment
Share on other sites

Dla mnie największym plusem jest to, że to nowa marka. Nowe uniwersum, nowa seria, nowy świat. W końcu! Na dodatek zapowiada się to na połączenie Thiefa i Deus Exa polane odrobiną klimatu z Half-Life'a 2 (totalitarne rządy itp). Miodzio. Życzę twórcom jak najlepiej.

Link to comment
Share on other sites

Ludzie, rozróżniajcie steampunk od cyberpunku. Widziałem jeden trailer Hard Reset a właściwie gameplay i to nie ma nic wspólnego z steampunkiem. Nauczcie się różnicy :P

@down

Blaaaah, ale literówkę walnąłem :P Serio, miałem na myśli zupełnie co innego niż napisałem... ale wtopa...

Link to comment
Share on other sites

@BS

już mieliśmy kończyć dyskusje o 'xpunkach', ale...

skoro hard reset nie ma nic wspólnego z cyberpunkiem, czemu w jednym z ostatnich cda był w zestawieniu najbardziej cyberpunkowych tytułów? nie miałeś na myśli 'nie ma nic wspólnego ze steampunkiem' ]:-> ?

Link to comment
Share on other sites

Miał być rok następnych sequeli, a tu proszę, widać nowe dziecko bethesdy, co poniekąd-przez wzgląd na developera, dobrze rokuje na markę gry. Iście ciekawie się to zapowiada, a najbardziej w trailerze podobało mi się chyba, końcowe "przesunięcie się" do okna. Świetna animacja. Gierka ma klimat thiefa z dodatkiem assasina, szczyptą bioshocka i odrobiną deus exa. Ciekawy miszmasz.

Link to comment
Share on other sites

Nowy wywiad, wydaje mi się, że jest parę nowych ujęć z gry...

Twórcy wyraźnie mówią "Możesz być duchem, przejść całą grą nie zabijając nikogo, nawet główne cele możesz zneutralizować w inny sposób". Lubię to :P Pewnie kiedy już zagram, zrobię jak w Human Revolution - jedno przejście skradankowe, a nowa gra "na Rambo".

Link to comment
Share on other sites

Nowy wywiad, wydaje mi się, że jest parę nowych ujęć z gry...

Twórcy wyraźnie mówią "Możesz być duchem, przejść całą grą nie zabijając nikogo, nawet główne cele możesz zneutralizować w inny sposób". Lubię to :P Pewnie kiedy już zagram, zrobię jak w Human Revolution - jedno przejście skradankowe, a nowa gra "na Rambo".

I bardzo dobrze. Kolejna gra, w której każdy znajdzie coś dla siebie!

Nie wiem skąd się biorą porównania, bo w nowego Deus Ex'a nie grałem. Ale gra FPP, w której pierwsze skrzypce gra magia i broń biała, robiona przez Arkane Studios (które zrobiło najlepsze IMO FPP z bronią białą, łukami, magią i tymi klimatami - Dark Messiah of Might & Magic), do tego gość, który zaprojektował halflajfowskie City 17 :)

Miodzio. Tylko obawiam się, czy Bethesda nie zacznie moczyć palców w Dishonored...

Link to comment
Share on other sites

No, takiego rodzaju zapowiedzi właśnie się spodziewałem :D Dowolność w dojściu do celu oraz sposobu jego zabicia brzmi bardzo fajnie i przywodzi mi na myśl Hitmana gdzie też gracz mógł przeć do przodu wyrzynając wszystko po drodze albo finezyjnie np. spuścić ofierze żyrandol na łeb. Dodać do tego nadnaturalne zdolności, widok z pierwszej osoby i zaczynam odczuwać drobny hype ^_^

Link to comment
Share on other sites

W trailerze niepokoi mnie tylko jedno: najpierw widzimy jak bohater skrada się i skacze po dachach by broń boże go nie zauważyli... ale gdy dochodzi do bezpośredniej konfrontacji, wszyscy padają jak muchy. Wiem, że to tylko trailer, ale wiele mówi o idei rozgrywki i zapowiada się na powtórkę błędów z ACII. :sad:

Link to comment
Share on other sites

Gra się pięknie zapowiada. Uwielbiam klimaty steampunku i różne drogi przejścia poszczególnych misji. A, i małe pytanie: czy to będzie taki mały sandbox czy też od misji do misji?

PS: Czy tylko ja zauważyłem że bohater na trailerze wbija sztylet strażnikowi w prawe ramię, a wyciąga z lewego?

Link to comment
Share on other sites

Ja mam nadzieje na porządne skradanie. Gdy słyszę Thief/Deus Ex to nie mam na myśli tylko różnych wariacji cyberpunku i steampunku, ale też skradanie, które było bardzo istotne dla obu serii, mam nadzieje, że jakoś się przyjmie i tutaj, choć te bajery pokroju manipulacji czasem wskazują bardziej na agresywną rozgrywkę.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...