Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Roberto171

XBOX360-co i jak

Polecane posty

Przymierzam się do kupna tejże, wymienionej w temacie konsoli. Jednak jako rasowy pc-towiec nie znam się na tym zupełnie, więc mam kilka pytań. Przeglądając aukcje na allegro(raczej nie mam zamiaru tam kupywać, sprawdzałem tylko co w trawie piszczy) natknąłem się na kilka wersji konsoli.Zatem, czy wielkość dysku ma tak duże znaczenie? Widziałem chyba najpopularniejszą wersję slim+dysk 250gb, ale też dużo tańszą wersję "zwykłą" z dyskiem bodajże 30gb? Plus, czy ta wersja slim, poprawia jakoś wydajność lub jakość?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Każda konsola ma TĘ SAMĄ moc - każda odtwarza gry tak samo wydajnie :)

2) SLIM to wersja "najnowsza" ogólnie zrobiona w troszkę mniejszym procesie technologicznym i cichsza ale działa tak samo jak wcześniejsze.

3) Upoluj wersję z dyskiem minimum 60gb bo warto zgrywać płyty na dysk (instalować jak kto woli to nzaywać) bo daje to często szybsze doczytywanie itd :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie X360 slim w wersji 4gb jest zupełnie nieopłacalny - jedyny plus to to, że jest tani (sam takiego mam, ale potem dokupiłem dość tanio dysk 250gb). Gra zgrana na dysk działa płynniej i widać sporą różnicę. 30gb to trochę mało - tak pi razy drzwi to zgrasz kilka dem + może z 3-4 gry i tyle. 60gb i w górę to chyba najbardziej rozsądne rozwiązanie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dysk 120GB i to moim zdanie mało, na twoim miejscy brałbym wersję 250GB. Daję to możliwość posiadania naprawdę dużej kolekcji gier, dem, DLC, trailerów itp. Do tego gry zgrane na dysk szybciej się wczytuję, maję lepsze teksturki, mniej elementów się doczytuje, (czasami) unika się zmiany płyt w czasie gry no i sama konsola działa ciszej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników