Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

lukas126p

Poskładać laptopa...

Polecane posty

Chciałbym złożyć sobie laptopa. Ponieważ nie odpowiadają mi modele z półek sklpowych.

W temacie się nie znam. proszę o polecenie mi dobrych podzespołów procek 6 rdzeni 1gb karty ddr5 płytę pasującą do tego i całą resztę z monitorem 17" w granicach 3tys. zł. (o ile to możliwe)

Jak wspominałem w temacie jestem zielony

więc pytam czy do laptopa można założyć

procesor ze zwykłego pc np:AMD FX-8150

lub z wbudowaną kartą AMD A8 X4 3870 ?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry pomysł, jak chcesz składać kadłubka to jedynie na budzie Compal FL90, bo najprościej. Ale tutaj jak sam widzisz porady raczej nie dostaniesz, radzę spytać na forum nhl.

@tomsto100 - on chyba nie chce składać go od podstaw, tylko skorzystać z gotowych komponentów - jest ich dużo na Allegro.

Jedyne laptopy jakie można konfigurować pod kontem podzespołów dowolnie to laptopy alienware

W MSI da się też wymienić procek, kartę, ram, matrycę i dysk, nie wiem czy we wszystkich modelach, czy w wybranych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyć laptopa się da. Ostatnio na ebay'u widziałem taką opcję. Kupujesz mianowicie "barebones" czyli po prostu obudowę z ekranem, często też są z kartą graficzną od HD5870M aż po HD6990M. Te obudowy są od marki "CLEVO", niestety są to modele ze starszą płytą główną więc jest to starsza generacja intelów które trzeba zakupić samemu. Od intel core i3 aż po i7, gdzie najlepiej kupić model intel core i7 920XM ponieważ wpisuje się nawet dobrze w obecne generacje intelów. Do tego dokupuje się RAM, kartę wifi, dysk twardy i tyle.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach