jasiekz1 Posted March 17, 2012 Report Share Posted March 17, 2012 Witam, zamówiłem już części do nowego kompa ale zastanawiam się czy zasilacz który zamówiłem je pociągnie i czy starczy jak wszystko będzie hulać na maxa i ewentualnie po oc a oto podzespoły: procesor płyta główna pamięć dysk 1 dysk 2 napęd grafika obudowa a oto zasilacz http://www.morele.net/zasilacz-thermaltake...75mpceu-406676/ pytam gdyż naczytałem się trochę opinii o tym jak to łatwo można spalić cześci a potem przeglądałem kilka kalkulatorów pokazujących ile mocy potrzeba na wszystkie podzespoły i trochę się martwię więc porszę o pomoc i wyrozumiałość gdyż nie jestem jakimś znawcą tylko laikiem w tej kwesti Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaelDorren Posted March 17, 2012 Report Share Posted March 17, 2012 Pociągnie z dużym zapasem, nie masz co się obawiać. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yojc Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 Jw. - pociągnie bezproblemowo. Od biedy by pociągnął zestaw z 2x GTX560Ti. A co do zestawu - zastanowiłbym się nad wzięciem SSD Crucial CT064M4SSD2. Link to comment Share on other sites More sharing options...