Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

jasiekz1

Rozwiązany: Pytanie o części i moc zasilacza

Polecane posty

Witam,

zamówiłem już części do nowego kompa ale zastanawiam się czy zasilacz który zamówiłem je pociągnie i czy starczy jak wszystko będzie hulać na maxa i ewentualnie po oc

a oto podzespoły:

procesor

płyta główna

pamięć

dysk 1

dysk 2

napęd

grafika

obudowa

a oto zasilacz

http://www.morele.net/zasilacz-thermaltake...75mpceu-406676/

pytam gdyż naczytałem się trochę opinii o tym jak to łatwo można spalić cześci a potem przeglądałem kilka kalkulatorów pokazujących ile mocy potrzeba na wszystkie podzespoły i trochę się martwię więc porszę o pomoc i wyrozumiałość gdyż nie jestem jakimś znawcą tylko laikiem w tej kwesti

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za opinie i pocieszenie że nic nie spalę w kompie, co do zasilacza to mam jeszcze jedno pytanie czy posiada on jakieś zabezpieczenie przeciw "spaleniu" pozostałych podzespołów??

a co do dysku ssd to jest to jedyna część której jeszcze nie zamówiłem gdyż czekam na dopływ gotówki, pytanie czy jest różnica między tym intelem a crucialem który yojo2 polecił, gdyż biorąc pod uwagę specyfikację produktu to ten intel ma wyższe wartości odczytu i zapisu, pytanie czy to tylko ściema producenta a jak jest w rzeczywistości, bo ceny obu dysków są podobne gdyż znalazłem ten dysk intela w proline za 379 zł a ten crucial z tego co pamiętam to na morele stoi 376 zł, więc czy chodzi o cenę czy parametry, czy może o cos innego??

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Crucial to po prostu bardziej sprawdzona konstrukcja. Ten Intel to jak się nie mylę nowa seria na kontrolerach SandForce, i o ile raczej nie będzie z nim problemów jako takich (choć inne dyski z SandForce bywały problematyczne), to charakterystyczną cechą dla SF jest zawyżanie podawanych przez producenta transferów.