Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Siboth

Karta Graficzna do 200 zł

Polecane posty

Cześć moja karta graficzna się zepsuła (nVidia GeForce 7600 GT) i chce kupić nową kartę (najlepiej nową, ale jeśli trzeba kupie używkę) graficzną do 200 zł jakaś żeby do gier była dobra, parametry podam niżej, jeśli by czegoś zabrakło to piszcie.

Procesor: Intel Core 2 Duo E6400 2.13 GHZ

Zasilacz: Mode Com FEEL ll-400 ATX 400W

Pamięć RAM: 2GB

System Operacyjny: Windows XP 32 bit

Płyta Główna: Gigabyte Technology 945G-S4

jakbym podał źle jakieś informacje, to piszcie bo jestem zielony w tych sprawach

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że nie trudno znaleźć winnego zamieszania - "zasilacz" również nadaje się do wymiany.

Dla przykładu:

http://allegro.pl/fortron-fsp350-60-hln-wr...2174719006.html

http://allegro.pl/asus-ati-radeon-4850-512...2202678262.html

Porządny zasilacz + dużo lepsza od poprzedniej karta graficzna.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprzednia karta miała 6 lat i poszły pamięci w niej chyba, tak mi gościu z serwisu przynajmniej mówił, bo są takie paski zielone na ekranie gdy coś robię, a jak zainstaluje sterowniki to blue screen sie robi i muszę je odinstalować w trybie awaryjnym. Ten gościu mi powiedział żebym sobie kupił Geforce'a 210 za 150 zł u niego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to bym chciał coś ze sklepu bo z Allegro to u mnie tak średnio. To nie musi być jakaś dobra karta, tylko taka która by mi wystarczała do Call of Duty MW 2, Counter strike i właśnie nie znam się na kartach i nie wiem jaką

+ ja nie dysponuje dużym budżetem, i chciałbym żeby to było nie więcej niż 200 zł ponieważ tylko tyle mam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach