Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Chimaira

Mam pomysła na grę...

Polecane posty

Tytuł: Na razie brak

Jakie platformy: PC, XBOX 360

PEGI: 12 ( z odpoweidnim pathem 18)

Typ lokalizacji: Polska

Multiplayer: Tak

Gatunek: RPG Akcji

Czasy: 1647

Miejsce: tobago

Fabuła: Mogę powiedzieć tylko tyle, że wcielamy się w młodego polskiego szlachcica uciekającego przed wojną... Mam nadzieję że ktoś zainteresuje się moją grą, dlatego jeszcze nie ujawniam fabuły.

Ogółem ma to być klimatyczny erpeg ze sporą dawką humoru, historii i fantazji, bez miejsca na nudę. Tobago w rzeczywistości jest piękną wyspą, a dokładnie odwzorowane ( i nieco odpicowane) będzie wspaniałą lokacją. Co o tym sądzicie? :smile:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytuł: Nie mam na niego za bardzo pomysłu niestety.

Gatunek: przygotówka kryminalna w widoku FPP (jak Penumbra)

Czas akcji: czasy współczesne

Główny bohater: Osoba w wieku studenckim. Gracz ma możliwość wyboru płci bohatera, co wpływa trochę na rozgrywkę (ścieżki dialogowe, podejście postaci napotkanych do bohatera itp.). Może nam pomagać grupa eksploratorów (wyjaśnienie w fabule) i redaktor jakiejś gazety.

Świat gry: Dolny Śląsk, ze szczególnym uwzględnieniem Gór Sowich i okolic

Fabuła gry: Bohaterem gry jest osoba mieszkająca w Warszawie. Cała historia zaczyna się w momencie, gdy po usłyszeniu dzwonka do drzwi znajdujemy na wycieraczce list z pogróżkami adresowanymi do naszego brata, który aktualnie przebywa z kilkoma przyjaciółmi w Górach Sowich, gdzie chcą spenetrować nowo odkrytą sztolnię kompleksu "Riese". Możemy go ostrzec w czasie rozmowy przez telefon, jednak nie bierze on sobie tego do serca. Kilka dni później dowiadujemy się, że zginął w "wypadku" motocyklowym, gdy wracał z miasta do obozowiska.

Naszym celem jest wyjaśnienie, kto stoi za śmiercią naszego brata. Podpytujemy więc miejscowych, analizujemy stare dokumenty, mapy itd. Między konkretnymi lokacjami (np. wioskami) przemieszczalibyśmy się na motorze, natomiast na miejscu mielibyśmy pełną swobodę ruchu.

Mogłyby pojawić się również ucieczki przed Strażnikami (ludźmi pilnującymi tajemnic kompleksu), może jakaś strzelanina. Jednocześnie istniałoby kilka zakończeń (rozwiązanie sprawy, wyprowadzenie w pole albo... śmierć bohatera) i różne drogi do nich prowadzące. W czasie jednego przejścia gry mogłyby np. zostać miejsca, których nie odwiedziliśmy, osoby, z którymi nierozmawialiśmy, zdarzenia, w których nieuczestniczyliśmy. Pozwalałoby to przejść grę kilka razy bez większego poczucia deja vu.

Fabuła jest zarysowana szczątkowo, wiem, ale gdyby zajęli się nią odpowiedni ludzie, to chyba mogło by coś z tego wyjść.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytuł: nie mam pomysłu

Gatunek: Action RPG

Czas akcji: Bliżej nie określona przyszłość

Główny bohater: Jeśli chodzi o głównego bohatera dla fabuły są nimi: Doktor który pomaga nam swymi dziwnymi wynalazkami oraz szalonymi pomysłami (typu przenośna wyrzutnia bomb jądrowych o wadze 250kg [co rozwali pół Manhattanu o ile nie więcej {jestem kiepski z fizyki}] i opcją detonacji tuż obok klawisza "odpal") oraz nasz żołnierz trochę sarkastyczny naprawdę bardzo arogancki i skuteczny (przynajmniej w walce z robotami).

Miejsce akcji: Prawie cały świat

Fabuła: Po katastrofie ze sztuczną inteligencją i bombami atomowymi świat stał się opustoszały i tylko parę osób przeżyło. Niestety (a może na szczęście?) liczne wybuchy spowodowały ruch płyt tektonicznych i wszystkie kontynenty zbiły się w całość (dla nie wtajemniczonych zwaną Pangeą). Nasz kochany doktor jednak ma plan. Za pomocą paru rzadkich minerałów może stworzyć wehikuł czasu. Oczywiście my mamy po nie wyruszyć a w czasie podróży (uwaga!) po bez granicznym świecie (no prawie nasze uzbrojenie waży tyle że nie pływamy dłużej niż 2 minuty co uniemożliwia pływanie hen daleko w oceanie) który będzie miał wszystkie możliwe strefy i czasy (np. w himalajach zimno ale na byłych wyspach kanaryjskich (będących blisko swej strefy klimatycznej) wciąż ciepło). Poznamy przy okazji wiele nowych postaci które będą nam zdradzały o kolejnych zdradach i wielu, wielu innych rzeczach...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa gry:Hmmmm...może BomBox:D

Gatunek gry: Strategia/rpg/akcja

PEGI:A kto ich tam wie?

Czas akcji: Powiedzmy 2100

Główny bohater: Szef,szycha,pryncypał,organizacij o nazwie Mroczne iskierki popielnej zagłady!ŁIIII!!!

Towarzysze:Najemnicy

Świat gry: Postapokaliptyczny Steampunk.To nie żart!:D Troche zacofany a zarazem w niektórych dziedzniach lepszy technologicznie,czyli:Karabiny w stylu ak-74,jetpacki,sterowce,pierwsze auta,komputery o mocy obliczeniowej pierwszych amig,miecze,magia,budyniki najwyżej 5 piętrowe,no i elektrycznośc.Powiedzmy lata 20,ulepszone o magie...no moźe jescze jetpacki:D.

Fabuła gry:Coś jak seria UFO.Budujemy bazy,szkolimy wojsko,kierujemy operacjami,robimy badania.Dla fanów fps możliwośc wejscja w żołnierza i postrzelania troche:D.Dobra to miała być fabuła,oto ona:Wojna atomowa znisczyła swiat,pozostały jedynie niewielkie osiedla,miasta chronione poteznymi tarczami magów(Coś jak bariery z gothiców),podziemne schrony,itp,itd.My zostajemy przywódcą niewielkiej organizacji (Nazwy jescze nie wymysliłem a ta z GB to żart) mającej na celu zwładnięcie,odbudowanie,itd swiata/em.Zyjący świat tak jak w Falloutach.

Rasy: Człowiek,Ork,Mutant,Krasnolud,Elf,Gnom,Robot(-100 do charyzmy;D) oraz wszystkie mieszanki pokroju półelf,cyborg.

Inne: Skojarzenia ze starymi RPG pokroju Fallout oraz Arcanum jak najbardziej wskazane.Będzie wbudowany edytor oraz edytor broni(Spore dla biednych;))podoby do tego z pimpmygun(taka gra sieciowa).Nie to że zamierzam ją tworzyć ale pierwsze obrazki w załącznikach.

Aj zapomniałęm dodać że częstą praktyką bedą bronie samopały(czyli robione,,po domowemu")

post-67050-1282590247_thumb.jpg

post-67050-1282590326_thumb.jpg

post-67050-1282590415_thumb.jpg

post-67050-1282590432_thumb.jpg

post-67050-1282590520.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka moich wstępnie opisanych pomysłów:

#1

nazwa - BIAŁE DUCHY

gatunek - FPS

czas akcji - niedaleka przyszłość (rok 2025)

bohaterowie - trzech żołnierzy sił specjalnych z oddziału specjalizującego się w działaniach arktycznych (zimowych)

świat gry - zimno, biało, cicho, pusto czyli specyficzny klimat arktyczny -> Grenlandia

fabuła (i reszta) - znajduje się TUTAJ

> Moja odpowiedź na Snajpera od CI :icon_smile: . O potencjale zupełnie większym niż tamta gra.

#2

nazwa - LANDING ZONE: SEABORNE

gatunek - strategia (RTT)

czas akcji - niedaleka przyszłość (rok 2016 - jeden z wariantów)

bohaterowie - dowódcy poszczególnych formacji bojowych

świat gry - gorąco, wilgotno czyli klimat tropikalny -> Filipiny

fabuła (i reszta) - znajduje się TUTAJ

> Coś pomiędzy 9 Kompanią a World in Conflict. Mógł to być "polski WiC" ale prawdopodobnie nie będzie :sad: .

#3

nazwa - LITTORAL WARFARE

gatunek - arcade/zręcznościówka

czas akcji - obecnie

bohaterowie - gracz jako dowódca szybkiego okrętu bojowego

świat gry - (początkowo) tropiki, raj na ziemi, czyli Bahamy

fabuła - tu nie chodzi o fabułę tylko o dobrą zabawę

(skojarzenia z serialem "Grom w raju" jak najbardziej tylko nie do końca :icon_wink: )

więcej znajduje się TUTAJ

Odpowiedź na zapowiedziane w tym roku Apache: Air Assault, HAWX 2 i Ace Combat: Assault Horizon.

Zachęcam do przeczytania opracowań i skomentowania tych pomysłów.

Jak opisze kolejne pomysły to też tutaj je wrzucę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytuł: Na razie brak, ale coś wymyślę :)

Gatunek: Action RPG

Czas i miejsce akcji: Polska 2012 roku

Bohaterowie: Grupa uczniów z polskiego liceum

Fabuła: Owi polscy licealiści podczas jednej z lekcji zauważają trzy Ka-50( rosyjskie helikoptery bojowe) i żołnierzy zjeżdzających z helikopterów po linach. Nadeszła zagłada, III wojna światowa! uczniowie mają kilka minut aby się wydostać lub obronić. Wszytko w tej grze zależy od gracza, każda decyzja zmieni bieg historii.

Rozgrywka:Tworzymy naszą postać i przez kilka( no kilka, circa about 3 godziny) minut poruszania się po liceum uczymy się podstaw gry.Na zajęciach modelarskich poznajemy system tworzenia broni, przypominający klocki LEGO(z posiadanych elementów mamy stworzyć działającą broń). Możemy zerwać się z lekcji aby wybrać inny samouczek np. uciekamy z modelarni aby w domowym ogródku potrenować strzelanie pistoletem ASG. Możliwości jest mnóstwo, ale trzeba wybrać.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa gry:

King of pain

Gatunek gry: RPG/zręcznościowa

Czas akcji:

akcja gry dzieje sie w fantastycznej rzeczywistości wzorującej się na wczesnym średniowieczu lub późnej starożytności

Główny bohater&towarzysze:

Dwie główne postacie to:

Koxrodd - szpieg imperium Torijskiego, jest honorowym wojownikiem, wzorem dobra.

Devolys - Wygnaciec z Boskiego edenu. mroczne alter ego Koxrodda. Zabójca chodzący własnymi ścieżkami szukający zemsty za wcielenie go w swoje ludzkie przeciwieństwo.Szuka za to zemsty podróżując do pałacu Boga Krwi.

Świat gry:

Kontynent Royrossd to targana wojnami między trzrema krajami ogromna wyspa. Na południu Wielkie Cesarstwo Krwi rządzone przez samego Royugra - boga krwi toczy wojnę z Llomepą, państwem twardych górali i zdyscyplinowanych palladynów. Po środku konfliktu stoi Torija podzielona na dwie główne państewka. Pierwsze to Imperium Torijskie będące po stronie piaskowych równin Wielkiego Cesarstwa Krwi, zaś drugie to zjednoczona republika Torijańska będąca kupieckim państwem do tej pory neutralnym.

Fabuła gry:

Koxrodd to syn niewolnika z Cesarstwa Krwi zbiegły do Llomepy wychowany przez palladyna. Gdy wyrósł król Borivv dałmu prace w wywiadzie.Teraz mieszka w Imperium Torijskim, a jego zadaniem jest rozpoczęcie buntowniczej inwazji na owy kraj w skutek czego Llomepa zagarnęłaby ziemie tego państwa, skrawki Cesarstwa i skłoniłaby republikę do sojuszu. Nie tak prędko jednak. Jest jeszcze Devolys. Upadły anioł zesłany na tułaczkę po ziemi. Chce się zamścić na Bogach więc podejmuje próbę zabójstwa Royugra - boga krwi. Jako jeden z ośmiu szatanów Devolys musi zabijać by żyć, więc w każdym mieście zatrudnia się jako płatny zabójca. Oczywiście są oni swoimi alter egami więc w końcu staniemy przed wyborem: zabójca czy palladyn.

Inne : nic (rzeczywiście ją oblężam)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nigdy tego nie zrobię, ale dobra :happy: .

Nazwa gry: Ciągle myślę, może "Vampire Slayer" (Kiuketsuki no Sureia)

Gatunek gry: Action RPG

Czas Akcji: Z grubsza nieokreślony. Wprowadzam datę 1826. W szerokiej koncepcji wygląda to tak: Jest to poniekąd czas dominowania w transporcia kolei, a reszta to oczywiście konie, powozy, dyliżanse itp. ( w pewnym sensie epoka industrialna).

Świat gry: Kontynent Haragad, dokładniej Królestwo Ort i graniczące z nim Księstwo Irgar. Są także otaczające kontynent wyspy, a akcja gry zaczyna się właśnie na jednej z nich - Sotor.

Fabuła gry: W wyniku wojny główny bohater zostaje siłą wcielony do armii i bierze udział w odbiciu wybrzeża. Jako jeden z niewielu, którzy przeżyli porażkę, zostaje uznany za dezertera i musi uciekać przed ścigającymi go łowcami nagród i królewskimi gwardzistami. W końcu jednak odkrywa, że istnieje inny powód pościgu niż dezercja.

Główny bohater: Niejaki Tony Knightwalker, chłopak ze wsi, taki troszkę "inny" (traktowany jak Naruto z podobnego powodu).

Umiejętności bohatera: Hmm... Trudno powiedzieć. Tony na pewno będzie się umiał posługiwać mieczami, ale nie zabraknie też miejsca na coś dalekosiężniego i krwawe "speciale". To ostatnie to właściwie coś co zdobywamy na 15% gry i jest to coś, czego nie powinni oglądać mniej doświadczeni gracze. Te speciale umożliwia coś w rodzaju Devil Trigger, a raczej alter-ego głównego bohatera (nie bez powodu pewien pustelnik nazywa go "Legion").

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie tylko mam pomysł, ale od pewnego czasu skutecznie go realizuję.

Tytuł gry to ATOM i ma jedną wadę... trudno ją opisać w kilku słowach. Poza tym drobnym mankamentem gra jest idealna. Oferuje niebanalną, wciągającą rozgrywkę, pozwalającą zarówno wykazać się sprytem, jak i rozgrzać szare komórki. Świat jest nowatorski, fabuła intrygująca, a styl spójny i estetyczny. W grafice wykorzystano nowoczesne efekty, w tym deferred rendering (pozwala umieścić na scenie niemal nieograniczoną liczbę świateł), depth of field (symulacja małej głębii ostrości), emissive glow (efekt poświaty) i variance shadowmaps (miękkie cienie teksturowe).

A jeśli nawet świat nie doceni wyżej wymienionych - oraz pozostałych - atutów gry, mocno liczymy chociaż na nagrodę w kategorii "najładniejsze sześciany w historii gier komputerowych".

Za rok do kupienia na Steamie. Ale nie czekajcie - nie jesteście na to gotowi.

Zachęcam do obejrzenia trailera/teledysku z aktualnej wersji gry:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nieźle. Jednak faktycznie nie jestem pewien, czy świat jest gotów na kulką do której jak rzepy przyczepiają się jakieś kwadraciki. :) Grafika nie prezentuje się jakoś strasznie oszałamiająco (ja poszedłbym raczej w konwencję prezentowaną przez Geometry Wars, może nieznacznie zmodyfikowana, bo chyba lepiej by to pasowało do tego projektu), ale całość wygląda na kompletną i grywalną, więc można to wybaczyć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie tylko mam pomysł, ale od pewnego czasu skutecznie go realizuję.

Super Mimizu. Wiem ile tak naprawdę dzieli człowieka od pomysłu do realizacji - jest tego więcej niż się przeciętnemu twórcy wirtualnych gier śniło :)

Mój szef zawsze mi powtarza - "pomysły są tanie - liczy się egzekucja".

Ty właśnie dopełniasz egzekucji, czyli tego co istotne w "pomyśle na grę".

Powinszować. A opinie o grze moją znasz :)

Pozdrawiam!

Jarek

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa gry: Projekt: G.U.Ł.A.G.

Gatunek: Przygodówka

Czas akcji: 12 grudnia 1940 - 1 stycznia 1942

Główny bohater&towarzysze: Postacią grywalną jest Siergiej nieznany z nazwiska oznaczony numerem 2078 34. Jest on z zawodu detektywem. Reszta to inni więźniowie oraz radzieccy żołnierze. I przede wszystkim tajemniczy 1034 33.

Świat gry: Świat rzeczywisty, Syberia, Rosja.

Fabuła gry: Główny bohater Sergiej, detektyw zostaje osądzony przez rosyjski sąd wojenny o współpracę z aliantami. Trafia za to do gułagu na syberii. Oprócz przymusowej pracy przy obozie trafia on w tarapaty. Kilka tygodni po zesłaniu przypadkowo jest świadkiem makabrycznej sceny. W sąsiednim bloku więziennym zostaje zamordowana kobieta wraz z dziećmi przez innego więźnia. Wtedy uruchamia się zmysł detektywistyczny Sergieja i próbóje dociec czemu tak się stało. Po drodze jest znowu świadkiem mordu na niewinnych ludziach przez tego samego więźnia. Zadziwia go brak jakiejkolwiek kary dla mordercy. Okazuje się że więzień-morderca oznaczony numerem 1034 33 jest opłacany przez KGB i pozbywa się "niewygodnych osób" w gułagu. Kiedy KGB odkrywa że Sergiej bada tą sprawę docieka aby go zabić. Wczasie kiedy są fałszowane dowody w sprawie odkrycia mordów. Sergiej odkrywa tajemny tunel prowadzący do wyjścia z gułagu. Lecz tunel zawiera coś jescze i tu się kończy gra.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moi drodzy koledzy chciałbym wam zaprezentować gotową grę mojego autorstwa :)

Gra nazywa się Galactic Portal i jest platformówką w 2D. Gra została ukończona i jest moją pierwszą oficjalną grą :P

Polega ona na jeżdżeniu na kosmicznej desce Stickmanem, którego celem jest zdobywanie kryształów na różnych planszach(planetach) w jak najszybszym czasie(Znaczy w ciągu 10 minut) :]

W grę włożyłem dużo wysiłku. Jest ona robiona w edytorze klikowym. Stworzyłem także dla sprawdzenia w 1 dzień grę o CD-Action kiedy miałem 11 lat. Gra polega na zebraniu Cd-Action które zostały porozrzucane po biurze. Mamy kilka postaci z redakcji do wyboru. Gra posiada 1 lvl i jest robiona na szybko więc nei oczekujcie zbyt wiele. Jeżeli gra sie spodoba mógłbym nieco poprawić ją graficznie i wyeliminować bugi. Pozdrawiam i zamieszczam linki do obu gier:

Galactic Portal : http://fg.lamberski.com/gra/galactic-porta...ia-wersja-10215

CD-Action Game : http://www.f4a.eu/index.php?p=8381

Lub

http://www.sendspace.pl/file/8cfe790c27c6b9507755ff5s

Galactic Portal Screeny(Niestety screeny niewyraźne ;/ Ale zapewniam że gra w praktyce wygląda stokroć lepiej ;] ) :

post-67416-1297095663_thumb.png

post-67416-1297095674_thumb.jpg

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że sporo tutaj dobrych pomysłów na fajne gry ;] Pozwólcie by ten skromny skryba dorzucił swoje 3 grosiki:

Nazwa Gry: (W zasadzie byłby to mod do Obliviona - na dobry, prosty początek) Star Warrior

Gatunek Gry: Oczywiście mod do Obliviona :) W zależności od odzewu może to być pojedynczy chain quest lub rozbuchany dodatek!

Fabuła Gry: Generalnie nie chciałbym zdradzać zbyt wiele ;] Aczkolwiek zarys przedstawię:

Wszystko zaczęło się niewinnie. Khajitka imieniem Rakshasa zaczepiła mnie w dzielnicy portowej Imperialnego Miasta. Pomimo usilnych próśb, nie dała się przekonać, by mnie zostawiła w spokoju. Zrezygnowany, pozwoliłem jej przedstawić garstkę "artefaktów" które miała na sprzedaż. Moją uwagę zwrócił spory talizman, powyginany i noszący na sobie smoliste plamy. Za "zaledwie" tysiąc sztuk złota nabyłem przedmiot chroniący mnie przed złymi mocami, a nawet śmiercią. Spod brudu spoglądał na mnie wizerunek uskrzydlonej czaszki w czerwonym kapturze... Od tamtego momentu, a być może kiedy spotkałem Tabithę, moje życie i poglądy zostały postawione do góry nogami. Rzeczy nie z tego świata, wykraczające poza najgłębsze zakamarki Oblivionu - lub jak go zwą "Warp'u" - zmusiły mnie do nadludzkiego wysiłku. Gdyż nie tylko gasnący Smoczy ogień zwiastował koniec Cyrodill. Nie. Prawdziwe niebezpieczeństwo skrywała czerń nocy...

Inne: Dla tych którzy nie dopatrzyli się nawiązania ;] Zamierzam powiązać świat Warhammera 40.000 ze światem The Elder Scrolls. Brzmi trochę jak herezja, trochę jak ciekawy pomysł - ale w całości jest to unikatowe przedsięwzięcie :P Znakomita część historii już jest wymyślona... Brakuje jedynie kilku modeli, być może dźwięków i oczywiście dialogów, by stworzyć naprawdę wartościowy mod :) Trochę już poskryptowałem, ale zamierzam się w pełni skupić na ulepszaniu historii, "ożywianiu postaci" - stąd mój apel o pomoc :D O więcej informacji możecie śmiało pytać na privie bądź moim domowym forum w profilu :) Zapraszam!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa gry: Shadow-Demon przebiegły do bólu zębów(tytuł roboczy)

Gatunek gry: Przygodowa/Akcji/Zręcznosciowa

Czas akcji: Okolice średniowiecza

Główny bohater: Syn "Wielkiego Złego" Shadow

Świat gry: Ogromna kraina Vexy zniszczona wojnami

Fabuła gry: Świat Vexy, zostaje powoli zniszczony- Ludzie niszczą wszystko dookoła siebie w celu całkowitego podboju.Ich zachowanie nie podoba się bogom:

Vexie-władczyni świata, władającej mocą zycia i deszczu

Rausowi-władcy siły, posiadającego moc ziemi

Kaosowi- władcy lasów, posiadającego moc roślinności

Burnoxowi-władcy wulkanów, posiadającego moc ognia.

Istnieje jeszcze jeden bóg-zwany "Wielkim Złym".Chciał zaimponować Vexie pokonując ludzi.Jednak nikt nie zwrócił na niego uwagi podczas bitwy i został stratowany

przez ogromnego trolla. Normalnie wróciłby do życia, jednak był panem zła i ciemności i wszyscy uważali go za przyczynę wojen. W dodatku zginął w tak żałosny sposób

i bogowie postanowili go odesłać do "Wiecznych Podziemi". Po wielu latach z Podziemi wydostał się nieznany nikomu Shadow- syn "Wielkiego Złego". Ojciec trenował

go w każdy możliwy znany sobie sposób. Shadow jednak wiedział, że sam nie uwolni go z Podziemi. Więc udał się do bogów. Oni natomiast stwierdzili, że Shadow będzie

jeszcze mroczniejszy i bardziej zły od "Wielkiego Złego" więc postanowili go dosłownie zrzucić na ziemię. Upadek był bardzo długi, bogowie mieli swą siedzibę na ogromnej

górze zwany "Górą Blasków i Cieni", która sięgała gwiazd. Po tak długim upadku Shadow stwierdził, że najpierw ubije bogów z pomocą ludzie, którzy zniszczą wszystko co

się da, a potem wyrżnie w pień ludzi przy pomocy skradzionej bogom mocy.

.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa gry: Brothers - Free world.

Gatunek gry: TPP/FPP/Akcja/Zręcznościówka/Skradanka/Samochodówka.

Czas akcji: Lata współczesne, rok gdzieś 2015.

Główny bohater i towarzysze:

Bohaterami są tytułowi "Bracia" - nie są to bracia z jednej matki, tylko hmm tzw. klan czy stowarzyszenie. Najpierw ich omówię, a w opisie gry co ich to stowarzyszenie robi.

Pierwszym bohaterem, jest - Drake, założyciel "Braci". Jest energiczny, lubi wyzwania i wszystko co jest związane z ryzykiem.

Drugim bohaterem gry, jest - Black, nie znosi Techno-Copów, jest hakerem i lubi szybkie samochody.

Następny bohater to - Carl, jest technicznym klanu "Brothers" w swojej pracowni, buduje skomplikowane wynalazki.

I ostatni - Blooder, fascynują go tajemne sztuki walki "Ai-Xo" i jazda na deskorolce.

Świat gry:

Jest rok 2015, cały świat opanowała firma Techno-Cop, która "zapewnia" bezpieczeństwo.

Jednak prawdziwym celem Techno-Cop, jest stworzenie z ludzi armii robotów, która opanuje świat. Na całym świecie są zamieszki, ludzie walczący z policją Techno-copów. Wszyscy ludzie chowają się w swoich mieszkaniach bo boją się o swoje bezpieczeństwo. Dzięki zaawansowanej technologi, ruch oporu ma niewielką przewagę nad Techno-copem, ale to i tak im nic nie daje. Na powietrze wychodzą tylko śmiałkowie, więc większość miast jest prawie pusta.

Fabuła gry:

Ruch oporu dzieli się na wiele klanów, jednym z nich jest właśnie klan "Brothers".

Klan Brothers ma za zadanie walkę z Techno-copem w celu wyzwolenia świata z rąk tajemniczej firmy. Drake,Black,Carl i Blooder uprawiając "parkoura" skaczą po budynkach i walczą z techno-copem oraz pomagają innym gdy ich pomoc jest potrzebna.

Wypełniają również zadania zlecone przez główny klan ruchu oporu - The Masters.

"Bracia" podróżując po całym świecie walczą z techno-copem, ścigają się z "ludźmi podziemi" , wspinają się na największe budowle świata i sabotują siedzibę tajemniczej firmy.

Gra kończy się tym, że Drake ginie z powodu upadku ze Statui Wolności po tym jak techno-cop strzela w Statuę rakietami z helikoptera. Black,Carl i Blooder niszczą siedzibę techno-copów po czym jednostki tej firmy odlatują z Ziemi w kosmos bo jak się okazało była to cywilizacja obcych, "Ki-Ruo". Ludzie wyzwoleni z rąk "policji" wracają do codziennych zajęć a klan Brothers dalej istnieje i uprawia sporty ekstremalne.

Inne rzeczy związane z grą:

Najpierw opowiem o typie tej gry.

Gra łącze ze sobą widok z trzeciej osoby z widokiem z pierwszej osoby z akcją i zręcznościówką oraz samochodówką. Braćmi można się przełączać kiedy się chcę. Mamy widok zza pleców, ale w każdej chwili można włączyć widok z oczu. Zręcznościówka polega na tym, że gdy skaczemy i wspinamy się po budynkach mamy ten element co w serii Assasin Creed. Musimy wciskać odpowiednie klawisze by dostać się do wskazanego miejsca.

Podczas wspinania można włączyć widok z oczu, dzięki czemu przypomina nam to grę "Mirrors Edge". Elementy akcji towarzyszą grze cały czas. Np, gdy walczymy z techno-copem czy sabotujemy jakieś obiekty. Elementy ścigałki są gdy ścigamy się z "ludźmi podziemi" element wyścigówki, przypomina nam te z serii Need For Speed. Mamy też część "skradanki". Jest ona przez całą grę, ale pod koniec gry gdy przemykamy się w siedzibie Techno-copu by podłożyć bombę, jest ona nam potrzebna. Hmm liniowość - tutaj jest jej totalny brak. Zniszczyć siedzibę techno-copu można na różne sposoby. Gra oferuje 10 zakończeń z czego 5 jest gdy Drake żyje.

To tyle. Trochę się rozpisałem i przepraszam za błędy ortograficzne, jeśli takowe wystąpią.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... niedawno natrafiłem na program FPS Creator, w związku z tym zacząłem tworzyć swoją "grę".

Nazwa: To na samym końcu się wymyśli

Gatunek: Horror, Thriller

Czas akcji: Współczesność

Główny bohater: Bliżej nieokreślony facet ok. 30 lat.

Świat gry: Normalny, dzisiejszy świat.

Fabuła gry: Budzisz się w ciemnym pokoju. Gdy wychodzisz z niego i próbujesz wydostać się z mrocznego domu, zauważasz pełno krwi. W końcu udaje ci się wyjść. Okazuje się, że jesteś w głębi lasu, w środku nocy. Idąc jedyną możliwą ścieżką trafiasz do małej wioski, której mieszkańcy zachowują się dziwnie i podejrzanie... Jak się dostałeś do tajemniczego domu? Co się z tobą stało? Dlaczego nic nie pamiętasz? Na te i inne pytania będziesz próbował odpowiedzieć szukając wskazówek w wielu mrocznych miejscach, jednocześnie pod wpływem wstrząsających wydarzeń musisz zachować resztki zdrowia psychicznego...

Inne rzeczy: Gra z widoku pierwszej osoby (FPP). Do dyspozycji będą bronie do walki wręcz oraz palne. Podczas całej rozgrywki towarzyszyć Ci będzie mroczny klimat, tajemnicze szepty i gasnące światła...

Przepraszam za ogóły, dopeiro niedawno zrodził się ten pomysł i jeszcze nie mam konkretów. Później dodam szczegóły.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nazwa gry: Eee nie wiem

Gatunek: MMORPG

Czas akcji: Przyszłość

Bohaterowe: Podczas gry sami bedziemy tworzyli historie naszego bohatera m.i przez sposob prowadzenia questow, zachowanie w grze itd.

Swiat gry: Głównie gęsty las, co jakiś czas góry, stepy, pustynie (z pagórkami, wydymami itd. które zasłaniają widoczność w sposób znaczący.

Fabuła gry:NASA odkryła ogromne pokłady energii w słońcu. Gdyby były wykorzystane we współczesnosci, na calym swiecie prad i gaz bylby za darmo na calym swiecie. Niestety, pierwsza satelita która jest wysłana w słońce wybucha. Rok później ogromny pokład dymu z satelity wydobywa sięi osiada na słońcu, przez co dociera tylko 10 % jego promieni do naszej planety. Jakby tego było mało, w Area 51 właśnie przeprowadzane są badania nad klonowaniem ludzi. Niestety w wyniku pierwszej próby powstaje niemal nie do okreslenia istota, potrafiaca od swojego kwasu zamieniac zwyklych ludzi w jego podobizne w ciagu kilku minut.Ludzie wynoszą się ze wszystkich miast i gromadzą się w strefie, zwanej Anomality. Mija 20 lat. Istoty wytworzone w Area 51 zajęte są penetrowaniem miast. Jednak w Anomality, dotychczas spokjnej sterfie, zaczyna brakowac podstawowych przedmiotow do zycia: pożywienia, wody, ognia. Wkrotce 3 glownych przywodcow: John, Ken oraz Michael, nie mogą się między sobą dogadać. John proponuje duze ograniczenie zywnosci, byleby nikt nie wychodził poza Anomality. Ken chce, aby Anomality rozszerzyło swoje granice w poszukwaniu żywności. Michael natomiast chce wysłać tylko paruset śmiałków w poszukiwaniu surowców. Wtedy jednak wpadają na pewnien pomysl:Anomality zostanie podzielone na kilka stref: Defiction, Roselection oraz Huntsection. Tutaj zaczyna się historia naszego gracza.

Inne: Gra będzie bardzo survivalova oraz będzie totalnie nieliniowa. Ceny np: amunicji będą zależały od aktywnosci poszukiwaczy poza Anomality. Nacisk położony zostanie na klimat oraz dzwięk: grafika będzie odgrywać dużo mniejszą rolę. Nie będzie klas postaci: sami bęziemy wybierali, czy chcemy byc poszukiwaczem skarbow, "zabijaką", przemyczaczem surowców itd. Podstawowymi zaletami gry ma być: nieliniowosc ,klimat ,dzwiek.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, bo nie wiem gdzie i kogo spytać: chciałbym wrzucić na forum beta demo mojej mini-gierki, i nie mam pojęcia w jakim dziale czy temacie. Gra się nazywa "Twój Stary w akcji" i mało prawdopodobne żebym ją skończył (brak pomysłów, za dużo bugów, za mało chęci, wątpliwe zainteresowanie)

Podaję linka, żeby nie było, że jestem gołosłowny: http://dl.dropbox.com/u/46268581/twojstary-predemo2.exe

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem parę pomysłów i uważam, że niektóre są naprawdę ciekawe inne dobrze wykonane miałby by szansę na miano gry roku, a jedna z propozycji(nie powiem która) zasłużyć by mogła sobie na miano gry dekady. Ale ale. Ja orientując się w grach rpg, grałem w gothic, two worlds, i choć nie grałem w skyrim to mniej więcej wiem jak to wygląda. I chyba miałbym pewną alternatywę. Nie będzie to dokładny opis, raczej szkic, coś na czym mogli by się oprzeć twórcy gier tego typu.

Nazwa gry: Nie zastanawiałem się;

Gatunek: RPG;

Czas akcji: czasy jeszcze przed założeniem państwa polskiego...

Miejsce akcji: ... ale dziejące się na ziemiach plemion polskich.

Bohater: Mieszkaniec jednego z grodów. Powiedzmy rzemieślnik(kowal, cieśla lub inne)

Opis gry: Gracz kieruje bohaterem, którego zadaniem nie jest ocalenie wszechświata, ani nawet własnego grodu. Jest normalnym człowiekiem, któremu ktoś wyrządził krzywdę: proponuję kradzież, złodziej ucieka, bohater rusza na poszukiwania. Skradzionym dobrem może być coś co dla bohatera może mieć wartość np, sentymentalną. Bohater dowiedziawszy się, że ziomka nie ma w grodzie rusza na zewnątrz. Lecz poza grodem czyhają bandyci, banici, dzikie zwierzęta(żadnych smoków i innych trollów, orków itp, ewentualnie jakieś mistyczne stworzenia z ówczesnych wierzeń). Bohater musi się nauczyć rynsztunku. I co najważniejsze. ŻADNYCH statystyk broni i pancerza. Gracz sam wzrokowo ustala jaka broń jest lepsza(wiadomo, że miecz jest lepszy od drewnianego kija lub ciężka skórzana zbroja od zwykłej koszuli), a ilość obrażeń uzależniona jest tylko od umiejętności i wiedzy dlatego warto trenować(workiem treningowym może być wszystko co da się walnąć) samemu lub z kimś doświadczonym.

Oczywiście mamy otwarty wielki świat( czy całą Polskę i okolice, czy też okolice grodu - zależne od kosztów i finezji twórców), questy i mnóstwo możliwości rodem z minecrafta, włącznie z możliwością przyrządzenia jedzenia, zbudowania chaty, czy interakcji społecznych(żona? dzieci?) nie ciąży na nas żadna odpowiedzialność za losy świata czy ludzi. Interesuje nas tylko nasza własna sprawa(ewentualnie innych ludzi jeśli godzimy się na questy). I to nie wszystkie pomysły które tu wypisałem, ale muszę się sprężać bo kończy mi się czas. Po prostu im realniej, tym fajniej.

Co sądzicie o pomyśle?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...