Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

RoZy

Two Worlds (seria)

Recommended Posts

Grafa - Oblivion - zwłaszcza trawa i po trpchu budynki.

Reszta - ok. Ale i tak najbardziej czekam na Łiczera. :)

Wypowiem sie narazie odnośnie screenów bo niektóre prozentuja sie wysmienicie a na niektórych drzewa wyglądają tak że twierdza krzyżowiec to przy tym cud technologiczny :)

Link to comment
Share on other sites

No niby slychac tu i owdzie o Two Worlds, ale nie na taka skale jak np. (nie szukajac daleko) o Wiedzminie. Obstawiam, ze gra bedzie (bardzo) dobra, ale nie okaze sie rewelacja na miare pierwszego Gothica. Chociaz nie mam nic przeciwko, by tak sie stalo. :P Wlasnie mam niedlugo napisac zapowiedz tej krakowskiej produkcji dla GL. :faja:

Link to comment
Share on other sites

Tak sobie myślę. Jest spór między Witcherem, a Two worldsem. Ale zastanówcie się. Przecież to są dwie zupełnie różne gry! Two Worlds to taki Oblivion, ze światem gothica, a fabułą jakiegoś władcy pierścieni. A Witcher? To głównie walka. W wiedźminie głównym atutem jest walka, jej interfejs. A two worlds? Jego atutem jest świat. Są to gry podobne, a zarazem zupełnie od siebie różne.

Link to comment
Share on other sites

Łohohoho ale się porobiło...:

Kilka dni temu informowaliśmy was o tym, że prace nad Two Worlds, grą cRPG polskiego studia Raeality Pump potrwają dłużej niż pierwotnie planowano z powodu dopracowywania nowego trybu multiplayer. Wcześniej myślano o wdrożeniu systemu rozgrywki, w którym będzie mogło brać udział do ośmiu osób jednocześnie. Dłuższy czas przeznaczony na developing pozwoli na wprowadzenie systemu MMORPG.

Sama rozgrywka online przypominać będzie nieco tę znaną z serii Guild Wars. Gracze będą mogli zmagać się ze sobą na Arenie albo wspólnie wykonywać powierzone im misje. W trybie PvP (Gracz versus Gracz) nie zostanie wprowadzone rozróżnienie na mniej i bardziej zaawansowane postacie – wszystkie otrzymają ten sam status, a wygrana zależeć będzie wyłącznie od umiejętności grających.

Ci, którzy bardziej cenią sobie kooperację, będą mogli wspólnie ze znajomymi podejmować się wykonywania misji. Miejscem spotkań postaci będą miasta, w których pohandlujemy, zbierzemy grupę awanturników (składającą się maksymalnie z ośmiu osóB), stworzymy własny klan bądź wstąpimy do już istniejącego. Misje, których wykonania podejmować się będą grupy graczy, dostosowane zostaną do poziomu doświadczenia, jaki prezentują wchodzące w ich skład postacie.

W najbliższej przyszłości twórcy przedstawią listę ras i klas, do których będzie mogła przynależeć nasza postać. Wiadomo jednak, że poza tym podstawowym wyborem, otrzymamy możliwość zindywidualizowania bohatera poprzez rozbudowane opcje zmiany wyglądu.

GOL

Hmmm jeżeli moduł MMO będzie bezpłatny, to jestem ZA ;]. Więc teraz Wiedźmin, będzie musiał się okazać naprawdę dobra grą...

Link to comment
Share on other sites

czekam na ta gre. Dobrze sie zapowiada i jest jedna z najbardziej oczekiwanych gier polskich wydawców. mam nadzieje ze to bedzie swietny RPG na niare gothica czy obliviona. Niestety Jak to w takich grach bywa pewnie zaszokuja mnie same wymagania gry i odrazu spojze na ta gre inaczej :/

Link to comment
Share on other sites

Fajnie się zapowiada.

DLACZEGO OFICJALNA STRONA POLSKIEJ GRY JEST PO ANGIELSKU?!?!?!

Żeby możnabyło ją łatwiej promować za granicą ? :wink:

Dla mnie Two words to dobry polski RPG, który zapowiada się może nie na pogromcę dotychczasowych hitów, ale na doskonałą grę zdecydowanie z górnej półki. Czekam na niego, choć pierw zagram w demo i wtedy się dowiemy czy jest warta swojej ceny. O wymagania raczej się nie boję , choć jak ogląda screeny to mi trochę ciarki po plecach przechodzą - piękne :)

Link to comment
Share on other sites

Wiadomość o systemie alchemii w Two Worlds:

Gracze będą mogli eksperymentować ze znalezionymi przedmiotami, napojami, ziołami etc. i mieszać je ze sobą w celu uzyskania ciekawych efektów, począwszy od magicznych eliksirów, poprzez zatrute pułapki i bomby, a na ulepszeniach broni skończywszy.

Nie zawsze będzie wiadomo, co powstanie z połączenia poszczególnych substancji, jednak w razie uzyskania zadowalających rezultatów, gracz otrzyma możliwość nazwania receptury i zapisania jej w swojej alchemicznej księdze. Niektóre przepisy da się zdobyć poprzez wykonywanie zadań, jeszcze inne będzie można kupić w sklepach. Nic nie stanie na przeszkodzie, by uczynić je przedmiotem handlu z innymi graczami.

Chociaż wprowadzenie systemu alchemii nie jest żadną nowością w grach RPG (przypomnijmy sobie choćby Dragon Quest VIII), to z pewnością przyczyni się do dostarczenia grającym w Two Worlds dodatkowych godzin rozrywki spędzonych na poszukiwaniu ingrediencji do swoich magicznych receptur.

Jakby nei było, będzie bardzo miło. :) oby TW ukazał się zgodnie z zapowiedziami w maju. I żeby był zgodnie z oczekiwaniami świetny.

A sam system alchemii IMO świetny. No przynajmniej, z zapowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

Hieh 8) No nawet fajnie się zapowiada. Zmieszamy pazur niedźwiedzia ( o ile takowe w 2Worlds będą ) z miksturą na leczenie i wyjdzie mikstura siły niedźwiedzia regenerująca nasze życie. Inaczej niż w innych RPGach w jakie grałem, ale nie mniej obiecujące. Co do trybu MMO to szczerze wątpie by był on bezpłatny, chociaż kto wie? RP zrobi wszystko aby jego produkcja była lepsza od Wiedźmaka a darmowe MMO napewno by w tym pomogło. Słowem: jestem za.
Link to comment
Share on other sites

Aż dziw, że ta gra wychodzi spod ręki rodzimych programistów. Chyba skończyły się te czasy, kiedy to pod względem gier i ich produkcji zostawaliśmy w tyle za murzynami. (...)

Te czasy to się skończyły gdzieś z 10 lat temu :). Od tamtego czasu Polacy trzymają się raczej w środku stawki - rzadko kiedy wyskoczą z jakimś hiciorem, ale też ewidentnych gniotów robią niewiele (przymknijmy na chwilę oko na to, co wyczyniają Play i City Interactive, bo oni produkcję kaszanek wynieśli do rangi sztuki ;)). A z rzeczy bardziej na temat - TW chyba zaczynało jako samodzielny, tworzony przez fanów, dodatek do Polan II (zdaje się, że czytałem o tym na WECu lub Insideearth.pl), który miał oferować tylko tryb RPG i nazywać się Polanie III - jeśli to prawda, to gra przeszła naprawdę długą drogę, bo tryb RPG w Polanach II był, co tu dużo mówić, dosyć ubogi (taki H&S). No ale jeśli twórcy zdołają spełnić wszystkie obietnice, to na pewno będziemy mieli hicoir (w najgorszym razie sprzeda się dobrze w Polsce i krajach niemieckojęzycznych, jak zresztą wszystkie gry RP ;)). W każdym razie trzymam mocno kciuki :).

Link to comment
Share on other sites

A z rzeczy bardziej na temat - TW chyba zaczynało jako samodzielny, tworzony przez fanów, dodatek do Polan II (zdaje się, że czytałem o tym na WECu lub Insideearth.pl),

Pierwsze słyszę :roll: wiem, że początkowo Two Worlds było robione przez bodajże Metropolis (chociaż nie jestem pewien, czy to akurat to studio), lecz po bankructwie jednej ze spółek, bodajże wchodzącej w skład Top Were (no, tego wydawcy :) ) projekt przejęło RP. Nigdy nie słyszałem, że miał to być dodatek do Polan 2.

Link to comment
Share on other sites

Ja będe trzymał kciuki za Wiedźmina! Chociaż Two Worlds bardzo dobrze się zapowiada, ale MMORPG mnie odrzuca. To już nie będzie gra tylko narkotyk ;) Poczekam do maja i zobacze czy tak samo będzie dobry jak go zapowiadają.

Link to comment
Share on other sites

Narkotyk :D ?

Kwestia podejścia moim zdaniem, zawsze gra pozostanie grą, to tylko zabawa nic więcej. Odnosnie TW to rzeczywiście robiła inna firma, i nawet nie miało to być fantazy tylko s-f. Reality Pump zaczęło projekt od początku.

Jesli chodzi o Wiedźmina to szkoda że tak długo robili :/ a im gre się robi dlużej, tym bardziej się ona starzeje (przewaznie). Ja mimo wszystko trzymam kciuki za Witchera, bo jego sukces może wyjśc wszystkim (zarówno graczom jak i polskiej gameartowej branży) na dobre :]

Link to comment
Share on other sites

Ostatnie informacje na temat trybu wieloosobowego w Two Worlds doprowadziły do paru nieporozumień. Aby je wyjaśnić poprosiliśmy ZuxxeZ o więcej szczegółów dotyczących multiplayera.

Oto fakty:

* Tryb dla wielu graczy składa się z licznych serwerów rozmieszczonych na całym świecie.

Dołączywszy do serwera gracz znajdzie się w mieście i będzie mógł rozmawiać z innymi graczami.

Do 8 graczy jednocześnie może stworzyć drużynę i razem wykonać zadanie.

Dotyczy to obu platform (zarówno PC i Xbox360).

* Obecnie właściciele PeCetów i Xboxów nie mogą grać razem. W przyszłości *może* stać się tak,

że użytkownicy Xbox360 i systemu Windows Vista ramię w ramię, w jednej grze zmierzą się z przygodą dzięki usłudze Xbox Live.

* Nie będzie comiesięcznych opłat za tryb wieloosobowy, ani na PC ani na Xbox360

www.pl.insidetwoworlds.com

Wierzyć im? Jeśłi naprawde ten MMO będzie bezpłatny, to Wiedźmak się będzie musiał postarać, żeby tą strate odrobić. No chyba, że CDPR się weźmie w "kupę", obsunie premiere o parę miesięcy i MMO zrobi 8)

Link to comment
Share on other sites



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...