Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

tomaszpc

Windows 7 - problemy z programami wysyłającymi dzwiek

Polecane posty

Witam,

Postaram się opisać moj problem jak najlepiej umiem lecz nie jestem żadnym informatykiem i mogę popełnic kilka elementarnych bledow.

Otózna samym poczatku posiadalem windowsa 7 wszystko chulalo dobrze przez 2-3 miesiace po czym nagle zaczał mi zamulać im dłuzej był wlaczony tym bardziej ( podczas grania w gry wraz z rozmawianiem z programami glosowaymi typu ts3). Stwierdizlem ze go wyczyszcze i przeinstaluje na winows xp. To wsyzstko pomoglo i moglem sie cieszyc jego mozliwosciami na nowo. Po kupieniu dysku ssd oraz nowego ramu stwierdzilem ze juz mam zbyt dobry sprzet na windows xp i przydało by się zainstalowac 7 proffesional. Uzyłem do tego płytki do odzyskiwania systemu ( fujitsu) ktora byla dorzucona do standrdowego zestawu. Po przeinstalowaniu caly komputer chodzi o wiele plynniej wszystkie gry smigaja itd. Lecz moj problem pojawia sie gdy odpalam programy glosowe typu team speak , mumble ventrilo i gdy zaczynam przez nie gadac to po 5 minutach zacyznaja wystepowac lagi zwiechy i im dluzej tym gorzej. Dlatego tez nie moge kontynować moich rozgrywek w gry FPS typu counter strike. Wszystkie sterowniki poinstalowane i z uptadowane.

Wszystkie temperatury wszystkich podzespolow są w porzadku.

Zestaw:

intel core i7 CPU 860 @ 2,8 GHz

windows 7 proffesional 64 bity

karta sieciowa intel 82578 DM

grafa: ATI RADEON HD 5870 bodajze

ram: 16 gb hyper x (4x4) taktowanie 1600

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...