Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Ghost

Pełne wersje gier załączanych do CD-Action 02/2012

Polecane posty

Co tu rozwijać ? Nie od dziś wiadomo, że gierki konsolowe są proste jak drut, nie uraczą cię napisem game over - chyba, że się baaaaaaaaaardzo postarasz. Skierowane są dla dzieci o wątpliwych zdolnościach manualnych i wątpliwym ilorazie inteligencji.

Nie od dziś wiadomo, że ci, którzy tak twierdzą, nie bardzo mają pojęcie o temacie i powtarzają zasłyszane bzdety. Na konsolach gry są różne. Tak samo, jak i na PC. Na pecetach masz masę casualowej drobnicy, więc czemu nie stwierdzić, że gry pecetowe to głupoty dla znudzonych sekretarek i słabiaków, których przerasta trudny Killzone 3, więc układają sobie kolorowe kuleczki?

Koleś nie widział Ninja Gaiden, więc głupoty pisze...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GRA NIE MA ZAKOŃCZENIA.

Pojawiło się w formie płatnego DLC na konsolach.

Bzdura. Sama gra kończy się o wiele lepiej niż to nieszczęsne DLC, które według mnie było zbędne, bo nie wnosi nic poza odrobiną dodatkowego skakania, a psuje efekt zakończenia "podstawki".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet fajne gry,szczególnie Prince of Persja ale miałem nadzieję że dadzą THE Chronicles of Riddik: Assault on dark Athena lub Wiedżmin Edycja Rozszerzona

Stary, Wiedźmina każdy, kto naprawdę chciał mieć - już ma.

Sam posiadam już 2 kopie - pudełkową i Steamową.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prince of Persia, fajnie :) Wiedziałem, że tak znaczna obniżka na Muve Digital oznacza tylko jedno - będzie w CDA. Co ciekawe przeceniony był też PoP: Zapomniane Piaski, też znacznie (na 17,50 bodajże)... Może i ten Książę Persji zagości na krążku Akszyna. W końcu nie wiadomo czy gra się dobrze u nas sprzedała i czy Cenega nie będzie chciała wyciągnąć "trochę" grosza z licencji jeszcze.

Mam takie pytanie - czy fabuła PoPa nawiązuje do wcześniejszej trylogii? Lepiej znać fabułę poprzedniczek? Bo ja lubię grać w gry po kolei, tym bardziej jak jest to wskazane fabularnie. A niestety w trylogię nie grałem, gdyż wtedy mój PC nie dźwigał tych gier. Teraz od zakupu powstrzymuje mnie tylko to, że taka trylogia z całą pewnością może wylądować na płytce w przyszłości. Bo wiadomo, że jak coś jest w PKK to jest duża szansa, że będzie na coverze ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba za duże wymagania miałem względem pełniaków na julieuszówkę. Było to pewne, że dzisiejszy pełniak musi być fantastyczny i dla wielu pewnie jest. Niestety nie dla mnie. Cóż, oby same pismo trzymało znacznie lepszy poziom od 199, gdyż 199 dla mnie pod względem zawartości był jednym ze słabszych, jeśli nie najsłabszym numerem od kiedy kupuje CDA.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie pełniaki nie zadowoliły - w PoPa 2008 bym pograł ale ma tak skopaną optymalizację że wymaga SSE2 (jak np. Far Cry 2). Cóż - może już za rok a może za dwa a nawet za kilka miesięcy sobie pogram :) Na razie CD-A kupię tylko dla pisma i plakatu :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pełniaków - PoP 2008 - świetna gra, na początku może się wydać niektórym za łatwa, bo nie da się zginąć, ale im bardziej się człowiek w nią wgłębia, tym bardziej widać, że jest (zacytuję tu fragment z jakiejś recenzji, który to dobrze oddaje) "challenging but not punishing", kawał dobrej rozrywki.

Szkoda tylko, że w zeszłym tygodniu ją kupiłem na muve.pl (szczęśliwie wersję cyfrową za 8,70, więc bardzo stratny nie jestem)

Co do The next BIG thing - gra i-de-al-na na pełniaka, dużo lepsza (w sensie, jako pełniak), niż PoP - bo jest bardzo, bardzo dobra, w dodatku na tyle świeża, żeby kupienie jej z CDA było opłacalne. No i nie była bardzo popularna w naszym kraju, więc pewnie stosunkowo dużo osób nie będzie jej miało.

Generalnie, bardzo pozytywny numer.

Pozdrawiam,

edit:

Mam takie pytanie - czy fabuła PoPa nawiązuje do wcześniejszej trylogii?

Nie, to jest całkowity restart serii, inny setting, inni bohaterowie - gra w żaden sposób nie nawiązuje fabularnie do poprzedniczek.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie te krzyki "nie można zginąć" są głupie do cna, bo gdyby twórcy wprowadzili system checkpointów, gdzie takimi punktami byłyby ostatnie bezpieczne półki to wyszłoby na jedno, tyle, że zamiast animacji podawania ręki przez Elikę, gracz zobaczyłby upadek w otchłań... dla mnie niewielka różnica.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...