Jump to content
Guest kabura

Silent Hill (seria)

Gry Horrory  

18 members have voted

  1. 1. Silent Hill

    • :O
      10
    • XO
      4
    • :|
      1
    • Zzzz...
      3


Recommended Posts

Ja mam tego MX i mi nie chodzi jak zrobic zeby chodził.ZAŁAMANY. SH2 mi chodzilo :(

Spoko mnie też nie działa :) ale powiem że to granda i skandal... aha w nowym numerze jest w związku z tym babol :) Pod gierką Teenege coś tam mutant hero jest napisane że gra nie działa pod GF MX 440 tym czasem pod silent hill nawet słówka nie ma o tym dopiero po zainstalowaniu gry okazało się że nie chodzi... Ja rozumiem błędy się zdarzają ale kurcze to Polska tutaj ludzi nie stać na nowe karty graficzne tylko dlatego że jedna gra nieobsługuje starszych kart... To powinno być napisane WIELKIMI LITERAMI w nagłówku artykułu o grze

Link to comment
Share on other sites

DION>>> Jak wydam 160zł na napęd, to już nie będę miał za co kupić samej gry. Poza tym moja karta kosztuje dziś może jakieś 200zł a gdy ją kupowałem dałem niecałe 400zł. Taki wydatek to dla mnie duuuży problem i nie wiem czy dla jednej gierki (choćby tak wychwalanej jak SH3) warto się tak wykosztowywać...

Link to comment
Share on other sites

DION>>> Jak wydam 160zł na napęd, to już nie będę miał za co kupić samej gry. Poza tym moja karta kosztuje dziś może jakieś 200zł a gdy ją kupowałem dałem niecałe 400zł. Taki wydatek to dla mnie duuuży problem i nie wiem czy dla jednej gierki (choćby tak wychwalanej jak SH3) warto się tak wykosztowywać...

Wiesz, dla prawdziwego fana nie ma granic :) Ale poważniej. Ja kupiłem napęd DVD nie tylko z myślą o SH. Taka prawda, że cd romy powinny już dawno odejść do lamusa. Tylko dlatego że wszyscy jadą na cdromach, dalej mamy gry na 4 cd. Przecież to jest bez sensu. Wiadomo że SH na DVD sprzeda się słabiej niż na DVD, ale prędzej czy później przesiąść się i tak będzie trzeba. Rozumiem, gdyby to była niewiadomo jaka kasa, ale różnice w cenach są coraz mniejsze. Wymagania jeśli o grafikę chodzi rosną gigantycznie, i jakoś ciułamy kasę na nowe karty, i każdy gracz, który chce być na bierząco, co 2-3-4 lata tę grafikę wymieni. A z napędami jakoś się tak utarło, że jak już się coś na DVD pojawi, to ludzie zaraz biadolą że nie mają kasy na napęd. A kasę na kartę jakoś potrafią znaleźć :)

Link to comment
Share on other sites

Z grafiką też nie ma lekko - wczoraj połapałem się, że Angel vs, Devils nie ruszy na mojej, bo nie ma obsługi Pixel Shadera czy jakoś tak. :(

A co do Silent Hilla - mogli przecież wypuścić jakiś procent kopii na CD-kach. Nie musiałby to być wielki procent - ale na pewno grę kupiłoby więcej osób.

Link to comment
Share on other sites

Z grafiką też nie ma lekko - wczoraj połapałem się, że Angel vs, Devils nie ruszy na mojej, bo nie ma obsługi Pixel Shadera czy jakoś tak. :(.

Raczej na pewno nie tak, bo jeśłi Twoja karta nie ma obsługi PSów to poprostu w grach tego efektu nie masz. To nie o to napewno chodzi.

Imo to samo do Kolbe - nie trzeba karty z PSami zeby grać w gry które z nich korzystają!

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Heh... Trochę się pomyliłem, bo taki błąd występuje przy próbie odpalenia demka Silent Hilla. Sam nie wiem, dlaczego napisałem AvD... Może dlatego, że z nią też mam problemy, tyle że innego rodzaju...

Link to comment
Share on other sites

Sprzedałem mojego leciwego GeForca 2 MX i kupiłem sobie ATI RADEONA 9200 128RAM z Tvoutem ale fajny bajer.Silent na nim sie buja.Inne giery tez.Karta nie jest droga.Kupiłem za ok 250 złociszy.Ma obsługe shaderow i innych bajerów i wodotrysków :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Czerwiec

Wspaniali graczy potrzebuje waszej pomocu :)

Man jakis dziwny poroblem z demem Silent Hill 3 :(

Gra sie uruchamia ... lecz przy komunikacie o brutalnosci i przemocy zawartej w grze :)) demo sie zawiesza :( nie wiem co zrobic (moze tylko ja mam taki problem :()

czyktos mi pomoze :)

Pozdrawiam WSzyskich alienek :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest kabotyn
Silent Hill2 było co najmniej bardzo dobre. Jeżeli fabuła trójki będzie tak dobra jak części drugiej to już nie mogę się doczekać :) Szkoda że wydają ją na DVD bo będę musiał sobie napęd sprawić.

Problem trzeciej części Milczącego Wzgórza, co to w trybie natychmistowych aplikuje serie traumatycznych przeżyć polega na wtórności pomysłów i obniżenie fabularnych lotów, ot taka niewydolność talentu pracowników Capcomu od zawartosci merytorycznej. Gra choć trąci lekkim przynużeniem na odcinku odkrywania histori głównego bohatera( nreszcie laska) to nadal utrzymuje ciężki klimat zwyrodniałej, pełenj chorych pomysłów historii. Autorzy powinni przy czwartej części wsnieśc sie na wyżyny swoich mozliwości, niechaj udzieli im się twórzca wena developerów Tony Hawk:Underground. Bo to doskonały przykład umiejętnej esploatacji pomysłu.

Link to comment
Share on other sites

Wspaniali graczy potrzebuje waszej pomocu :)

Man jakis dziwny poroblem z demem Silent Hill 3 :(

Gra sie uruchamia ... lecz przy komunikacie o brutalnosci i przemocy zawartej w grze :)) demo sie zawiesza :( nie wiem co zrobic (moze tylko ja mam taki problem :()

czyktos mi pomoze :)

Pozdrawiam WSzyskich alienek :lol:

Ten problem występował u mnie na WIN98SE po zainstalowaniu SH3 w WINDOWS XP uruchamia sie bez zawieszania.Jesli masz WIN98 to zainstaluj XP na innej partycji np. D: Twoj komputer bedzie wtedy pracował w 2 systemach.Przy bootowaniu wyskoczy menu wyboru systemu w którym chcesz pracowac.Zalecam taką metode, bo w WIN XP nie chodzą wszystkie gierki.Wtedy przeskakujesz na WIN 98 i po bolu.

Link to comment
Share on other sites

ja mam podobny problem, też mi się zawiesza na screenie o przemocy.

Ten problem występował u mnie na WIN98SE po zainstalowaniu SH3 w WINDOWS XP uruchamia sie bez zawieszania.Jesli masz WIN98 to zainstaluj XP na innej partycji np. D: Twoj komputer bedzie wtedy pracował w 2 systemach.Przy bootowaniu wyskoczy menu wyboru systemu w którym chcesz pracowac.Zalecam taką metode, bo w WIN XP nie chodzą wszystkie gierki.Wtedy przeskakujesz na WIN 98 i po bolu.

Jednak ja ją odpalałem na win2000 i winXP i na obu mam ten sam efekt... co jeszcze może być przyczyną???

Link to comment
Share on other sites

teoretycznie znalazłem rozwiązanie... teoretycznie bo jeszcze tego nie sprawdzałem, ale szukając w internecie wielu ludzi ma ten problem. Jako rozwiązanie podają:

"Problemy występują z dekoderami MPEG/DVD(...). Po odinstalowaniu powyższych gra się uruchamia, sprawdzałem (...)."

Link to comment
Share on other sites

fakt ze gra jest niezla co wnioskuje po demie w ostatnim numerze cda ale ludzie co to za wymagania no bo nie rozumiem dlaczego na moim anthlonie 1,8+geforce 4-4200 128mb+512mb ramu dalo sie grac komfortowo tylko w rozdzialce 800/600 i medium detal wyzej robi sie naprawde malo przyjemnie moze konami postaralo by sie o troche optymalizacji swych tytulow (ale konami zawsze bede kochal bo zrobili metal geara :D )

Link to comment
Share on other sites

Guest Czerwiec

Ten problem występował u mnie na WIN98SE po zainstalowaniu SH3 w WINDOWS XP uruchamia sie bez zawieszania.Jesli masz WIN98 to zainstaluj XP na innej partycji np. D: Twoj komputer bedzie wtedy pracował w 2 systemach.Przy bootowaniu wyskoczy menu wyboru systemu w którym chcesz pracowac.Zalecam taką metode, bo w WIN XP nie chodzą wszystkie gierki.Wtedy przeskakujesz na WIN 98 i po bolu.

Niestety akurat sie składa ze od dawna mam win 98 i xp :( . I gra zawiesza mi sie w obydwóch systemach .

:?

Link to comment
Share on other sites

teoretycznie znalazłem rozwiązanie... teoretycznie bo jeszcze tego nie sprawdzałem, ale szukając w internecie wielu ludzi ma ten problem. Jako rozwiązanie podają:

"Problemy występują z dekoderami MPEG/DVD(...). Po odinstalowaniu powyższych gra się uruchamia, sprawdzałem (...)."

I to jest napewno to bo ja w XP filmów nie oglądam i nie instalowałem w nim żadnych kodeków.Odinstalowywać i na pewno wam powinna giera iść że tez ja na to nie wpadłem.Dzieki jansa,bo ja sie nad tym nieźle głowiłem.

Link to comment
Share on other sites

wlasnie niedawno sprawdzalem, odinstalowalem kodeki i gra poszla bez problemow...

jednak powinni o tym napisac w readme, bo tam to skupili sie na tym, zeby miec najnowsze sterowniki blablabla, a to jednak nie pomagalo (sam wywalilem system prawie ze do gory nogami - a nie chcialem przeinstalowywac - z roznych powodow :P)

Dalbym znac wczesniej ale cosik nie moglem wejsc na strone cdactiona... :P

Link to comment
Share on other sites

Ufff.. tak sobie czytam te wasze posty - jakie ja mam szczęście, że gra mi dobrze chodzi :) Silent Hill 3 rządzi! (Oby czwórka była jeszcze większa i straszniejsza! ) :)

Właśnie tu jest ten problem, że jush chyba nie będzie straszniejsza. Dwójka była taka dobra, bo graliśmy w nią w większości pierwszy raz (nie graliśmy w jedynkę). Trójka jest poprostu taka jak 2 - czyli nic nowego, a jak nic nowego to ciągle tak samo, a jak ciagle tak samo to sie powoli oswajamy z tym "strasznym" klimten i nie ma na nas już takiego wpływu... :):P Czwórka bedzie wg mnie taka jak dwójka i trójka.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Hm Radyan zwracam honor. Rzeczywiście aby pograć w SH3 trzeba mieć karte z Pixel Shaderami. Tak samo jest w DeusEx2 i Crazy Taxi3... eh do czego to dochodzi...

Ale to w sumie jest powoli zrozumiałe, np. w takiego Deus Exa2 to żebyś mógł pograć i nie dostać nerwicy z podowdu niskiego FPSa i wogle to trzeba mieć coś więcej niż tego Radka 9100 czy Ti200... eh raz jeszcze.

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Nietrudno znaleźć grę z wnętrznościami w roli głównej. Rzadko się jednak zdarza, by produkt był nie tylko dobrym, krwistym horrorem, ale również zgrabnie opowiedzianą historią z ciekawą fabułą i niepowtarzalnym klimatem. :D

Taki jest właśnie Silent Hill!

Link to comment
Share on other sites

Guest De' Molcka Darko Carvoni

Tak. Silent Hill - sama nazwa budzi grozę ;-). Jednym słowem - Kocham tą serię!!! (GG) Gry Grozy - wogóle uwielbiam tą serię. Jakby był tam jeszcze Haniball :-P. Ale mówmy o SH. Już jak oglądałem zwiastun pierwszej części - zadrżałem. Po prostu - ta gra ma "to coś". Super Grafika, klimat, odgłosy wydobywające się z ciemności wookoło, przyprawiają o gęsią skórkę i idealnie pasują do przerażającego otoczenia. I te wszystkie monstra, ta krew, ludzie ta krew i to wszystko! To jest po prostu czysty Horror przeniesiony do komputera i to jest właśnie urok tej gry... To jest coś lepszego niż jakieś badziewne "Z Archiwum X", gdzie są jakieś mały goblinki atakujące pazurami z nienacka. W Silent Hill jest prawdziwy strach. Mój młodszy brat jak patrzył jak gram to o 3 w nocy przybiegł do mnie do pokoju i mówił, że widzi strasznego potwora z Silent Hilla i jeszcze przez miesiąc tak się bał, dopóki tej gry nie przeszłem i nie zapomniał o niej, bo po przejściu przestałem ją uruchamiać. Robiłbym to na okrągło, gdyby nie brat, a o niego się trzeba trosczyć. Dobra. Wystarczy. Po prostu Silent Hill RooLeZ!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...