fredos2001 Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 Ogólnie to napiszę to inaczej. " brak synchronizacji modemu na linii ADSL" - Czy to może być związane z brakiem aktywacji w TP ? Mam jeszcze czekać ? Czy jest to raczej problem techniczny. Kontakt z pomocą techniczną, chciałbym odlożyć na termin późniejszy. Najpierw wasze podpowiedzi. Edit Tytuł źle napisany, xD jak ktoś chce zmieniać to może być " brak synchronizacji modemu na linii ADSL, Pytanie" Link to comment Share on other sites More sharing options...
politan Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 Tak, może być to spowodowane brakiem aktywacji w TP. W pierwszej kolejności kontaktuj się z nimi bo nic nie zrobimy jeśli problem jest u dostawcy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredos2001 Posted November 24, 2011 Author Report Share Posted November 24, 2011 Na razie tyle. Skontaktuję sie z nimi może jutro. Chyba że nie będę mieć czasu. To poczekam do poniedziałku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.