Skocz do zawartości

Komórka do 550zł


ro442

Polecane posty

Proszę Was drodzy użytkownicy o pomoc.Otóż nie wiem jaki telefon kupić do 550zł.Proszę o wyrozumiałość ponieważ nie znam się na telefonach.Najlepiej aby miał:

-w-fi

-aparat do 5MPx

-ma być dotykowy

Klawiatura może być qwert ale nie musi

Myślałem nad LG GT505-co myślicie o nim?Dobry?Jak nie to proszę o porady innych telefonów

Dzięki i pozdrawiam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisuje się pod postem Skrzyp3k-a i od siebie dodaje jeszcze dwa dobre fony

- Zte Blade. Mam go i naprawdę, jest dobry, aczkolwiek bierz na uwagę to, że(wiele osó narzeka na jego wykonanaie)

- HTC Wildfire S(trudno będzie za tą cenę, ale powinno Ci się udać)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

htc wildfire s to porażka ! Nadaje się tylko do oglądania filmów i przęglądanie neta i nic wiecej. Popieram lg p500 mocny telefon ! (braciszek ma więc się pobawiłem).

Buahahahahaahahaha!

Sory, już skończyłem :)

HTC Wildfire > LG.

To tak na początek. Teraz uzasadnienie:

1. Data produkcji. Wildfire ten rok , LG zeszły. Ludzi, którzy nie rozumieją postępu technologicznego, odsyłam do lektury sposobów produkcji i wytwarzania modeli telefonów.

2. Firma. HTC > LG. Podobnie jak SE> LG i Samsung>LG. Porównaj ceny, zwłaszcza na ebayu lub komisach.

3. Awaryjność. Pracując przez pół roku w firmie zajmującej się sprzedażą telefonów dla przykładu podam,że zepsutych HTC trafiło do nas zaledwie kilka, a LG kilkadziesiąt. To chyba o czymś świadczy. (bynajmniej nie o tym,że wysyłka telefonu LG jest tańsza...)

4. HTC Sense. LG tego nie ma :)

Tyle chyba starczy na początek. Żeby nie było, P500 to akurat udany model LG :)

Ale najeżdżanie na HTC Wildfire S, chyba jednego z najbardziej udanych telefonów od HTC naprawdę nie ma sensu :)

Zte Blade -> telefon faktycznie fajny, ale nie kupiłbym czegoś, co oficjalnie pochodzi z Chin i ma support z tegoż kraju :)