Jump to content
Bethezer

League of Legends v.3

Recommended Posts

@aliven

ale nie porównuj Heima do Vlada bo to jak zestawinie kota z krową :P Prędzej do Zyry, bo ona ma te swoje sadzonki. Słabościa Heima są te nieszczęsne wieżyczki. Bo rozstawisz je musisz mieć nadzieje, że przeciwnik będzie stać w ich zasiegu. Zobacz teraz na zyre, ona może szybko rozstawić sadzonki, zrobic snare i dosyć, że dostanie obrażenia od samych skilli to jeszcze pojawiające się krzaczory będą go napastować chociaż przez chwilę. Nawet jak źle je rozstawi to i tak nic się nie stanie bo zaraz będzie mieć nowe. D tego wszyskie skille współgrają z sadzonkami. A heimer? Źle rozstawi wieżyczki i klops. W obecnej chwili to sadzonki się sprawdzaja bo stoją krótko, szybko są gotowe do uzycia i wszystkie skille z nimi współpracują. No i jeszcze biedny skillset. Jak pisałem rakietki ujdą, ale granat to beznadzieja ja samo ulti, które jest chyba najgorsze w całej grze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra, zdecydowałem, że kupię postacie w tej kolejności: Syndra->Ahri->Zyra->Lissandra. Gdzie najlepiej (najszybciej) farmić IP? 5v5, 3v3 czy ARAM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam bym proponował zamienić kolejnością połówki, bo jak dla mnie Zyra jest bardzo mocna na midzie (wystarczy złożyć Athenę żeby mieć 40% CDR i Liandry's, bo roślinki też to odpalają), a Lissandrą zwyczajnie fajnie się gra. Ma tylko mocno średni zasięg na Q i wymaga sporo wyczucia. Co do zdobywania IP, to ja bym proponował po prostu grać zwykłe gry 5vs5, nie ma chyba jakiegoś uniwersalnego sposobu na szybkie zdobywanie waluty. No, ewentualnie bonusy za pierwsze zwycięstwo dnia możesz robić na ARAMie. I kupić sobie IP Boost :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PanDywan

Ależ ja to wszystko wiem ;) Wieżyce Heimera to jest minus obecnie, chociaż kompletnie bezużyteczne to one nie są. Postawienie ich na długi czas ma tyle samo zalet co postawienie ich na chwilę, po prostu w innej sytuacji się sprawdzają. Po prostu są słabe poprzez małą ilość Hp i mały zasięg rozstawienia.

I granacik nie jest beznadziejny ;) 300 bazowo obrażeń, stun na 1,5 s jak trafi bezpośrednio i AOE blind na 3 s. Chciałbyś, żeby zawsze trafiał? :P To skillshot, można by mu dać aby po naciśnięciu drugi raz się rozrywał od razu tam gdzie akurat jest.

Ulti też nie jest beznadziejne ;) z Nim każdy w TF dostaje rakietą w twarz. Do tego niski CD, pozwala na spamowanie zarówno Rakietkami jak i Granatem. I ogólne CD reduction - jedyny minus jaki ma to, że współgra z wieżyczkami, a one wiadomo jakie są. Fajnie byłoby bazowo dać prędkość do granatu a zamiast tego coś innego - ale wybacz, to nie jest najgorsze ulti w całej grze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Up

dokładnie! Ma potencjał na aramie, o dominionie nic nie mówie bo nie gram.

@aliven

Ale grant jest słaby, leci bardzo wolno i jego uniknięcie nawet na R jest banalne wręcz. A rakietki? Na r trafiają wszystkich? Może jak w środku tfa jesteś, ale dla Heima to zgon. Bo co on ma wejść w srodek rozstawić weżyczki i walnąć rakietkami zeby kazdy dostał? No nie bardzo... Spójrzmy prawdzie w oczy, ulit jest bezsprzecznie najgorsze w LoLu, zupelnie nie ma mocy. Do tego jego rework wymaga jakiś konkretnych zmian w stylu gry, bo same cyferki to nie wszystko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gdzie najlepiej (najszybciej) farmić IP? 5v5, 3v3 czy ARAM?

Zdecydowanie w Summoner's Rift. Im dłużej rozgrywasz mecz (na co nie można sobie za bardzo pozwolić w The Twisted Treeline ani na ARAM-ie), tym więcej dostajesz za niego IP.

Edited by Knight Martius

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzieś było napisane, że za Arama dostaje się najwięcej. Na summoners rift można otrzmać więcej, ale trzeba rozgrywać dużo dłuższe mecze. Za taki sam czas spędzony na aramie dostaje się więcej. Mówimy tutaj oczywiscie o meczach po 30 min, bo dłuzej to się raczej nie gra:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, źródło? Bo jak grałem na ARAM-ie, to zawsze dostawałem mało IP, właśnie dlatego, że tamtejsze mecze trwają stosunkowo krótko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki,o to mi chodziło :)

Nie dlugo dobije do 20 lvla i tutaj nasuwa sie pytanie,Jakie runy sa najbardziej uniwersalne?Brazowe-AD,Zolte-Armor Resist,Niebieskie-Magic Resist ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy na kogo, bo nie ma uniwersalnych na wszystkie postacie. Są uniwersalne w takim sensie, że pewnych run mogą uzywać wszyscy ADC, AP, TOP itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma tam Talon + Katarina + Cassiopeia.

Pod kogoś konkretnego chcesz runy, czy póki co tylko AD i AP ?

Edited by xXxKWASNYxXx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepszym wyborem dla Ciebie będzie moim zdaniem najpierw kupno żółtych na armor i niebieskich na mr. Te runy są dosyć uniwersalne i sprawdzą się praktycznie na każdej postaci. Gorzej będzie z wyborem marków i esencji bo to już bardziej będzie zależne od pozycji. Adc czy top (nie ap Top) powinien wziąć raczej marki na przebicie pancerza i esencje na AD. Do junglii chyba najlepsze będą marki na atak speed, a esencje na movement speed (chociaż te na adc czy top też się do jungli sprawdzą), Ap mid to marki na przebicie odporności i esencje na AP, a support marki na armor i esencje na przyrost hajsów. Oczywiście postacie różnią się od siebie i efektywność tych run na różnych champach będzie inna ale wydaje mi się, że to byłby taki najbardziej uniwersalny zestaw.

Pytanko z czystej ciekawości: Czy jeśli podczas castowania jakiegoś skilla, weźmy na przykład flamethrower Rumble'a, wskoczy nam level i ulepszymy od razu ten czar to czy obrażenia zwiększą się od razu czy też ten skill zacznie zadawać zwiększony damage dopiero przy ponownym rzuceniu?

Edited by doubler

Share this post


Link to post
Share on other sites

@up

Spelle liczą wartość obrażeń na bieżąco, więc jeśli zwiększysz poziom umiejętności to zwiększysz obrażenia.

Co marków i quintów to na ad postaci spamujcie ad i się nie przejmujcie, jest dużo bardziej uniwersalne niż armor pen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodam,że gram głównie postaciami AD(Nie wiem czemu ale nimi fajniej mi sie grawink_prosty.gif ),a linia to Top(ale gdy trzeba to moge grac na kazdej :P)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Armor penetration imo na bruiserów na midzie. Kha' Zix, Talon, Zed, może jakiś Pantheon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oglądając dzisiaj stream Diamonda zauważyłem że zaczyna z W i Dorans Blade na Elise (w kilku grach). Sam red i blue zapewnia 3 poziom i gank z prawie pełnym zdrowiem. W jego grach sprawdziło się to bardzo dobrze.

Jak myślicie, czy podobne zagranie sprawdzi się na innych bohaterach?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co jest dziwnego w jungle elise z w? Z tym doranem chodzi o to chyba, że elise leczy się jak uzyje W i spiderlingi gryzą przeciwnika. Może ten doran działa na paojączki. Tak czy inaczej raczej nie sprawdzi się to na wielu czampach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, to chyba logiczne, że na Elise w jungli kupuje się Dorana i bierze W, myslałem że to oczywistość. Na WW także budujesz Dorana jako first item na jungle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A macie jakieś lini na youtube, albo coś podobnego, gdzi ejest jakiś instruktaż jak zachować się w team fight, różnymi postaciami? Co robi np. Ap Teemo? Czy ma polować na adc, czy może dać q na jakiegoś ad assasina?

Jeszcze jedno pytanko. Na Nunu supporcie robiłem itemy na armor resisty: jakiś randuin, thornmail i wbijałem się w środek przeciwnego zespołu i wciskałem R. czy takie coś ma sens?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie. To nie jest logiczne. Dlaczego miałoby być? Jungler ma cholernie mało kasy a właśnie wywalił ponad 400 setki na bezużyteczny w zasadzie przedmiot.

Logiczna na junglerze to jest maczeta. I serio nie widzę już powodu od kiedy dostała buffa aby brać inny itemek. Zastanawiam się jedynie nad Fiddlem, dorans ring pozwala warda zabrać. Z drugiej strony wolniejsza jungla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ej właśnie ostatnio bawiłem się fiddlem w jungli i nawet nie zdawałem sobie sprawy jaki on jest... fajny! :P Cała jungla na full hp, do tego 4lvlu nie straciłem ani jednego piotionka. Gorzej z maną, blue na początku wystarczy zupełnie, spoko jak mamy manaless champa na midzie. Ale mając jedną grę z Lux zdążyłem poczuć ból braku blue:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i maczeta buduje się w 3 itemki, z których każdy jest genialny jeśli chodzi o stosunek ceny do jakości (sam buduje spectral wraith na np. Vladzie, bo jest to jedyne sensowne ulepszenie revolvera dla postaci full ap).

Co do potów to nawet jak się nie traci hp na jungli można go stracić sporo na ganku, wtedy zawsze się przydają.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...