Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Bethezer

League of Legends v.3

Polecane posty

@aliven

ale nie porównuj Heima do Vlada bo to jak zestawinie kota z krową :P Prędzej do Zyry, bo ona ma te swoje sadzonki. Słabościa Heima są te nieszczęsne wieżyczki. Bo rozstawisz je musisz mieć nadzieje, że przeciwnik będzie stać w ich zasiegu. Zobacz teraz na zyre, ona może szybko rozstawić sadzonki, zrobic snare i dosyć, że dostanie obrażenia od samych skilli to jeszcze pojawiające się krzaczory będą go napastować chociaż przez chwilę. Nawet jak źle je rozstawi to i tak nic się nie stanie bo zaraz będzie mieć nowe. D tego wszyskie skille współgrają z sadzonkami. A heimer? Źle rozstawi wieżyczki i klops. W obecnej chwili to sadzonki się sprawdzaja bo stoją krótko, szybko są gotowe do uzycia i wszystkie skille z nimi współpracują. No i jeszcze biedny skillset. Jak pisałem rakietki ujdą, ale granat to beznadzieja ja samo ulti, które jest chyba najgorsze w całej grze.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam bym proponował zamienić kolejnością połówki, bo jak dla mnie Zyra jest bardzo mocna na midzie (wystarczy złożyć Athenę żeby mieć 40% CDR i Liandry's, bo roślinki też to odpalają), a Lissandrą zwyczajnie fajnie się gra. Ma tylko mocno średni zasięg na Q i wymaga sporo wyczucia. Co do zdobywania IP, to ja bym proponował po prostu grać zwykłe gry 5vs5, nie ma chyba jakiegoś uniwersalnego sposobu na szybkie zdobywanie waluty. No, ewentualnie bonusy za pierwsze zwycięstwo dnia możesz robić na ARAMie. I kupić sobie IP Boost :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PanDywan

Ależ ja to wszystko wiem ;) Wieżyce Heimera to jest minus obecnie, chociaż kompletnie bezużyteczne to one nie są. Postawienie ich na długi czas ma tyle samo zalet co postawienie ich na chwilę, po prostu w innej sytuacji się sprawdzają. Po prostu są słabe poprzez małą ilość Hp i mały zasięg rozstawienia.

I granacik nie jest beznadziejny ;) 300 bazowo obrażeń, stun na 1,5 s jak trafi bezpośrednio i AOE blind na 3 s. Chciałbyś, żeby zawsze trafiał? :P To skillshot, można by mu dać aby po naciśnięciu drugi raz się rozrywał od razu tam gdzie akurat jest.

Ulti też nie jest beznadziejne ;) z Nim każdy w TF dostaje rakietą w twarz. Do tego niski CD, pozwala na spamowanie zarówno Rakietkami jak i Granatem. I ogólne CD reduction - jedyny minus jaki ma to, że współgra z wieżyczkami, a one wiadomo jakie są. Fajnie byłoby bazowo dać prędkość do granatu a zamiast tego coś innego - ale wybacz, to nie jest najgorsze ulti w całej grze :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Up

dokładnie! Ma potencjał na aramie, o dominionie nic nie mówie bo nie gram.

@aliven

Ale grant jest słaby, leci bardzo wolno i jego uniknięcie nawet na R jest banalne wręcz. A rakietki? Na r trafiają wszystkich? Może jak w środku tfa jesteś, ale dla Heima to zgon. Bo co on ma wejść w srodek rozstawić weżyczki i walnąć rakietkami zeby kazdy dostał? No nie bardzo... Spójrzmy prawdzie w oczy, ulit jest bezsprzecznie najgorsze w LoLu, zupelnie nie ma mocy. Do tego jego rework wymaga jakiś konkretnych zmian w stylu gry, bo same cyferki to nie wszystko.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś było napisane, że za Arama dostaje się najwięcej. Na summoners rift można otrzmać więcej, ale trzeba rozgrywać dużo dłuższe mecze. Za taki sam czas spędzony na aramie dostaje się więcej. Mówimy tutaj oczywiscie o meczach po 30 min, bo dłuzej to się raczej nie gra:p

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym wyborem dla Ciebie będzie moim zdaniem najpierw kupno żółtych na armor i niebieskich na mr. Te runy są dosyć uniwersalne i sprawdzą się praktycznie na każdej postaci. Gorzej będzie z wyborem marków i esencji bo to już bardziej będzie zależne od pozycji. Adc czy top (nie ap Top) powinien wziąć raczej marki na przebicie pancerza i esencje na AD. Do junglii chyba najlepsze będą marki na atak speed, a esencje na movement speed (chociaż te na adc czy top też się do jungli sprawdzą), Ap mid to marki na przebicie odporności i esencje na AP, a support marki na armor i esencje na przyrost hajsów. Oczywiście postacie różnią się od siebie i efektywność tych run na różnych champach będzie inna ale wydaje mi się, że to byłby taki najbardziej uniwersalny zestaw.

Pytanko z czystej ciekawości: Czy jeśli podczas castowania jakiegoś skilla, weźmy na przykład flamethrower Rumble'a, wskoczy nam level i ulepszymy od razu ten czar to czy obrażenia zwiększą się od razu czy też ten skill zacznie zadawać zwiększony damage dopiero przy ponownym rzuceniu?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądając dzisiaj stream Diamonda zauważyłem że zaczyna z W i Dorans Blade na Elise (w kilku grach). Sam red i blue zapewnia 3 poziom i gank z prawie pełnym zdrowiem. W jego grach sprawdziło się to bardzo dobrze.

Jak myślicie, czy podobne zagranie sprawdzi się na innych bohaterach?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A macie jakieś lini na youtube, albo coś podobnego, gdzi ejest jakiś instruktaż jak zachować się w team fight, różnymi postaciami? Co robi np. Ap Teemo? Czy ma polować na adc, czy może dać q na jakiegoś ad assasina?

Jeszcze jedno pytanko. Na Nunu supporcie robiłem itemy na armor resisty: jakiś randuin, thornmail i wbijałem się w środek przeciwnego zespołu i wciskałem R. czy takie coś ma sens?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. To nie jest logiczne. Dlaczego miałoby być? Jungler ma cholernie mało kasy a właśnie wywalił ponad 400 setki na bezużyteczny w zasadzie przedmiot.

Logiczna na junglerze to jest maczeta. I serio nie widzę już powodu od kiedy dostała buffa aby brać inny itemek. Zastanawiam się jedynie nad Fiddlem, dorans ring pozwala warda zabrać. Z drugiej strony wolniejsza jungla.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...